Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miert mondja azt rengeteg...

Miert mondja azt rengeteg szerelo hogy a karburator futes folosleges?

Figyelt kérdés

Nem ertem mi allhat ennek a hattereben, en azt vallom amit a mernok leult megtervezett es azt mondta za oda kell, akkor az oda kell es pont.


Nekem nagytestu robogom van de autoszereloktol is hallottam hogy felesleges dolog a karburator futes. Ki mit tud errol, valoban felesleges? Mikor hasznos ?



#fűtés #karburátor #karburátorfűtés #karburatorfutes
2020. febr. 3. 09:11
 1/8 anonim ***** válasza:
72%

Már megint ez az általánosítás! Hány szerelővel beszéltél? Kettővel, százzal? Mi neked a rengeteg szerelő?

Egyébként aki azt mondja, hogy felesleges, az nem látott még télen lefagyott, lejegesedett karburátort.

2020. febr. 3. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Elnezest ha megbantottam volna vki lelki vilagat, eszem agaban sincs altalanositani. Kb 10 szerelo az aki ezt allitotta ( evek alatt hol kozvetlen beszelgetes soran volt tema hol barat/ismeros-nek is ezt mondtak )
2020. febr. 3. 09:41
 3/8 anonim ***** válasza:

Ez a karbi fűtés hogy működik?

Mert dizel autókon is van üzemanyag fűtés.

FŰTÉS, és nem futes.

2020. febr. 3. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:

Az en esetemben a karburator aljara van rogzitve egy fem csocsatlakozas es azon keresztul cirkulal a kishutokornek a vize.


Mas esetekben elektromos futoszallal van megoldva. Ugy gondolom a hutovizes megoldas bolondbiztosabb mert az elektromos futes hajalmos idoelott tonkremenni.

2020. febr. 3. 10:51
 5/8 Vortrex ***** válasza:
100%

Igazából nem titok, arra való, hogy elkerülje a jegesedést. Az a probléma, hogy a levegő párát tartalmaz, a karburátor meg egy venturi csőként üzemel: beszívja a levegőt egy szűkülő keresztmetszetbe, ott leesik a levegő nyomása és kiválik belőle a pára, akár csak a köd. Ebbe az alacsony nyomású közebbe beporlad a benzin, ami azonnal elpárolog és fagypont alá hűti a levegőt (a párolgás hőt von el a környezetéből), és így a kivált mínusz fokos köd egyszerűen ráfagy a súberre, amitől megragadhat.


Azért tartják (vagy tűnik) feleslegesnek, mert ehhez nagy páratartalom (~%80) és alacsony hőmérséklet (~5°C) mellett, folyamatosan nagy teljesítménnyel kéne járatni a motort, és még akkor sem biztos, hogy érezhetően változni fog valami.

2020. febr. 3. 11:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:
Koszonom szepen! Vegre egy ertelmes es logikus hozzaszolas.
2020. febr. 3. 11:46
 7/8 anonim ***** válasza:
Azt feltételezik hogy nem motorozol olyan hideg időben amikor a jegesedő karbi reális probléma lenne.
2020. febr. 3. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 Vortrex ***** válasza:
100%
Jobban belegondolva nem is az a probléma, hogy ott jég képződik, hanem hogy az utána felolvad és visszafolyik a karburátorba meg a hengerbe, ezzel megnehezítve a legközelebbi indítást. Mégsem olyan felesleges ez, sőt ez egy elég hasznos dolog így közelítve.
2020. febr. 3. 14:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!