Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » AUTODOC vélemény, tapasztalat...

AUTODOC vélemény, tapasztalat rendelésekről?

Figyelt kérdés

Sziasztok,megbízható ez a külföldi oldal,rendelt már valaki innen?

Bármilyen infó jól jön. Bankártyás fizetés mennyire biztonságos,illetve csere dolgok rugalmasak,vagy tenyleg barmi info ,koszi :)



2020. nov. 27. 15:08
1 2 3 4 5 6
 21/51 anonim ***** válasza:
Enyémhez nem ez a fajta kell, hanem ez: [link]
2021. márc. 15. 23:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/51 anonim ***** válasza:
50%
Amit te linkeltél, az nekem 114.391Ft-ként jelenik meg. Ennél tudok minimálisan olcsóbbat, vagy kvázi ugyanennyiért itthoni boltból, ingyen kiszállítva.
2021. márc. 15. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/51 anonim ***** válasza:
100%
Naponta akár többször is változnak az árak.Akkor kell lecsapni rá,mikor a legolcsóbb.
2021. márc. 16. 06:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/51 A kérdező kommentje:
A bárdi sajnos egyik legdrágább az biztos
2021. márc. 16. 13:07
 25/51 anonim ***** válasza:
100%
A Bárdiban csak vevőkóddal érdemes vásárolni,így akár 50% kedvezmény jár.De az egyszerű halandónak,az egyik legdrágább.
2021. márc. 17. 18:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/51 A kérdező kommentje:
Vevőkód az mit rejt? Ki igényelheti és hol? Feltétele van? Köszönöm!
2021. márc. 17. 19:09
 27/51 anonim ***** válasza:
100%
A szervizek és egyéb cégek igényelhetnek vevőkódot.A szerelő megveszi kóddal az alkatrészt jóval olcsóbban,neked meg bolti áron számolja.Sok helyen ezért sem engedik ,hogy te hozd az alkatrészt.Vagy ,ha te viszed,akkor a munkadíj lesz drágább.
2021. márc. 17. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/51 A kérdező kommentje:

Az kemeny..

Köszönöm a válaszod!

2021. márc. 18. 21:35
 29/51 anonim ***** válasza:
100%
A 7-es vagyok ismét. Nagy nehezen megoldódott a problémám fele. Szerencsére PayPal-on keresztül fizettem és indítottam egy vitarendezési eljárást. Az email és telefonos reklamációra ugye azt volt a reakció, hogy ha nem tetszik küldjem vissza saját költségen. Viszont a PayPal-ra már másként reagáltak. Többször felhívtak telefonon és pár napon belül postán volt a hiányzó árú, sőt nem is csak a hiányzó féktárcsa, hanem 2db-ot küldtek, mert még mindig ragaszkodnak hozzá, hogy ők 1db tárcsát nem tudnak küldeni (pedig az első tárcsák egyesével vannak csomagolva), így most van egy plusz tárcsám. Azzal meg már nincs energiám foglalkozni, hogy a hátsó tárcsák és fékbetétek nem az a márka amit rendeltem, hanem egy pár ezer forinttal olcsóbb és gyengébb minőségű. Nagyon nehéz velük kommunikálni, mert nem igazán értik (vagy nem akarják) mi a problémád. Végül is anyagi kár nem ért, de a sok idegeskedés meg időpazarlás mire sikerült bizonyítanom hogy ők hibáztak nekem nem ért ennyit. Csak akkor vásárolnék tőlük mégegyszer, ha máshonnan nem lehetne beszerezni az alkatrészt, szóval csak a legvégső esetben.
2021. márc. 22. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/51 anonim ***** válasza:
100%
#29: legalább 10 néven fut a cég, elég esélyes, hogy az a másik hely is autodoc lesz.
2021. márc. 22. 09:57
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!