Alapmotoros Jetta fapados, a szigetelés sem olyan mint a TSI-kben.
2020. jún. 8. 07:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/17 A kérdező kommentje:
Melyiket erdemes venni?
2020. jún. 8. 12:39
3/17 anonim válasza:
Legolcsóbban fenntartható, legmegbízhatóbb az 1.6 102 le. Aki lomhának írja az nem ült még pl Daewoo matizba. :) 12 másodperc alatt 100 km/h ez bőven elég itthon. Tsi kerüld betegágy mind. Turbó, kettőstömegű, nagynyomású, közvetlen befecskendezés, szívósor tisztítás 60e km ként, szóval ez mind tönkremegy bennük előbb vagy utóbb, de inkább előbb. :D
2021. jan. 21. 14:37
Hasznos számodra ez a válasz?
4/17 anonim válasza:
Ha neked elég, élj vele.
100ig valszeg nem tiltásig gyorsítasz, mert akkor él a 12 mp...
Amúgy meg ha te abba akarsz ülni a te dolgod.
Amúgy pedig lomha.
2021. jan. 21. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
5/17 anonim válasza:
Hát igen ha kakucs ringre jársz driftelni, akkor vegyél suprát, te dolgod, csak győzd tankolni meg karbantartani. Részemről nekem bármelyik ilyen méretű autóból elég az 1.6 szívóbenzin. De tsi nem kéne fényezni, mert a legdebilebb is tudja, hogy főleg a láncosokkal rengeteg gond van/volt. De tudom, szerinted ez a legjobb, mert neked 1.4 turbós/kompresszoros csodád van. Egészségedre, nekem ez drága hobbi lenne és nem akarom éltetni a szerelőket.
2021. jan. 22. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
6/17 anonim válasza:
Sem TSI, sem pedig Volkswagenem nincs. Ha lenne, akkor is dízel lenne.
De mindegy is.
Azért egy 200 lóerős autó se vág az ÜLESBE, nem tudom 150-200 lóerő nektek mi ez a teljesítmény,de közel sem drift-verseny kategória, hanem egy kellemes, dinamikus mindennapi autó.
Nekem sem egy versenygépem van. Focus mk3 1.6 tdci 109 lóerő. És kevés a hasonló súlyú kasztnihoz a "NYOMATÉK" mert hiába "DÍZEL", ha nehéz a kasztni.
0.1 le/kg, elég a dinamikus autózáshoz.
2021. jan. 22. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
7/17 anonim válasza:
6. Hát igen semmivel nem gyorsul jobban az 1.6 dízel. Dízel traktorba meg kamionba való, ez a véleményem. Főleg egy mai adblues/ részecskeszűrős. Nem tudom ki írt itt 200le autóról. A supra, amit írtam tuninggal simán tudja az 1000le ha már valaki gyorsulni akar.
2021. jan. 23. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
8/17 anonim válasza:
Miért lenne traktorba meg kamionba való? Egyetlen okot tudsz mondani ami megállja a helyét az érved mellett?
Mert hiába azonos a teljesítmény, sokal dinamikusabb mindennapi használatnál mégis...
2021. jan. 23. 15:29
Hasznos számodra ez a válasz?
9/17 anonim válasza:
1.6 Hdi/tdci ugyan az a francia csodamotor, amitől még Novoth Tibi is óvait. Hagy ne kelljen elmondani, hogy egy euro5/6 dízelt mennyivel drágább fenntartani főleg 200e km felett, mint egy jetta féle megbízható 8 szelepes szívóbenzinest. Persze ha eladod 3 évesen 50 ezer km környékén akkor nyilván neked nem fogja fosni az olajat orrán száján. Plusz a turbó/ porlasztóhibákat se fogod megtapasztalni stb stb lásd fentebb a dízelre vonatkozó ellenérveimet.
2021. jan. 23. 21:42
Hasznos számodra ez a válasz?
10/17 anonim válasza:
Mindennek van árny oldala.
Viszont azt nem teszed hozzá, hogy legalább 2 literrel kevesebbet eszik vegyesen, de pályán, varosban még nagyobb a különbség.
Való igaz a jetta egy megbízható autó, sose kell majd rá költeni.
Annak biztos megéri aki évi 10 ezernél többet nem autózik.
Nekem belefutott a porlasztó. Na és? Nagy ügy. Addigra 2x össze spóroltam már a porlasztó árát. Mert nem mindegy, hogy évi 10 vagy 35 ezret autózol..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!