Mi a baja a Derbimnek?
Van egy 2003-as Derbi Senda típusú motorom (EBS blokk, 17.5-ös Dellorto PHVA karbi). Ősszel eltört benne az egyik gyűrű, el lett víve szerelőhöz, aki fúratta a hengert, új dugattyút rakott bele, új gyertyát, főtengely szimeringet cserélt. Lényeg hogy motorikusan rendbe rakta, ezután ment normálisan.
Tavasszal viszont elkezdte azt csinálni hogy amikor bemelegedett elment az alapjárat, valamint ha behúztam a kuplungot akkor felpörgött a motor(nem a terhelés megszűnése miatt, hanem tartósan). Próbáltam állítani az alapjáratot, de vagy nincsen, vagy nagyon magas, ütemtelen, mintha felakadna a gázbowden. Ilyenkor ha berakom sebességbe és elkezdem kiengedni a kuplungot lemegy az alapjárat, de amint egy gázfröccsöt adok, elkezd felmenni és megint kezdi.
Eddig hidegen nehezen, többnyire tolásra, melegen 1-2 rúgásra indult mostanra viszont melegen is szinte csak tolásra indul.
Emellé még veszített az erejéből is, nem forog ki teljesen, kb 8 ezres fordulat fölé nem nagyon megy (pedig ez fölött jött meg az ereje).
Amióta ezeket produkálja cseréltem:
gyertyát (ngk br8es)
benzincsapot
tűszelepet
gyújtásán lett állítva.
Mi okozhatja ezeket a tüneteket, hogy nincs rendes alapjárat, nem forog ki teljesen, nehezen indul?
Szerelőhöz egyenlőre nem szeretném vinni, mert legutóbb is több mint egy hónapig vártam rá.
A gázbowden, súber nem akad fel??
A levegő torkot vagy levegő szűrő csövet lekellene venni és működés közben megnézni a súbert hogy mit csinál.
Ha minden jó akkor falsot szívhat, szimmeringes.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!