Új Ladák, hogy fogynak a világon és azon belül Magyarországon is? Van irántuk kereslet?
Itthon nem nagyon látok belőlük, 110-es 112-es Ladából láttam párat, de annyi, azoknál újabbakból egyet se. Talán egy Totalcar teszt volt róla régebben, ott azt hozták fel oknak, hogy ugyanannyi vagy hangyányit több pénzből sokkal jobb kocsit is kapni új árakról van szó, nem éri megvenni. Vagy jóval olcsóbbnak kéne lennie vagy többet adnia.
Gondolom ezek se olyanok már, mint a kockaladák, hogy ütheted-verheted és megy. Legalábbis egyik szerelő ismerősöm mondta mennyire gyenge minőségűek az utángyártott orosz alkatrészek, a pofája leszakad.
Meg aztán manapság lehet már venni rendes autót, van választék, még Oroszországban is, nem mint régen, hogy nem volt mit venni.
Egyébként nem tudom hogy mennek az eladások itthon, én is kiváncsi lennék.
Itthon a nyuggerek veszik, akik szerintem csak a márka iránti nosztalgia miatt veszik. Ennyi pénzért van Dacia, ami szintén új, modernebb, jobb autó.
Ha használtakat nézünk, ennyiért igencsak jó autókat lehetne venni.
Nekik jó a Lada, meg se néznek mást.
A totalcarnál nagyon lehúzták, de jogosan. Kijön a kapcsoló a helyéről, sír a váltó, a kormányoszlop mozog egy kátyún való áthajtáskor. Vicc az egész. Ehhez képest a Logan tényleg egy Bentley.
"Az a vicc, ahogy a Totalcar a Ladákhoz áll! Az egyik cikkíró dicséri őket, a másik meg csak fikázza őket.Kitalálhatnák már, hogy mi a véleményük!"
Van ott sokféle újságíró, mindnek más a véleménye, nem lehet a totalcarnak egy egységes véleménye.
Persze ők megtehetik ezt a lehúzást, stb, de teljesen igazuk van: 2016-ban ilyen minőségű új autót eladni, ez egyszerűen lehetetlen. És még annyira fúú de olcsónak sem mondható, mert ennyiért sokkal jobb autót találni. Szóval ez a helyzet.
A nyugati iparmágnások amennyire csak lehet blokkolják a fejlett ipari technológia beáramlását Oroszországba.
GM Astra Classic II-esekt gyárott nem rég még oda, és Buick néven, és Renault-nak is fizetnek valószínűleg, hogy ne vigyen oda technológiát vagy csak okult a , már a Daewoo Leganza összes licencének ellopásából és legkülönfélébb klón, és hibrid gyártásaiból. - internet a barátod. ;)
Oroszországban a Ladának lényegében nulla a presztízse. Moszkvában mindenki német, japán, angol vagy amerikai prémiummárkát vásárol, a csóróbbak behozott japán belpiacos (jobbkormányos) kocsival nyomulnak, és csak a legcsóróbbak (kaukázusiak és turkesztániak) járnak Ladával, Daewooval meg kínai szarokkal. Ők azok, akik egyébként 20-an laknak egy kislakásban, és amúgy illegálisan taxiznak a VAZ-okkal. Nagy érvágás volt nekik, hogy 4 éve leálltak a kockaladák gyártásával. A Kalinák és Priorák helyett mindig inkább azt vették. Én 2013-ban még feketetaxiztam 2012-es kockában, fura volt, hogy kb. zsír új.
Moszkván kívül viszont jobban megy a Lada, mert a vidéki oroszság olyan szegény, hogy az elképesztő. Náluk már valami, ha ki tud valaki izzadni egy Grantát. De ott is a kocka a sláger.
A volt szovjet tagországokban a 4×4 (egykori Niva) megy, főleg, ahol sok a hegy.
Zebra3328, linkelhetnél egy olyan TC-cikket, ami dicséri a Grantát. Mindenki azt írta/mondta róla, hogy mocsok sz@r, és hogy komplett hülye, aki ennyiért ilyet vesz. A régi zsigulikat persze imádják, Csikós nagy rajongójuk, de a szovjet youngtimerek iránti izgalmat ne keverjük össze azzal, hogy mit gondolnak a márka mai produktumairól.
A 4×4 is más kategória, azt mindenki elismeri, hogy az egyik legjobb terepjáró, de az meg rétegautó erdészeknek és vadászoknak, átlag autós sírva fakadna tőle.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!