Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Habos a motorolaj a nívópálca...

Habos a motorolaj a nívópálca tetején és a beöntő sapka is. Hogy is van ez?

Figyelt kérdés
Szóval két éve lett hengerfejezve az autó keverte a vizet az olajjal kiegyenlítő tartály tele volt olajjal. Na most van 1 olyan dolog hogy fogy a motorolajom ezért 10w40es olajhoz amit találtam itthon 5w40-et rátöltöttem másfél hónapja. Nem habosodott, töltöttem rá megint akkor se vettem észre de ma igen. A vizem is fogyogat, elég sok szerintem 1 2 deci 500km-en viszont mára majdnem üres volt a tartály(valamikor reggelre üres lesz havonta úgy egyszer rájön). Tökéletesen indult, jött ment is ma, teljesítménnyel se volt baj. A szelepfedélnél tuti kifúj. Szerintem csak paszta lett rakva a hengerfejzhez, szelepfedélnél látszik a paszta az fix. Az autó VAN használva rövid távra bent városba sajnos munka végett a dolgok cipelése miatt 1-2km-re. Lehet e csak pára? Illetve mit saccoltok?
2021. jan. 7. 16:42
1 2 3
 11/28 A kérdező kommentje:
Már lassan egy éve szerintem hogy töltögetem utána a vizet még megy :D Aztán majd elválik. Lehet akkor meg lesz bontva és akkor kiderül hogy mi a stájsz. Köszi srácok
2021. jan. 7. 20:39
 12/28 anonim ***** válasza:

Hengerfej le, lehetőségekhez képest kibontani belőle minden sallangot. Sikoltatni gondolkodás nélkül.

Új hf csavarok, új tömítést mindenhova. A hf csavarok furatai tiszták legyenek. Termosztátcsere.

Nem érdemes spórolni semmin, mert 2x megbontani többe kerül.

Nem higgy nekem :)

2021. jan. 7. 22:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/28 A kérdező kommentje:
A kompresszióm mennyire számít jónak? Valami viszonyítási alap valakinek esetleg?
2021. jan. 7. 23:07
 14/28 anonim ***** válasza:

Ha kompresszióbajos, és a henger van elkopva, általában kuka az egész, leírom miért.


Ha már fúratod, akkor mindegyik hengert kell. Ehhez jönnek az új dugók, gyűrűk, sikló-nyugvócsapágyak.

Lehet csak gyűrűzni, ahány ház... de jó blokkod csak is fúrással lesz. Utána tömítéscsere, + munkadíj. Kérj ajánlatot bárkitől.

Bontott blokk (autótól függően) 50-100e Ft. Lutri az is, de olcsóbb egy fokkal.

Lehet savazni a többieknek.

Ehhez

2021. jan. 8. 11:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/28 A kérdező kommentje:
Ez a kompresszió amúgy jónak számít amit írtam? Amúgy mára semmi víz nem fogyott belőle
2021. jan. 8. 12:29
 16/28 anonim ***** válasza:

1 bár eltérésig jónak mondható.

A habosodás lehet pára, természetes jelenség.

A vízfogyás az baj. Ha hideg van, alacsonyabb a vízszint. Ahogy melegszik, úgy tágul a térfogata, és többnek tűnik. Viszont ha minden reggel megnézed, és szemlátomást csökken napról napra, akkor bizony vagy elcsöpög a szabadba valahol, vagy bedolgozza a hengertérbe (vagy a tömítésnél, esetleg gátrepedéses).

2021. jan. 8. 14:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/28 A kérdező kommentje:
Csak tudnám hogy mitől van, hogy egyszer 4deci is eltűnik egy éjszaka alatt valamikor meg bírja akár 500kmig is
2021. jan. 8. 14:47
 18/28 A kérdező kommentje:
Köszi szépen amúgy a választ. Ment a pacsi
2021. jan. 8. 14:47
 19/28 anonim ***** válasza:

Szokott olyan is lenni, hogy egy gumicsatlakozónál elcsepegeti egyenest a kipufogóra. Olyankor egyből elpárolog, és nincs tócsa.

Ha valahol tömítetlen a rendszer, de épp megdugul, akkor nincs fogyás. Elég idegesítő jelenség. Sajnos sokszor a teljes rendszert át kell nézni, mosni, bilincseket cserélni a hiba megszűnéséig.

Kitartás.

2021. jan. 8. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/28 A kérdező kommentje:
Egyik gumicsatinál folyt azt meghúztam hátha. Köszi a választ
2021. jan. 8. 18:28
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!