Miért mondja sok ismerösöm hogy a német prémium még
15-20 évesen is a legjobb választás és nincs
fenttartásbeli különbség vagy csak minimális kisebb
autókhoz képest?
Mert valószínűleg nem a kínálat aljáról veszi, ha nem csak a szája jár.
ma 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Mert ezzel az állítással próbálják saját maguknak bizonygatni, hogy jól döntöttek. :)
ma 13:37
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Mit nevezünk kisebb autóknak? Egy 2010 körüli kia Rió alá a lengőkar szett 50-60 ezer ft, az A6 C5 Audi alá 160 ezer.
Hiába telik el 20 év, egy prémium autó prémium autó marad. Ha már kényelemben nem is, de fenntartási költségekben mindenképp.
ma 13:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
Erről volt egy Totalcar cikk pár éve. Minden tekintetben drágább a prémium márkák fenntartása, szervizelése, üzemeltetése, adói, stb... Olvasd el, táblázatokban fel van tüntetve minden a 2021-es árak mellett természetesen.
Vagy nincs nekik és nem tudják, vagy van és tagadásban élnek, vagy csak szimplán nincsenek tisztában vele, hogy más autók fenntartása mennyibe kerül azokhoz képest.
Egy biztos: bármi is az oka, tudatlanok és nem értenek hozzá.
ma 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Gyanítom, hogy az ismerősöd is az a fajta, aki nem költ a karbantartásra, csak használja. Akkor lehet, hogy nem kerül többe, ha csak üzemanyagot veszi alapul. Csak mikor egy 20 éves BMW esetén is 1 milliós tétel egy vezérléscsere,( amit persze nem fog rákölteni, mert lehet annyiért vette) miközben egy kisebb nem prémium esetén meg 100 ezer körül van, akkor azért a két szám nagyon messze van a minimálistól.
ma 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
#3 vagyok. Na mi a baj kérdező? Lepontozod azokat a válaszokat, amelyek nem tetszenek neked?
Nem baj, higgy a haverjaidnak😄
ma 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
Nekem is van öreg prémiumom, a fenttartásról inkább ne beszèljünk, ritkán kell hozzányúlni, de akkor nagyon. Ha hosszútávon megvizsgálod ugyanúgy jössz ki mint egy újabb kisautóval, 2 millió környékén pont nem egy corsa és társai amik megérik a pénzüket, egy idő után ezekre is ugyanúgy költeni kell majd, és senki se gondolja hogy olcsóbban meglehet úszni egy 1.5dci, 1.3mjet, 1.4/1.6hdi… szervizelését mint egy 1.9/2.0tdi-ét, oké drágább rá a fék, drágabbak a futóműelemek, van kettőstömegű de ezek azok a dolgok amik az árdifferenciából 3x kijönnek, veszel pl. egy 1-1,5 milliós a4/a6 audit, amire rálocsolsz egy 500k-1milliót, és akkor legalább biztos hogy egyben van és még egy biztonságos erős kényelmes jó menettulajdonságokkal bíró autóban is ülsz nem mellesleg, szerintem nem mindegy.
ma 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 A kérdező kommentje:
Igen azt mondják mindegy úgyis kell költeni és nem nagy a különbség
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!