Csak szerintem fölösleges a benzines autók forgalmazása?
Tehát, kezdjük ott, hogy nem éri meg titkolni, a benzines kocsik mindig is rosszak voltak.
Miért?
Nos, sorolok egy pár negatívumot, és aki mer az száljon szembe velem, persze érvekkel és ne anyázásokkal.
Miért ne végy benzines autót?
-Gyenge. Már a szívó.
-Sokat fogyaszt. (Igen, sokkal többet, mint bármilyen dízel)
-Büdös, tipikusz szaga van(a deizelnek is van mondjuk, de a benzin az ordenenárébb)
-pörgetni kell, ezért előzéskor vissza kell kapcsolj legalább 3 fokozattal, ilyenkor olyan hangja van mint Schumahernek.
-na jó, tudom ,vannak a turbós benzinek is, meg a 7-8 literes amerikai szívók. Köszönöm szépen, az elsőnek az a gond, hogy több baj van mint a turbódízellel, marad a pörgetés meg a bűz, az utóbbival meg az, hogy egy kamion kutya fa.a hozzá képest fogyasztásban.
A dízel magabiztos, keveset eszik, erős (ma már nincs szívó dízel, ellentétben benzinnel) ,nem kell pörgetni.
Már megint a fegyvertelen ellenféllel vívott szellemi párbaj iskolapéldáját láthattuk. Ezért nem is érdemes semmilyen érvet felhozni a hülyesége ellen, mert mindenre van előre megírt papagájszövege.
Egyébként meg a gond már meg van oldva, hamarosan egyszerűen nem vehet dízel személyautót, mert nem lesz új dízel autó gyártás.
Na a szmókendcsárm gyerek megérkezett.
*Grabs popcorn*
megint egy hülye koromagyú aki ideológiát akar gyártani ahhoz hogy miért is fillérbaxó. :)
menjünk sorban: gyenge? amig egyhármas kávédarálót hasonlítasz össze egykilent tádéval. amúgy a tédéí is gyenge. lassú, nem megy sehogyan sem, és van egy 500-as fordulatszámtartománya amikor a sittet el tudod vele húzni az utánfutón.
Mellesleg egy szívóbenzin 2 literesnek van kb 190-200 newtonmeter nyomatéka. a hőn istenített egykilenc tádédnak meg 230. hűűűű...
Sokat fogyaszt? és? kit érdekel? te bajod ha azon remegsz egész nap a kocsiban hogy jaj, honnan lehetne keríteni mozdonybú megmentett gázolajat, meg háztartási tüzelőolajat, meg kuncsorogsz a mekiben a használt sütőolajért.. :D
Én meg letojom hogy az autóm 12 litert eszik, amig minden pillanatát élvezem. :D
aha, mert a dízel az aminek olyan szaga van mint amikor eltüzelsz egy rohadó bakancsot az nem büdös. a gázolaj eleve egy olajipari melléktermék..
Pörgetni kell? ja, én megvettem a fordulatszámmérő teljes tartományát, nem csak az alsó negyedet :D Schumahernek meg mostanában semmilyen hangja nincs lévén csak egy vegetáló szobanövény szegény. :(
Ja.. 30 éves turbobenzinnel járok, köszöni szépen semmi baja. :D
Szóval amig a lakótelep parkolójának tartalmát sem ismered, és csak a két egysíkú hülyegyerek haveroddal beszélitek meg ezeket a hetedik bében ahogy elképzelitek, úgy hogy autót még belülről sem láttatok.. addig még itt is hülyének fognak nézni. :D
A benzines csendesebb, kevesebb a karosanyag kibocsatasa, olcsobb a legyartasa, karbantartasa, javitasa.
Igen, kicsivel tobbet fogyaszt de jobban is megy. A benzin amugy olcsobb is mint a gazolaj.
USAban szinte senki nem hasznal dizelt. Kivetel a 2500 as picupok es az annal nagyobb teherautok. Vontatasra, teherszallitasra jo a dizel mert nagyobb a nyomateka es itt jobban megmutatkozik a fogyasztaskulonbseg.
A Toyota benzinesei elmennek 1 millio kilometert. De oszinten, ki megy egy autoval 1 milliot?
Veszel egy autot, mesz vele 20.000et evente es 10 ev mulva 200.000el eladod.
Ja hogy nem 20 eves 400.000et futott autot kell vasarolni es panaszkodni hogy nem birja sokaig mert a belet is kihajtod es ezt masok mar megtettek az autoval elotted.
Nincs dízelem, 1.8-as 125 lovas Zafirát hajtok.
Előzőleg 2.5 tdi Caravelle-t hajtottam.
Azt hiszem mindenki leírta már a véleményem kb 5x, és azt is mekkora egy gyökér vagy. De azért egykét apróságot hozzátennék.
1. Nem vezettél még jó autót.
2. A VW korai TSI motorjai mind köztudottan kalap szarok, talán a valaha volt legszarabb feltöltött benzines motorok. Főleg a turbós és kompresszoros 1.4 TSI.
3. Hogy egy motor mennyi kilómétert képes elmenni, az nem (csak) azon múlik, hogy benzin, dízel, és milyen gyártás. Nagyon nem mindegy, hogy gazdája, vagy tulajdonosa van annak a járműnek. Mennyire tartja a szervízperiódust stb, vagy ha hall valami fura hangot, megnézi/megnézeti a kocsit, vagy csak feltekeri a hangerőt a rádión onnantól...
Pl érdekes példa. Haver vett egy új 2.0 TDI Tiguant R-Line felszereltséggel, 7 sebességes DSG-vel. Normális közlekedőedény. 30 ezres olajcsere periódus van előírva (eleve sok az a 30 ezer...) De új autó, szóval illik kb 5k kilóméter után cserélni egy olajat, hogy ha a gyártás során valami véletlenül nem tökéletes és maradt valami sorjaféle a motorban, azt bizony kiöblítsd egy olajcserével. Nem tette meg ezt. van a kocsiban 32k kilóméter, egy éves, és bizony pár hónappal ezelőtt kérte, hogy töltsél rá olajat.. XD
Otthoni 1.5-ös Jazz Dynamic, hasonló kor (2019es mindkét kocsi) Normális olajcserék betartva, 15 ezrenként, szívó is méghozá, és láss csodát egy deci olajat se zabbant. És nem. Nem lassú. A4-essel (2.0 TSI (150 LE)) pariban van gyorsulás szempontjából.
Na az előző pl jó példa arra is, hogy bizony nem csak a motor tesz hozzá a drágalátos vezetéshez. Hanem a váltó, és a tömeg. (oké futómű, minden egyben na). A Jazzünk azért van pariban az említett A4-essel gyorsulás szempontjából, mert könnyebb, és a váltó olyan áttételezésű, hogy hasonló gyorsulási eredményeket produkál.
Azt hiszem ennyi, nincs miről beszélni tovább. Ja, és tényleg 5,4-5,6-ot eszik a Jazzünk :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!