Miért szidják a drágább márkákat?
Azért, mert drága őket fenntartani, és nem kezelik itthon helyén.
Itthon még a gazdagabb országokhoz képest is hatalmas az autók státuszértéke, de csak használtan van rá pénz. Márpedig ezek az autók bonyolultabbak, igényesebbek -> idővel több velük a baj is, mint az igénytelenebb márkák termékeivel. Arra viszont már nincs pénz legtöbb esetben, tehát az autó van szarnak elkönyvelve, pedig valójában az ember nem elég tehetős hozzá. Csak hát olcsó megvenni. Érdekes, nyugaton, ahol bőven megkeresnek már középszinten is egy ilyen autó fenntartására elegendő pénzt, nincs panasz. Én ezt tapasztaltam.
Köszönöm a válaszokat!
Utolsó nem értem ez hol függ össze azzal,hogy ki milyen iskolába járt?
Szia!
Senkitől, soha nem hallom, hogy szidná ezeket a márkákat.
Legfeljebb annyit szoktak megjegyezni, hogy egy idősebb, nem garanciális (ex)prémiumnak magasabb a fenntartási költsége, ez pedig tény.
Megérheti a plusz kényelmet és erőt, ezt mindenki maga kell eldöntse!
Szia!
Nekem pont abból jutott eszembe ez a kérdés,hogy az imént olvastam egy kérdésnél a választ,hogy ezek a márkák "nagyonszarmodernfos" (szó szerint idézve) és rengeteg hasonló választ látok ha előjön valamelyik márka. Emellett a munkahelyemen is gyakori vita téma.
Én sem hallottam még, hogy explicite bárki szidná a prémiummárkákat önmagában, sőt, inkább dicséreteket hallok. Nyilvánvalóan egy mutatósabb autó több figyelmet fog kapni, ez torzítja a dolgot.
Amit inkább lehet szidni, teljesen jogosan teszem hozzá, az az, amikor megveszi a janika a 20 éves cigánydízel bömöst, mert neki bömös kell, de újonnan a féktárcsa többe került abba az autóba, mint amennyiért ő megvette az egészet lerúgott, méhtelepszökevény állapotban. De ez nem magáról a márkáról állít ki bizonyítványt, hanem arról, aki ilyen állapotban megvesz egy autót.
#7
> "hogy ezek a márkák "nagyonszarmodernfos" (szó szerint idézve) és rengeteg hasonló választ látok ha előjön valamelyik márka. Emellett a munkahelyemen is gyakori vita téma."
Új (pontosabban 3 évvel ezelőtt újként vásárolt) Audim van: önvezető funkciók, virtuális cockpit, duplaturbós benzinmotor, start/stop rendszer elektromos rásegítéssel és regeneratív fékezéssel, automata váltó, LED mátrix világítás, táblafelismerés; és még folytathatnám.
Aki erre azt mondja, hogy "nagyonszarmodernfos", annak javaslom, hogy egyszer üljön bele egy ilyenbe, 3 perc alatt meg volt változni a véleménye.
Nem lát tovább annál, hogy ez is elromolhat, az is elromolhat, jaj mennyibe fog kerülni. Oké, ez igaz, tényleg több minden romolHAT el egy nagyobb felszereltségű modern autóban, de ettől nem az autó "modernszar", hanem az illető pénztárcája vékony.
Szóval ne keverjük a szezont a fazonnal.
Szerintem egyszerűen nincs min vitatkozni valójában.
Van a családban Audi Q7 és Seat Cordoba is.
A Cordoba-val 230 000 km. alatt nem volt annyi gond, mint a Q7-tel a garancia utáni első 2 évben.
Ettől még nem "hibáztatom" az Audit: egy 300+ lóerővel hajtásláncot rángató, 2,5 tonnás monstrum tengernyi extrával és elektronikával nyilván több hibalehetőséget tartogat, mint a faékegyszerű Seat.
Az 5+5 műveletben is kevesebb a hibalehetőség, mint egy matekfüzet-hosszúságú képletben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!