Csak szerintem fölösleges a benzines autók forgalmazása?
Tehát, kezdjük ott, hogy nem éri meg titkolni, a benzines kocsik mindig is rosszak voltak.
Miért?
Nos, sorolok egy pár negatívumot, és aki mer az száljon szembe velem, persze érvekkel és ne anyázásokkal.
Miért ne végy benzines autót?
-Gyenge. Már a szívó.
-Sokat fogyaszt. (Igen, sokkal többet, mint bármilyen dízel)
-Büdös, tipikusz szaga van(a deizelnek is van mondjuk, de a benzin az ordenenárébb)
-pörgetni kell, ezért előzéskor vissza kell kapcsolj legalább 3 fokozattal, ilyenkor olyan hangja van mint Schumahernek.
-na jó, tudom ,vannak a turbós benzinek is, meg a 7-8 literes amerikai szívók. Köszönöm szépen, az elsőnek az a gond, hogy több baj van mint a turbódízellel, marad a pörgetés meg a bűz, az utóbbival meg az, hogy egy kamion kutya fa.a hozzá képest fogyasztásban.
A dízel magabiztos, keveset eszik, erős (ma már nincs szívó dízel, ellentétben benzinnel) ,nem kell pörgetni.
Utolsó! Nem, nem elégít ki nem hogy a 1.4-es benya sem semmilyen igényt, de még egy 1.8-as szívó Opel 125-lovas sem.
Használtam még egy 2.0-as szívót is ,és harmatgyenge.
Biztos igazad van.
Ennek ellenére, úgy tűnik az autóipar nem így gondolja.
Egyre kevesebb típus kapható diesel motorral. Több márkánál már egyáltalán nincs diesel. (Suzuki, Toyota, Honda stb.)
Megjött a ma esti ügyeletes egykilenctédéji rajongó.
Természetesen igazad van, a dízel a király, hadd kormójjon, mer' ahun a füst, ottan a zerő, néked van igazad, király vagy!
A kérdés kipipálva, a kérdező elégedett (úgyis csak ezért jött), most már lehet valami értelmessel is foglalkozni.
Lehet téged nem elégít ki de attól még nem kell pofátlannak lenni és azt hinni hogy mindenki olyan mint te.Nekem 1.4-es Thaliám van és teljesen jól lehet vele közlekedni.Persze nem fogok kúpolni,de városban,országúton tökéletesen megy de autópályán sincs probléma 130-as tempóval.Az emberek jelentős részének nem kell 150 lóerő,kis benzines teljesen jó arra hogy városban 50-60-al országúton meg 100-al furikázz.
A másik meg hogy rövidtávú használaton a dízel nem bírná sokáig,nem mindenki megy naponta 100 km-ert oda vissza van aki legtöbbször 4-5 km-ert megy városban annak nem számít annyira az az 1-2 L fogyasztás évi 10000 kilóméterrel.
Milliós futásteljesítményhez meg körbe lehet nézni Toyota háza táján biztos találni nem egyet.
Büdös... Hogy mi? Mert a kormoló hányás-szagú okádék dízelek nem büdösek, áhh dehogy. Egyik sem illatos, de a benzinnek van ilyen "tisztább" beütése, olyan alkoholhoz hasonlító, mégis vonzó szaga. A Dízelnek meg okádék szaga van, mint mikor a koromfüst kijön a kandallóból. Az újabb dízelek nem kormolnak (egyenlőre) ezt tudom, de attól még ugyanolyan büdösek. Mellesleg, szerintem ha megkérdezzük az embereket, 10-ből legalább 6-an a benzinre fogják mondani, hogy annak van jobb szaga.
Ami pedig a fordulatot illeti, igen, a dízel alacsonyabb fordulaton is leadja a teljesítményt, naés? Cserébe egy bizonyos szinttől kezdve nincs esélye a benzinessel szemben, mert míg a benzinest minél jobban nyomod annál jobban, magasabban pörög és annál gyorsabb, addig a dízeles nem így működik.
Az a szívós példa is elég béna. A szívódízel is ugyanolyan gyengusz, mint a szívóbenzin. Mellesleg ha már itt tartunk, a mai napig akad szívóbenzines autó, elég csak rákukkantani a Mazda 3-akra (Skyactiv) és meg lehet nézni, elég jó a fogyasztásuk és elég jól gyorsulnak is. Valami 6 liter rémlik, de ebben nem vagyok biztos.
Szerintem is a benzin nagyon büdös, a gázolajnak nincs szaga.
Vezetni is sokall jobb a dizelt, és a fogyasztásról meg nem is beszélve.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!