Miert mondja azt rengeteg szerelo hogy a karburator futes folosleges?
Nem ertem mi allhat ennek a hattereben, en azt vallom amit a mernok leult megtervezett es azt mondta za oda kell, akkor az oda kell es pont.
Nekem nagytestu robogom van de autoszereloktol is hallottam hogy felesleges dolog a karburator futes. Ki mit tud errol, valoban felesleges? Mikor hasznos ?
Már megint ez az általánosítás! Hány szerelővel beszéltél? Kettővel, százzal? Mi neked a rengeteg szerelő?
Egyébként aki azt mondja, hogy felesleges, az nem látott még télen lefagyott, lejegesedett karburátort.
Ez a karbi fűtés hogy működik?
Mert dizel autókon is van üzemanyag fűtés.
FŰTÉS, és nem futes.
Az en esetemben a karburator aljara van rogzitve egy fem csocsatlakozas es azon keresztul cirkulal a kishutokornek a vize.
Mas esetekben elektromos futoszallal van megoldva. Ugy gondolom a hutovizes megoldas bolondbiztosabb mert az elektromos futes hajalmos idoelott tonkremenni.
Igazából nem titok, arra való, hogy elkerülje a jegesedést. Az a probléma, hogy a levegő párát tartalmaz, a karburátor meg egy venturi csőként üzemel: beszívja a levegőt egy szűkülő keresztmetszetbe, ott leesik a levegő nyomása és kiválik belőle a pára, akár csak a köd. Ebbe az alacsony nyomású közebbe beporlad a benzin, ami azonnal elpárolog és fagypont alá hűti a levegőt (a párolgás hőt von el a környezetéből), és így a kivált mínusz fokos köd egyszerűen ráfagy a súberre, amitől megragadhat.
Azért tartják (vagy tűnik) feleslegesnek, mert ehhez nagy páratartalom (~%80) és alacsony hőmérséklet (~5°C) mellett, folyamatosan nagy teljesítménnyel kéne járatni a motort, és még akkor sem biztos, hogy érezhetően változni fog valami.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!