Habos a motorolaj a nívópálca tetején és a beöntő sapka is. Hogy is van ez?
Figyelt kérdés
Szóval két éve lett hengerfejezve az autó keverte a vizet az olajjal kiegyenlítő tartály tele volt olajjal. Na most van 1 olyan dolog hogy fogy a motorolajom ezért 10w40es olajhoz amit találtam itthon 5w40-et rátöltöttem másfél hónapja. Nem habosodott, töltöttem rá megint akkor se vettem észre de ma igen. A vizem is fogyogat, elég sok szerintem 1 2 deci 500km-en viszont mára majdnem üres volt a tartály(valamikor reggelre üres lesz havonta úgy egyszer rájön). Tökéletesen indult, jött ment is ma, teljesítménnyel se volt baj. A szelepfedélnél tuti kifúj. Szerintem csak paszta lett rakva a hengerfejzhez, szelepfedélnél látszik a paszta az fix. Az autó VAN használva rövid távra bent városba sajnos munka végett a dolgok cipelése miatt 1-2km-re. Lehet e csak pára? Illetve mit saccoltok?2021. jan. 7. 16:42
1/28 A kérdező kommentje:
Annyi kimaradt, hogy csöpögni csöpög egy helyen ott valami biztos elmegy
2021. jan. 7. 16:48
2/28 anonim válasza:
"Az autó VAN használva rövid távra bent városba sajnos munka végett a dolgok cipelése miatt 1-2km-re. Lehet e csak pára?"
Ilyenkor általában betaknyosodik az olaj, nem ritka.
3/28 anonim válasza:
HA kifúj akkor az beledolgozik az olajtérbe.
Lehet hengerfej tömités, de akár repedés is a blokknál.
4/28 A kérdező kommentje:
Érdemes már most elvinni szerelőhöz vagy nézzem meg hátha nem taknyosodik be újra. Mentem 40km-t vele most talán kevesebb lett benne.
2021. jan. 7. 17:21
5/28 anonim válasza:
Azok után amiket felsoroltál lassan elbontani érdemes... A szerelő annyit fog mondani : " ráolvasni ő sem tud, szét kell szedni" .
6/28 A kérdező kommentje:
Köszöntem szépen
2021. jan. 7. 17:33
7/28 anonim válasza:
ezt sajnos szét kell szedni, keveredik a víz az olajjal.. Sajnos nekem pont ez volt..szétszedtem, új tömítés,és szabályosan meghúzni a csavarokat. Utána jó.
Persze az olajat cserélni kell, nem szabad a régivel próbálkozni.
Az olajok keverése nem probléma.
8/28 A kérdező kommentje:
ha számít valamit akkor mértünk kompressziót. 9.9bar a gyári mi 2 hengeren 9.5-öt mértünk és 2-n pedig 9-et
2021. jan. 7. 19:09
9/28 A kérdező kommentje:
207e km-rel
2021. jan. 7. 19:10
10/28 anonim válasza:
Először a víz csepegését kell megszüntetni. Ha utána is fogy, akkor jönnek a gondok.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!