Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért kell úgy vezetni mint...

Miért kell úgy vezetni mint egy állat?

Figyelt kérdés

Ez leginkább a sportautósokra jellemző.

Az előbb jöttem haza pár hónapos kisbabámmal, mikor az egyik kanyarban nagy sebességgel megelőzött egy bmw. Ha nem fékezek, nincs ideje visszatérni a sávba, mert szemből már ott volt egy másik autó, tehát frontálisan ütköznek. De valszeg beléjük csúszok én is..

Ez csak egy példa de jellemző az összes gyors autóra, hogy sofőrjük imád gizdulni. De miért nem mennek gyorsulási versenyekre vagy más olyan helyre ahol ezt a hajlamukat ki tudják élni. Miért kell ártatlan embereket veszélybe sodorni? Nap mint nap hallani ilyen-olyan történeteket de én is nem egyszer szembesültem már ilyennel..


2010. júl. 23. 20:16
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:

90 helyett 110et arra írtam, hogy vannak autók, amik kívánják, hogy többel menj...


A válasz írója 64%-ban hasznos válaszokat ad.

A válasz megírásának időpontja: ma 21:09nak pedig

könnyű a buszmegállóból okoskodniXD

2010. júl. 23. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/25 anonim ***** válasza:
35%
az egész egy hülyeség. ha lassan mész ugyanúgy lehet baleseted mintha gyorsan mennél. és lehetetlen betartani egy jó autóval a sebességkorlátokat. én is így vagyok ezzel. aki retteg az menjen gyalog vagy vegyen bérletet, megtanult vezetni benne van a rizikó a dologban. . egyébként, meg kell hogy mondjam utána lehet nézni magyar illetve külföldi oldalon, hogy megnőtt azon balesetek száma, ami nem gyorshajtásból ered, hanem egyszerűen fogalmazva tötymörgésből. és még egy. lehet hogy gyorsan megy, de ha nem uralja az autót, nem ismeri, nem tudja vezetni akkor ugyanúgy okozhat balesetet 50el, mintha 90 el menne.
2010. júl. 23. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/25 anonim ***** válasza:

ha mondjuk nem 25 ezer forint lenne 1 óra autózás/ motorozás a Hungaroringen, vagy akármelyik másik rendes pályán pl Pannonia-Ring... akkor az emberek ott élnék ki az ilyen vágyaikat, ott próbálgatnák az autó határát. de pl egy diák, aki megcsinálta a jogsit mondjuk a nyárimunkából, és épp kölcsönkapta a szülők kocsiját, nem fog kicsengetni 20 ezeret egy órára. amig mondjuk diákmunkát 400 Ftos órabérért csinál.

50 óra munka 1 óra szórakozásért...?????

2010. júl. 23. 22:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/25 anonim válasza:
100%
A véleményem az, hogy ma Magyarország első helyet foglal el az anyagi helyzet által történt "kasztrendszer" kialakulása terén. Olyan országokban, ahol mindenkinek nagyjából olyan autója van, amilyet akar (aki jó kocsit akar, spórol pár hónapig, vagy hitelt vesz fel, akinek jó egy régebbi is, az megveszi 1-2 havi fizujából) nem tapasztalom ezt a jelenséget, esetleg kamaszoknál, de sokkal ritkábban. Nálunk felnőttek, családapák, 50-60 évesek is tolják, ha olyan kocsijuk van, és csesznek a többi autósra, illetve élvezik, azt a tévhitet, hogy mindenki őket csodálja, és hogy félelmet keltenek, pedig csak ellenszenvet és gyűlöletet váltanak ki. Ez a kommunizmusból maradt ránk. Aki Tisza cipőt hord, az csóró, aki Adidast az májer, aki Boci csokit evett, az gagyi, aki Milkát hozott Bécsből, az a király csávó. Ezt örököltük, azt hiszem amíg ki nem pusztul az a generáció, akik még a kommunizmusban nőttek fel, addig nem lesz változás. Személy szerint javaslom, hogy mindenki vegyen egy gázstukkert, és ha valaki emiatt életveszélybe sodorja, nyugodtan menjen utána, és ha megáll, lője arcon, aztán szúrja ki a kerekeit, és törje be az ablakait.
2010. júl. 24. 08:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/25 anonim válasza:

08:01 :)

Nem vagy semmi!!De a lényeg valahol ott van a sorok között...csak látni kell mögé.

Sajnos az én családomban volt egy súlyos autóbaleset egy "hü@e"gyerek miatt aki ellopta apuka kocsiját(BMW) és 17 évessen tömegbalesetet okozott....neki semmi baja nem lett de a párom öccse meghalt 27 évesen aki vétlen volt.:(

Szerintem 21 éves kor alatt nem engedném meg a jogosítvány megszerzését,és előtte 8. osztálytól ...folyamatossan vetítenék olyan filmeket emi elrettenti őket a részeg vezetéstől,vagy a gyorshajtástól.

2010. júl. 24. 09:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/25 anonim ***** válasza:
Azért azt hozzátenném, hogy valójában a RELATÍV gyorshajtás öl! Mivel ez az oldal anonim így el merem mondani, hogy nem egyszer mentem 160-170-et országúton, és egyáltalán nem volt veszélyes! Sőt! Száraz aszfalt, nem voltam fáradt, nem ittam. Mi történhetett volna? Kiugrik a csodaszarvas? Másrészt attól, hogy gyorsan hajtok, nem húzom föl magam azon aki 90-el megy előttem, még akkor sem ha hosszú kilométereken keresztül követnem kell. Nem kezdek bele veszélyes előzésbe. Viszont statisztikailag aki országúton 60-al megy az sokkal nagyobb valószínűséggel okoz balesetet, mint aki 120-al. És ez igaz! Hiszen aki 60-al megy kevésbé figyel, és még a kamionokat is feltartja. Ellenben 120-nál jobban figyel az ember, és sokkal kevesebb embert tart fel. Egyébként is a sebességhatárok, főleg autópályán eléggé elavultak. Főleg mivel ezeket 1975-ben a Ladák, és Trabantok idejében hozták, ahol örültél ha egyáltalán megvolt a 130. Én ma egy 1.4-es autót vezetek szóval nem igazán nagyon versenygép, és a 130-at úgy tartja még országúton is, hogy Ladában az legfeljebb 70-nek érződik. De tényleg, rengeteget fejlődtek a futóművek, fékek, motorerő. Valójában szinte ijesztően könnyű beleszaladni a 160-ba, ahonnan 0-ra rövidebb idő alatt állok meg, mint egy Lada mondjuk 120-ról. Na meg 90-nél megrángatom a kormányt és stabilan követi az autó a kormányt, Ladával meg lehet, hogy felborulnék.
2010. júl. 24. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/25 anonim ***** válasza:

*elfelejtettem még valamit:

Viszont esős időben gyakran még az autópályás 130 is sok!

2010. júl. 24. 09:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/25 anonim ***** válasza:

Ha elkezdenének a táblákra sebességmérő vebkamerát szerelni

nem lenne enyi őrült és a közbiztonség is javulna:-)

Ja és a büntetésként fizetendő összeget a sebességhatár tullépés és az autó ára kombóból százalékosan számláznák ki:-)

2010. júl. 24. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/25 anonim ***** válasza:

Egyetértek 09 : 25

ha az ember gyorsabban hajt sokkal jobban oda tud figyelni, magamról is tudom, én sem szeretek tötyögni.. és mikor lassabban megy az ember akkor sokkal jobban elvonják a figyelmet a más dolgok is, de ha az ember hajt akkor jobban odafigyel, már aki, mert van egy haverom aki tolja neki 140 el is, de azt nem veszi észre ha a sarkon stop tábla van.. :S azok a veszélyt okozóak, nem akik figyelnek is.. akik nem figyelmesek, nem tudnak közlekedni de azért nyomják neki..


A kérdésre: az egy idióta volt, és sajnos sok az ilyen, én még egyenes úton is meggondolom az előzést, ha messze is van aki szembe jön.. sosem tudod,h ha elkezdesz előzni valakit mi történik az autóval, mivan ha elfakad az üzemanyag cső és nem birsz bekerülni elé, akkor ártatlan életeket teszel koporsóba, oda kell figyelni másokra, de nem minden sportautós tahó...

2010. júl. 24. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/25 A kérdező kommentje:

De itt most nem is a gyorshajtás a lényeg. Hanem előzni úgy, hogy azzal mások életéd veszélyezteted. Ahogyan itt egyikőtök is írta, meghalt valakije egy balesetben, de persze az aki a balesetet okozta megúszta. Hát ez itt a lényeg. Ha tegnap nem fékezek be, akkor karamboloztunk volna 3-an. De biztos nem a kedves bmw-s halt volna meg..

Én se szeretek lassan menni, szeretek gyorsan vezetni, de ha a szükség úgy kívánja lassítok és figyelek másokra is. FIGYELNI MÁSOKRA is!!! Mostanában ez valahogy nincs az emberek tudatában. Csak magukkal foglalkoznak..

2010. júl. 24. 13:58
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!