3/26 anonim válasza:
Gondolom a minimális alatti a kereslet.
4/26 anonim válasza:
Írják: Környezetvédelmi normák a gond, EU picit túlzásba esett, még a angyobb autógyártóknak is kínkeserves összehozni.
5/26 anonim válasza:
A Dacia és a Lada is a Renault tulajdona.
Gondolom nem volt értelme két külön márkát futtatni, főleg úgy, hogy a Lada alig fogyott, a Dacia meg letarolta a piacot.
6/26 D. Brasco válasza:
Nagy veszteség nem ért minket e miatt.A totalcaros cikkben meg benne van minden
8/26 anonim válasza:
Környezetszennyező volt. Annyi fa halt ki, hogy már nem volt bírható.
Rip kedvenc autómárkám, örökre a szívemben élsz.
9/26 anonim válasza:
Valóban megszűnt, vagyis hivatalos márkakereskedés szűnt meg, de ettől még használt Ladákat ugyanúgy (ha nem jobban) tudsz majd venni magánszemélyektől. Azért szűnt meg mert nem volt rá kereslet, valóban a környezetvédelmi problémák miatt is, meg ma már sok konkurense van, kedvezőbb ár-érték aránnyal, azért az évi pár darab eladott új Ladáért nincs értelme fenntartani egy márkakereskedést.
10/26 anonim válasza:
Itthon nem nagyon vették.
Próbálta a Lada népszerűsíteni, hogy képeket csinált a tulajdonosokkal facebook oldalán de nem nagyon fogyott.
Alkatrész se nagyon volt/van hozzá csak max a gyári.
Egy Daciaval jobban jár az ember ha olcsón akar újat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!