Mik azok az "extrák" a mai autókban ami gyakran meghibásodik ezáltal sok vele a baj és inkább jobb lenne nélküle?
Figyelt kérdés
Pl. egy elektromos ablakemelő hamarabb elromlik mint egy kézi?
Elektromos tükör hamarabb elromlik mint a kézi? Kulcs nelkuli ajtonyitas és indítás? Multikormány ?centrálzár?fűthető/hűthető ülés? stb. akármit írhattok ami szerintetek felesleges és csak jobb lenne nélküle
2021. jan. 25. 08:40
1/21 anonim válasza:
Semmi ilyen nincs. Csak legenda. Hamarabb eltorod a kezi allitasu tukrot/ulest minthogy a sajat motorjaval elcseszd mivel van bennuk vedelem. Hamarabb beletorod a kulcsot mintha nem is kell hasznalnod nem?
2/21 anonim válasza:
Típusfüggő.
Amúgy mai autóban már ne is gondolkodj kézi ablakemelőn. Meg nem szabad ezzel a szemlélettel hozzáállni a dolgokhoz, mert ez mindenre igaz, vagy elromlik vagy nem. Ha ez úgy működne ahogy gondolod, akkor mindenki szekérrel járna, mert a fakeréknél megbízhatóbb dolog nem létezik azóta sem.
3/21 A kérdező kommentje:
Igazad lehet, de akkor miért mondják sokan hogy egy fapados autóban kevesebb a meghibásodási lehetőség mint egy agyonextrázottban?
2021. jan. 25. 08:44
4/21 anonim válasza:
Igazából az ég világon semmi, csak a maradiak dumája ez. Oké, a szervóval volt gondom nekem is, mert egyszer elfolyt az olaj, meg a klímát is kéne tölteni már, amíg jön a meleg. De utóbbit pl senki nem kötelez, hogy megcsináld, ha nem kell klíma, nem töltöd fel es kész. Illetve volt egy D2es, Audi A8asom nem olyan rég, full extrás, na abban tényleg sok extra nem működött (majdnem mindent megbütyköltem benne hétvégén) de a használhatóságot semmiben sem befolyásolta.
5/21 D. Brasco válasza:
3-as azert mondják mert józan oaraszti ésszel is belátható,hogy ha egy autóban kevesebb az extra meg az alkatrész,akkor nyilvan kevesebb dolog is tud tönkremenni.
6/21 Morzsi007 válasza:
Már azért elég kiforrott ez a dolog. Hamarabb tömődik el a DPF vagy dob ki egy hibát az ECU, mint, hogy az elektromos ablakemelő vagy tükör behalna. Dízelnél több hibalehetőség van (kettőstömegű lendkerék, turbo, dpf, nagynyomású), mint egy benzinesnél, közvetlen befecskendezésű benzinesnél nagyobb esély van a kokszosodásra, min egy szívónál. Ezek nagyvonalakban, sok függ a használattól. Van dízel, ami elmegy 350E km-t probléma nélkül, meg van benzines, ami 60E-nél hibát jelez.
7/21 A kérdező kommentje:
#3 Ez világos, de konkrétan mik ezek? Mert én még pl nem láttam elromlott elektromos ablakemelőt, régi szarokban is megy, centrálzár szintén.
2021. jan. 25. 09:12
8/21 anonim válasza:
Szerintem ezt azoktól kell megkérdezni, akik hulladék konstrukciókat vettek, pl Porsche Cayenne, Volkswagen Phaeton, Dodge Journey.
9/21 D. Brasco válasza:
Csupán csak azért mert te még nem láttál hidd el létezik.....az elektromos ablakemelő meg a centrálzár pont ilyen,tekintve hogy azokat hasznalod a legtöbbet,de ugyan ilyen dolog még a parkszenzor,hátsó ablak rolók,ülésfűtés meg társaik....az egyéb vezetést segito rendszerek kismillio erzékelőjéről nem is beszélve....
10/21 A kérdező kommentje:
Értem, köszi!
2021. jan. 25. 09:24
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!