Miért szidják a drágább márkákat?
#21 hát ezt mondom. nincs olyan hogy német prémium, csak annak van eladva. a balekok meg benyelik.
Amúgy nem csak az elromlott-nem romlott-e a kérdés, hanem maga a műszaki megoldások alapján írom hogy egy határ szemét, de aki cserélt már V8-on ékszíjat ami olyan mint egy szerpentin a hegyen, vagy csak egy első lengőkart.
És ugyanez igaz a többire is.
Mercedesnél ILYET képesek voltak gyártani egy 4wd kocsiba!!!
"csodálatos" műszaki megfejtés, és GYÁRI. :D
Na akkor tisztázzunk valamit!
Nyugodtan lepontozhattok, attól még igazam van.
Ha egy autó szervizigényes, akkor sz@r! Nem kell a mellébeszéd meg a felesleges magyarázkodás a vékony pénztárcával, ez nem magyarázat arra, hogy 250 ezer km után megdöglik az automata váltó, hengerfejes lesz a motor, 50 ezer km-enként leszakad a lánc, elektronikai problémák stb. vannak. Csak mert ez “prémijuuum, erre költeni kell”.
Nekem az a jó autó, amibe beülsz, elfordítod a kulcsot, és elvisz A-ból B-be úgy, hogy csak kopóalkatrészeket cserélsz, meg olajat.
Érdekes módon a Lexus pont ilyen, és prémium is. Na az egy jó autó.
Igaz, hogy amcsi, de mivel x mennyiség / hiba alapon dolgoznak, így reális képet fest. BMW top 10-ben, Audi és Merci a középmezőny elején és végén.
MO-i valóságot meg el kell felejteni, ami itt megy, az nem több mint hőzöngés, valóság alap nélkül. Amolyan xy ezt mondta, aki most vette meg a Földet 20-szor megkerült autóját, hogy de xar, meg ez a szerelős duma is, persze lehet valaki szerelő, de nehogy már az alapján nézzük a dolgot, hogy a szerelő milyen autókat lát, mert akkor ezek szerint 100% a hibásodási arány, hisz a szerelőnél minden autó hibás...
#24:
Ilyen ökörségeket BÁRMELYIK gyártónál találsz.
Attól, hogy német, nem kivétel.
Hülye mérnöki megoldások mindenhol átcsúszhatnak a rostán, legfeljebb következő generációban már korrigálják.
Szerelési szempontból főleg sok ilyen van, mert az autókat nem arra építik, hogy a faluszéli szerelőnek könnyű dolga legyen, hanem hogy a soron a leggyorsabban lehessen összerakni.
Aki próbált már régi stiften váltón lévő testkábelt levenni, tudja, miről beszélek. Testkábel csavarjához nem férsz hozzá, útban van az akkutálca. Az akkutálca alsó csavarjának kiszedéséhez meg útban van a váltó. Bezárult az ördöglakat.
Vagy a kilométeróra világítás cseréje.
Tachométer-spirál váltóból kiköt, kormányoszlop-burkolat lebont, műszerfal alja lebont, kormányoszlop lecsavaroz, kormány öledbe enged, na MOST tudsz nekiállni óraegységet kiszerelni.
De közben meg egy örökéletű, hiba nélkül működő autó.
Szóval na, szubjektív dolog ez és nézőpont kérdése. Konkrétan a tulajt hidegen hagyja, a szerelő mit szopik vele az aknában, ő használ, nem szerel.
Hibásodási hajlamra az Audi-Mercedes-BMW hármasból a BMW talán a legproblémásabb, de a másik kettőnek is vannak orvosi ló típusai.
Egy Toxota, Lexus általánosságban mindet veri megbízhatóságban, de ott sem minden típus habostorta.
Az meg alap, hogy valamiben minél több a kényelmi-biztonsági kütyü, annál több dolog tud bexarni.
Egy kétütemű Trabi nem szokott villogó check engine lámpával út szélén maradni. :D
#27:
Jó ez a link, viszont a lista csalós.
Hibaszámot ír, de nem súlyoz hiba nagysága, költsége szerint.
Vicces az első közt járó Porsche, ahol viszont pl. a 911-nél a ritka hiba általában egy komplett motorcsere. :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!