Habos a motorolaj a nívópálca tetején és a beöntő sapka is. Hogy is van ez?
Hengerfej le, lehetőségekhez képest kibontani belőle minden sallangot. Sikoltatni gondolkodás nélkül.
Új hf csavarok, új tömítést mindenhova. A hf csavarok furatai tiszták legyenek. Termosztátcsere.
Nem érdemes spórolni semmin, mert 2x megbontani többe kerül.
Nem higgy nekem :)
Ha kompresszióbajos, és a henger van elkopva, általában kuka az egész, leírom miért.
Ha már fúratod, akkor mindegyik hengert kell. Ehhez jönnek az új dugók, gyűrűk, sikló-nyugvócsapágyak.
Lehet csak gyűrűzni, ahány ház... de jó blokkod csak is fúrással lesz. Utána tömítéscsere, + munkadíj. Kérj ajánlatot bárkitől.
Bontott blokk (autótól függően) 50-100e Ft. Lutri az is, de olcsóbb egy fokkal.
Lehet savazni a többieknek.
Ehhez
1 bár eltérésig jónak mondható.
A habosodás lehet pára, természetes jelenség.
A vízfogyás az baj. Ha hideg van, alacsonyabb a vízszint. Ahogy melegszik, úgy tágul a térfogata, és többnek tűnik. Viszont ha minden reggel megnézed, és szemlátomást csökken napról napra, akkor bizony vagy elcsöpög a szabadba valahol, vagy bedolgozza a hengertérbe (vagy a tömítésnél, esetleg gátrepedéses).
Szokott olyan is lenni, hogy egy gumicsatlakozónál elcsepegeti egyenest a kipufogóra. Olyankor egyből elpárolog, és nincs tócsa.
Ha valahol tömítetlen a rendszer, de épp megdugul, akkor nincs fogyás. Elég idegesítő jelenség. Sajnos sokszor a teljes rendszert át kell nézni, mosni, bilincseket cserélni a hiba megszűnéséig.
Kitartás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!