Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogy lehetne csökkenteni az...

Hogy lehetne csökkenteni az autóforgalmat?

Figyelt kérdés

Pl a kisebb városokban ahol természetesen nincsen metró.

Nem lehetne azt támogatni valahogy hogy az ingázók ne egyedül utazzanak egy ember-egy gépkocsi? (Sokszor nem is kicsi az az autó)

Vagy azoknak kellene adót, díjat, szmog alapot bármi elnevezésűt fizetni akik gyakran utaznak úgy hogy egyedül vannak az autóban.



2020. júl. 25. 17:07
1 2 3 4 5 6 7
 21/61 anonim ***** válasza:

Kérdező, milyen meggyőzést vársz? Megkaptad a normális válaszokat. Azok nem egyeztek az elképzeléseiddel.

De akkor csokorba szedem az eddig felsoroltakat, és leírom, hogy miért nem jó.

Volt időm végiggondolni, mert ez a szakmám Kis türelem

2020. júl. 25. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/61 anonim ***** válasza:
68%
Legyen mindenki helikopter, problem solved.
2020. júl. 25. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/61 anonim ***** válasza:
100%

"Nem lehetne azt támogatni valahogy hogy az ingázók ne egyedül utazzanak egy ember-egy gépkocsi? "


Kik ingáznak autóval? Akik műszakba járnak kevésbé, mert nincs pénzük és sok esetben van céges busz. Ebben a rétegben az élhetőbb tömegközlekedés lehet a megoldás. Kisebb jövedelmű emberek előbb letennék napi használatú autót. Akik jóban vannak, egy irányból járnak sok esetben meg is valósítják az együtt autózást, hogy spóroljanak. De csak akkor ha a kellemetlenségek nagyobb nyereséget jelentenek. Aki nem műszakozik, szellemi dolgozó pl. A rugalmasság miatt nem fog társulni. Az egy munkahelyen dolgozóknál lehetne opció, de az elhanyagolható számú autót jelent. Ismét a megoldás az élhetőbb tömegközlekedés, hogy rugalmasan kollégáktól függetlenül jusson el a munkahelyre tömegközlekedéssel is.


"Vagy azoknak kellene adót, díjat, szmog alapot bármi elnevezésűt fizetni akik gyakran utaznak úgy hogy egyedül vannak az autóban."

Nem megvalósítható. Hogyan állapítod meg, hogy egy autóban elfogadható-e az egy ember vagy éppen nem. Minden indulás előtt be kellene jelenteni honnan hova mész és valaki kirendel melléd valakit? Ez nem megoldás. Az ilyen jellegű dugódíj szerű dolgokat próbálták már nyugaton, elég megosztók voltak, utána tudsz olvasni.


"Az is fontos lenne, és az e ügyintézés, hogy ne kelljen hivatalokba, könyvelőhöz autózni, illetve a legtöbb szakmában mellőzzék az általános "pofavizit"-et :) Így hívják, mikor kiválóan lehetne neten is intézni, de valami miatt LÁTNI akarják a másikat."

Szinte mindent el lehet intézni a neten is ma már. De nem is ettől lesz dugó, hogy Józsibácsi 10 évente bemegy a szomszéd faluból a városba jogsit újíttatni. Valamint ezt teheti a reggeli és délután csúcsórán kívül is. Az elektronikus kapcsolattartás üzleti találkozók számát valóban lehetne csökkenteni még, ahogy ez most a covid miatt meg is történt, de ez ismételten csak egyedi, kis számú eset. Erre hatással kívülről nem nagyon lehet senki. A vállalati kultúrának kell eljutni oda, hogy ne legyen szükséges a személyes találkozás, legalább alkalmanként. Saját tapasztalat (is), hogy B2B üzletben legalább 1-1 személyes találkozó szükséges a jobb kapcsolat kialakításához. A videókonferenciák csak mérsékelten tudják kiváltani, de ettől függetlenül ez még mindig egy kisebb szegmens.


"Telefonos és netes ügyintézés a legtöbb esetben"


Lásd fent, ahol lehet, ott él vele az, akinek a telekommunikációs ismereti ezt engedik. Kis szegmens, de az emberek nagy hányada elektronikai analfabéta. Ezt kellene hozzá fejleszteni.


"Itt volt a karantén, amikor sok mindent lehetett neten intézni, de most az autóforgalmat látva mintha visszafejlődtünk volna egy még rosszabb szintre."


Nem azért lett nagyobb a forgalom, mert eddig online intézett ügyet újra személyesen intéznek az emberek, hanem mert újra dolgoznak, amit halogattak, azt a karantén után intézték. Vis majorra tervezni meg nem igazán lehet.


"Bakker esetleg lehetne kedvezményt adni a szolgáltatóknak lakcímkártya alapján, ők meg központilag kapnák, ha minél több olyan ügyfelük van aki GYALOG vagy bringával megy hozzájuk, mert közel lakik...."


Hogyan ellenőrzöd, hogy ki mivel ment és hogyan adsz utólag erre kedvezményt? Mi van azzal aki online intézi az ügyeit? Hogyan adsz kedvezményt annak aki 1-szer megy be és hogyan annak aki szőrszálhasogat és minden héten üti az asztalt? Minél többször beteker annál több kedvezmény? Adok egy meghatalmazást és egy ezrest egy csövesnek, hogy minden héten húzzon egy sorszámot, ingyen lesz az áram.

Kisvárosról beszélsz, minden második utcában legyen egy ELMŰ ügyfélszolgálat? Megfizeted a magasabb díjat ennek az üzemeltetéséhez? Több lenne, mint a kedvezmény a biciklizés miatt


"Akkor is kedvezményt kapnának ha minél közelebb gyártott terméket választanak"


Pl mit? Minden Kínában készül. Vegyen helyi gyümölcsöt? Bemegyek a Tesco-ba, veszek egy kiló barackot, amit egy kamion hozott be a reggeli csúcsban és egy vietnami papucsot, amit egy másik kamion. Elmentem ezekért autóval. Mennyi kedvezményt kapok? És mennyit, ha 2 kiló barackot veszek és 4 papucsot? Ugyanannyi forgalmat és szmogot generáltam mindkét esetben.


"Mozijegy ár is lakcímkártya alapján menne" Lakcímhez kötnéd a szolgáltatások árát? Mégis hogyan? Bevonatozok az agglomeációból háromszor annyiba kerül a jegy, mint ha városon belül egy km-ről elmegyek autóval, mert éppen három átszállás és 45 perc lenne, mert olyan a tömegközlekedés.


Száz szónak is egy a vége. Ha azt akarod, hogy kevesebb legyen az autó az utakon, kisebb legyen a szmog. Akkor a megoldás a javított tömegközlekedés. MInden tekintetben, modern, lehetőleg elektromos meghajtású járművek, P+R parkolók (ingyen) a város peremén. Sűrű, szerteágazó, sok átfedéses járathálózat. Kényelmi szinten is minőségi szolgáltatás (tisztaság, zsúfoltság, kényelem, járatsűrűség, megállók stb stb) És itt már szinte összeszámolhatatlan kiadásnál járunk. Mindezt lehetőleg ingyen (vannak rá példák). Kérdés, miből a beruházás és miből a fenntartás. Ha ez megvan, akkor lehet azon filozofálni, hogyan tanítsuk meg az embereknek, hogy az eddigi rossz beidegződéseket le tudják vetkőzni és hajlandók legyenek átülni a tömegközlekedésre.


Remélem legalább végigolvasod, várom az építő kritikát

2020. júl. 25. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/61 A kérdező kommentje:
Szakmai vitát szerintem szakmai fórumokon kezdeményezzetek, illetve ott várjatok el, a gond mondjuk azokkal szerintem, hogy kötöttek, mindenki valakinek a valakije, érdekek ésatöbbi... Itt mondjuk városlakókkal gondoltam beszélgetni akik az életüket próbálják megoldani a rugalmatlan ősvövületeknél egy egészen kicsit hatékonyabban.
2020. júl. 25. 18:52
 25/61 A kérdező kommentje:
Őskövületeknél.
2020. júl. 25. 18:53
 26/61 A kérdező kommentje:
A rettenetesen hosszút még nem olvastam de este elolvasom köszönöm a hosszú véleményt remélem találok benne olyat ami segít a szmog és a közlekedés lehetetlenségének leküzdésében belátható időn belül.
2020. júl. 25. 18:55
 27/61 anonim ***** válasza:
Tehát megkaptad a szakmai válaszokat a felvetéseidre és továbbra is csak sértegetni próbálsz, mert elfogytak az érvek. Beszélgetni akarsz, de semmi érdemi hozzászólást nem sikerült kipréselni magadból 3 oldalon keresztül
2020. júl. 25. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/61 anonim ***** válasza:
Én inkább jelentettem ezekután a kérdést ahogy van.
2020. júl. 25. 18:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/61 anonim ***** válasza:
64%

"Én egy értelmes, művelt, tájékozott ember vagyok"

Ember! Minden lerí a kommentjeidből, csak ez nem. Kocsit vezetsz? Ja nem, még csajod sincs. Nem hogy családod... Egy tipikus elbaszott gyerek vagy, aki 0 élettapasztalattal itt ossza az észt! Se eszed, se pénzed. Akkor mire vered???

2020. júl. 25. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/61 A kérdező kommentje:
Oké, utolsóka, menjél szépen a magánélet rovatokba őrjöngeni. Na, szóval, nem tudom elolvasni az értelmes érveket ezektől a hülyéktől de akkor megpróbálom köv. alkalommal. Ezek valahogy elvonják az ember figyelmét. Miért a összes frusztrált ember itt tobzódik? Itt arról beszélünk hogy lehet kisebb a szmog. Oké? Ezen kívüli őrjöngéseitek nem érdekelnek. Remélem nem fog beírni már senki hasonlót és végre köv belépésemkor elolvashatom a komoly válaszoló írását. Bye-bye.
2020. júl. 25. 20:33
1 2 3 4 5 6 7

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!