A Dacia Logan-okat miért nem forgalmazzák Magyarországon amikor biztosan nagyobb kereslet lenne rá mint a Sandero-ra?
Azt, hogy mire lenne kereslet és a kereslettől függetlenül mit éri meg forgalmazni egy adott cégnek, nagyon valószínű, hogy a cég megfelelő szakemberei jobban tudják, mint te.
Éppen ezért meg is van az oka annak, hogy miért nincs nálunk Logan. Az okot Renault Thaliának hívják: aki négyajtós, olcsó autóra vágyik, inkább vegye meg azt, felesleges a márkának két egyforma típust tartania a választékban. Csak egymás elől szívnák el a vevőket és mindkettő ráfizetéses lenne. Ekkora piacra nem éri meg mindkettőt behozni, a Thaliáért meg több pénzt lehet kérni, mert bár a műszaki alapok ugyanazok, egy fokkal minőségibb a kialakítása.
Egyébként meg nem sokat jelent, hogy nálunk a Sandero éppen Dacia-emblémával érkezik és egykoron a Logan is így jött. Van, ahol ezek a típusok Renault-ként vagy Nissanként futottak. Ez mindid attól függött, hogy az adott piacon melyik márkának milyen pozíciói voltak. Nálunk a Renault annak idején elindult a prémiumautók irányába, ezért nem akarták saját néven forgalmazni a kissé szegényes Logant. Így lett belőle Dacia. Most meg valamiért nem tudták vagy nem akarták a saját modellkínálatukba beleerőlködni a Sanderot, ezért ez is Daciaként jön be hozzánk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!