Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tényleg nem érdemes 1.4 TSi...

Tényleg nem érdemes 1.4 TSi motorral rendelkező autót venni?

Figyelt kérdés
Néztem 2014-es VW Jettákat, 1.4 TSi és 2.0 TDI verziókat is. Hallottam egyszer, hogy a TSi motorokkal van valami nagy probléma, és hogy hatalmas pénzeket kell kifizetni a javíttatására. Tapasztalatok, vélemények?

2019. jan. 6. 12:08
 1/7 anonim ***** válasza:

A régebbi láncos TSi motorokkal valóban volt probléma.

Az újabbak (sajnos nem néztem utána, mikortól) már szíjas vezérlésű TSi-k, azoknál nem olvastam kiemelkedő problémákról.

2019. jan. 6. 13:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
A 122 lovas verzió nagyon jó a TSI-ből, azzal nincs gond. A vezérlést mondjuk nem árt néha cserélni rajta, annak ellenére, hogy láncos, de ez nem tekinthető nagy problémának.
2019. jan. 6. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
2012után már szíjas + dupla befecskendezéses, így simán ajánlható.
2019. jan. 6. 14:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Én simán vennék 1.4TSI-t (leginkább újonnan), főleg a 150 lóerős változatot.
2019. jan. 6. 14:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm mindenkinek a válaszokat!
2019. jan. 6. 15:23
 6/7 anonim ***** válasza:

Én 8 éve ilyet használok (4 évig/100e km-ig egy Octavia 2-est, utána Octavia 3-ast), motorikusan nem volt baj soha egyikkel sem.


A 2-es (abban még a láncos motor volt) autópályán ette az olajat, a 3-assal (140LE-s szíjas) nincs ilyen gond - mondjuk abba én fizetem a benzint ezért óvatosabban nyomkodom a gázpedált.

A mostaniban 100e km-t bírt a vízpumpa (azt mondta a szerelő ez jellemző hiba ezeknél a motoroknál, érdekes módon a dízeles Golf/Octavia-nal is, pedig ott másfajta vízpumpa van). 70e volt a cserepumpa és 30 a munkadíj, a márkaszervíz 150-ért cserélte volna.


A láncos 122LE-s motornál műanyag olajleeresztő csavart használtak (nem is csavar volt, valami bepattintható biszbasz) amit ha a szerelő ügyetlenül pattintott be képes volt menet közben kiesni, ebből elég sok jótállási ügye volt a VW csoportnak, a mostani motornál okosan visszatértek a rézalátétes acélcsavarhoz.

2019. jan. 6. 18:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
#6 122lovasból is van szíjas verzió
2019. jan. 6. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!