Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi az átverés ilyenkor?...

Mi az átverés ilyenkor? Ennyit esne az ára egy ilyen autónak?

Figyelt kérdés

Adott egy autó, aminek itthon az új ára 12 milliótól indul (alapfelszereltség). Külföldi oldalakon lehet látni max 3 éveset 5-6-7 millióért, ami elég magas felszereltségű. És nem egy ilyen van, hanem több tucat.. A magyar áraknál is 1,5 - 2 millióval olcsóbbak ezek a használt autók. Mi itt a trükk? Ezeken még garancia is van, így nem nagyon tudnak előjönni hatalmas javítási költségek. Esetleg összetörték és javították. Na de mindet? Azokat amúgy is ki lehet szúrni egy festékmérővel, nem? Kicsit furcsa nekem, hogy egy prémium márkát megvesz valaki, jár vele 80-100e km-t 2-3 év alatt, majd eladja féláron, vagy alatta.

Hol basznak át?



2020. máj. 11. 23:12
 1/10 D. Brasco ***** válasza:
94%
Mondjuk ha leirnad ennek a szupertitkos autonak a tipusat lehet tudnank valami kozelebbit mondani
2020. máj. 11. 23:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Erre csak egyetlen magyarázat létezik: Te vagy az egyedüli szemfüles gyerek, aki ezt észrevette. Előzz meg mindenkit, gyorsan vegyél egy ilyen autót.


Gondolom, a konyhakredencen ott van kikészítve az említett 5-6-7 millió. ;)

2020. máj. 11. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 A kérdező kommentje:

#1: 3-as/4-es BMW/Audi, Mazda 6, Ford Mondeo

#2: Te tényleg ennyire buta vagy?:)

2020. máj. 11. 23:39
 4/10 anonim ***** válasza:
53%

Igen és CSODÁLLAK hogy te mennyire ügyes vagy és milyen gazdag.



/én meg csak sírdogálok a suzukimban/

2020. máj. 11. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 crudy ***** válasza:
100%
Ebben sehol nincs atveres. Egy uj auto rogton veszit az ertekebol, nem is keveset ha mar beletettek 100 kilometert. Egy nagy premium sedannak 1 ev alatt 30%al esik az ara. Ha mar ment 80-100e kilometert akkor nem is keveset hasznaltak. Oke h garancialis, ha markaszervizbe hordtak, de ha dizel akkor mar csak 200-300 ezret bir ki a turbo, a vezerlessel lassan foglalkozni kell, a poroasztok 150-200 ezer utan mar problemasak lesznek, lassan mar ott van rajta a rozsda. Akinek ilyen kell es van ra penze az nem rozsdat akar meg szervizbe jarkalni vele.
2020. máj. 12. 00:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
100%

BMW meg az Audinál nem kell csodálkozni.

Max 5 évesen jobb megszabadulni tőle, mert utána már iszonyú sokat kell rákölteni.

2020. máj. 12. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:
Annyival drágább a BMW/Audi fenntartása, hogy megéri inkább a másik kettőből választani?
2020. máj. 12. 08:04
 8/10 anonim ***** válasza:
100%

Külföldi autó mindig olcsóbb lesz, mint egy itthoni, első magyar forgalomba helyezésű, első tulajtól. Ezen nem kell csodálkozni.

Nem mindenkinek van ideje, lehetősége, saját részre autót vadászni Nyugat-Európában. Idő, pénz, utánajárás, bizonyos fokú nyelvtudás sem árt, szabadság is kell a munkahelyen, macera. Ha már behozott autót veszel meg, máris rajta van a nepper haszna. Ott van még a honosítási költség, reg. adó, nem is kevés. Sokan (okkal) idegenkednek az import autóktól. Előélet nem követhető le teljesen, JSZP-ben pl nem kérdezhető le. Ezeket ha mind figyelembe veszed, az itthoni vételár nem lehet magasabb, mint az ugyan olyan itthoni forgalomba helyezésű autóé. Ebből logikusan következik, hogy ha te mész ki megvenni magadnak, a kinti vételár jóval olcsóbb lesz.

2020. máj. 12. 08:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
100%

"Kicsit furcsa nekem, hogy egy prémium márkát megvesz valaki, jár vele 80-100e km-t 2-3 év alatt, majd eladja féláron, vagy alatta."

Te vagy lemaradva, ez egy 30-4

2020. máj. 12. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:
100%
Szóval te vagy lemaradva, ez egy 30-40 éve teljesen általános, normális jelenség. Ekkora az értékvesztése ezeknek az autóknak. Egyébként épeszű német, belga, francia, stb nem is ad készpénzt ezekre az autókra, vagy lízingelik, vagy bérlik, vagy banki kölcsönből használják ezeket az autókat, havonta nekik zsebpénznek számító összeget fizetnek érte, és mikor lejár a 3-5 év, akkor kihozzák az új modellt, és ezek az 5 éves autók mennek a kint dolgozó magyarokhoz, románokhoz, törökökhöz, vagy jönnek Magyarországra, Romániába, stb. Nincs semmi átbaszás, ennyit érnek használtan. Magyarországon túl vannak árazva a használt autók, és a forint is nagyon gyenge.
2020. máj. 12. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!