21/23 anonim válasza:
"Hát hogyne", mi okom lenne hazudni? Írtam hogy autópályás üzemben használom az autót. Ráadásul M6, ahol autóval alig találkozok. Berakom a tempomatot 130-ra, így gurulok végig, fékezés nélkül sok éve. Azt aláírom, hogy ez nem egy átlagautós használat.
Városban, ahol 200 métert nem tudsz megtenni fékezés nélkül, már rég elkopott volna. De "nyilván" most is csak hazudok, mert nincs jobb dolgom...
22/23 anonim válasza:
20, tanulj meg olvasni. Egy seggel lemegy a pályán 2-300 kilométert, és hozzá sem ér a fékhez. Városi, különösen budapesti használatban ekkora út megtétele közben kb. 100-150 alkalommal állsz meg 60-ról állóra. Ilyen üzemmódban egy betét max. 20-30 ezer km. Nagy távolságokon használva nem fogy a betét, mitől fogyna, nem használják a féket. Csak ingázásra használt autónál simán benne van a pakliban, hogy egy betéttel elmegy annyit, amennyit a 21 írt.
23/23 anonim válasza:
Pontosítsuk, hátha valamit elértettem:
egy fékbetétgarnitúrával 180 ezret mentél és a tárcsákat 360ezer megtétele után tervezed cserélni.
Ha ez szerinted reális, akkor én kérek elnézést. :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!