1/23 anonim válasza:
lassabban kopik, de karbantartás igényes, és gyengébb fékhatást ad
elavult
2/23 anonim válasza:
Attól is függ azért, hogy milyen az a dobfék, szerintem az elmúlt 20-25 év autóiban egyikben sem kell már manuálisan utána állítani.
3/23 anonim válasza:
Tartósabbnak mondható, mert a dobot jóval ritkábban cserélik, mint a tárcsákat. Karbantartás szempontjából igénytelenebb, mivel nincs kitéve az elemeknek. Hátránya, hogy nehezebben hűl le és esőben gyengébb a fékhatásra, mint tárcsánál.
Nem elavult, új kamionok, buszok mind ezzel vannak szerelve, illetve sok személyautó is.
5/23 anonim válasza:
Kamionokra még véletlen se raknak dobféket, csak tárcsaféket.
6/23 anonim válasza:
Pedig pont hogy kamionokba is kerülnek dobfékek, ha nem hiszed járj utána.
7/23 anonim válasza:
#5: mondj egy kamiont tárcsafékkel
8/23 anonim válasza:
Van az is sok, amit " dobot " látni a kerék alatt, abban laknak a tárcsák, burkolva.
9/23 anonim válasza:
Dobfékhez nagyon ritkán kell nyúlni, cserében fék helyett inkább csak lassítóberendezésnek lehet nevezni.
10/23 anonim válasza:
Aki nem látott még kamiont sem, az miért ír hülyeséget.
Legalább 10 éve nem csinálják dobfékkel a kamionokat.
Csak kizárólag tárcsafékkel.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!