Mi lehet a belsőégésű motorok jövője?
Lesznek ennek a változásnak nagy nyertesei,és nagy vesztesei,mint eddig is mindennek.
Az biztos,hogy vannak cégek,akik nagyon elaludtak,és nem értik talán még most sem az idők szavát.
Az emberek nem hülyék,és a változások mellé fognak állni,ha lassan is megy először,de elkerülhetetlen.
(Lásd Tesla,vagy Renault újításai)
A német tradicionális gyártók küzdenek ez ellen,mint disznó a jégen.Ők sokat veszthetnek,ha nem változtatják át a szemléletüket,bár már most is sok időt elvesztegettek a fejlesztések elmaradásával.
Az európai piacon mindenképpen kiemelt szerepük lesz középtávon az elektromosoknak, a szabályozási környezet ezt garantálja. Nem akarok abba belemenni, hogy környezetszennyezés szempontjából mi a jobb vagy rosszabb, ha autóval jársz, akkor mindenképp jóval nagyobb az ökológiai lábnyomod, mintha tömegközlekednél, szóval ezt hagyjuk is.
A méretgazdaságosság és a halmozódó új tapasztalatok miatt az elektromos autó valószínűleg jóval olcsóbb lesz majd, mint most. A hétköznapi felhasználóknak már szerintem ma is bőven megfelel az a hatótáv amit egy ilyen autó kínál, a töltőhálózaton kell fejleszteni, ez viszont óriási pénzekbe kerül.
Viszont nem szabad elfelejteni, hogy a világ nem csak Európából áll. A világ többi részén nincs ilyen erős szabályozói nyomás, ami miatt lejtene a pálya az elektromos autók javára. Európában is a korábbi jóslatokkal ellentétben jóval kevesebb elektromos fogy.
Ha tippelni kéne, akkor a személyautóknál Európában is van még legalább 15-20 évük (ha a szabályozás változik, akkor ennél is lehet jóval több), munkaeszközöknél és a világ többi pontját tekintve pedig tippelni sem merek. Gőzmozdonyok is nagyon sokáig jártak...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!