Ha az oktatóval egy parkolóban beszéltük meg a találkozót, akkor egész órán ott leszünk vagy kimerészkedünk a forgalomba is?
Nekem úgy zajlott, hogy az elején mentünk a parkolóban pár kört. Aztán látta, hogy igazából segítség nélkül el tudok indulni, tudok fékezni, váltani, kanyarodni stb., úgyhogy akkor már mentünk is ki a főútra (Üllői), majd bementünk egy ilyen lakóövezetbe, elmondta, hogy az egyenrangú útkereszteződésnél mire kell figyelni és ott köröztünk fel-alá kb. 1 óráig.
Így nem hangzik túl nagy show-nak, de én személy szerint nagyon élveztem.
#11
Stírölted közben a csajokat, fogadok.
Lakóövezetben raj mindenki, ezért lenne jó egy kis autópálya.
(megintcsak viccelek)
"Aki még vissza tud emlékezni, amikor vezetni tanult, gondolom többségüknél megvan az, hogy kezdetben még az említett sebességnél is komoly feladat volt a sávon belül, és ott nem kacsázva haladni."
Nem fog menni, én a dunakeszi reptéren tanultam a klubkocsikkal, ahol igazából az volt a titkos mániám, hogy mindenféle tiltás ellenére 50 fölé vittem azon az ürgelyukas mezőn 😅 Persze csak akkor, amikor épp nem vittem valakit valahova, akkor nyilván mindig betartottam a kötelező max 40-et :) Illetve sávok se voltak, habár nekem úgy kellett gyakorolnom az egyenesen való haladást, hogy a reptér egyik végéből a másikba kellett visszahúznom a köteleket (aggregátor és START között) lehetőleg úgy, hogy ne gubancolódjanak egymásba, nyílegyenesek legyenek. Sávok nélkül trükkösebb, a gyep nem sokat segített :D Szerintem nekem élvezetesebb volt a tanulási fázis így, mintha 0-ról kellett volna oktatóval, mint a legtöbb társunknak :)
Remélem az ideiglenes jogosítványoddal azóta sem engedtek ki a reptérről, tizedes.
:D
#12: Nem, mivel nem nagyon voltak csajok reggel 6 órakor a lakóövezetben.
(Még mindig nem vagy vicces)
Nálunk attól függ, hogy van -e tanpályája az autósiskolának.
Ahol én vagyok, nincs. Én is teljesen 0 ról kezdtem, egy parkolóban gyakoroltunk utána kivitt a forgalomba. Így tanul az ember.
Legalább magabiztosabbak vagyunk, mint azok akikkel kb. 10 órán át pályán van.
Nekem az első órám a 16:30-as csúcsban volt. De féltem :D.
Érdekesség, hogy C rutin után kihagytam 4 -5 hónapot, akkor meg 10 percet a rutin pályán mentünk mert felejtettem, és sokkal jobb volt így mint a B-n a forgalomba.
Szerintem kimentek a forgalomba.
Első órán nem nagyon visznek az oktatók forgalomba , de ez sok mindentől függ . Többek közt tőled is , hogy hogyan megy a vezetés és az odafigyelés .
Első órám előtt nem vezettem soha , kb 25-30 percet mentem a parkolóban utánna mondta az oktatóm , hogy egész jól megy és olyan helyen mentünk ahol kicsi a forgalom , második alkalomkor már csak olyan helyen ahol nincs nagy forgalom , harmadik alkalomkor meg be vitt a város központba csúcs forgalomba utánna már csak rendes forgalomban vezettem .
Hála én gyorsan rá éreztem és könnyen ment a vezetés .
Pedig lányként egy elég nagy autóval csináltam a jogsit egy új kombi passatal .
Gyorsan meg lett a jogsi mivel rugalmas volt az oktatóm , ha úgy jött időpont , hogy suli után egyből akkor a sulihoz jött értem konkrétan szinte minden nap mentem vezetni , mert meg mondta , hogy így a gyakorlatból nem fogok ki esni .
2 hónap alatt le toltam és elsőre át mentem a vizsgán . Mondjuk az jó volt reggel hívott , hogy “ figyu aki ment volna vizsgára nem tud jönni így 10 perc és ott vagyok érted fél óra múlva vizsgázol “ mondjuk meg mondta , hogy ahogy megy nekem a vezetés elsőre simán sikerülni fog .
Egy hibám volt izgultam és egyszer le fullasztottam az autót .
1 éve van jogsim azóta vezetek és sem egy karc sem más gond nem volt eddig pedig közel 50 ezer km-t le toltam 1 év alatt .
Első 2 hónapban családi vállalkozásban lévő egyik furgonnal jártam . Igen szüleim vették egy nagy kikötése volt apumnak , hogy masszív biztonságos autóm legyen és mivel lakhelyünk meg követeli az összkerék hajtást így használt piacon sokmindent meg néztük végül jött az , hogy adott keretbe bele fért így lett egy 2014-es Chevrolet tahoe-m egy baromi nagy amerikai terepjáró . Nem nagyon akartam ekkora autót , de szüleim meg mondták , hogy ez legalább biztonságos mondjuk az igaz egy közúti tank B-s jogsival még lehet vezetni 3400 kg körül van az össz súlya .
#14
Ez már 13 éve volt, azóta elég régóta megvan a B-s meg A-s jogsim :) Csomó ma is érezhető előnye volt annak, hogy olyan fiatalon elkezdtem vezetni.
#16
Mi ebben a szomorú? :) Legvidámabb napjaim voltak és hidd el, sokkal fegyelmezettebbé tesz, ha 3D-ben is oda kell figyelned a leszálló/felszálló gépekre, illetve milliós repülőgépek között kell kocsikáznod, amelyeknek kilóg a szárnyuk jobbra-balra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!