Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Nem indul se tolásra se...

Nem indul se tolásra se rugásra simsom s51n motorom.1éve ment tegnap benzint cseréltem benne kitakaritottam a karbit és lecseréltem az olajat, szikra van. Mi lehet a baj?

Figyelt kérdés

2020. jan. 1. 14:44
 1/7 anonim ***** válasza:
71%
Gyertya?
2020. jan. 1. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
79%
benzinszűrő? Kap e benzint? Gyújtásvezérlés?
2020. jan. 1. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Nyakasparasztgazda ***** válasza:
79%
Kitakarítottad a karbit..ez inditasi próba előtt vagy után volt?
2020. jan. 1. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
78%

Ott a kulcs szó: kitakarítottam a karbit.

Találtál benne pár apró szemetet, pl. egy darabka tömítőpapírt, talán egy fémpálcikát, vagy egy pici golyót, netán egy vékonyka rugót?

Legyen rend, mondtad, és kidobtad. :D

2020. jan. 1. 16:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
58%
Lecserélted az olajat, ez a baj.
2020. jan. 1. 17:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
100%

Tisztelt Kérdező!


A legelső lépés a gyújtás ellenőrzése, a megfelelő előgyújtás gyújtásszögének beállítása, ez tolómérő és multiméter segítségével könnyen ellenőrizhető. a gyújtásvezetékre tesz a multiméter egyik vezetékét, mig a másik vezetéket egy stabil testpontra, a multiméter szakadásvizsgálatra kell állítani, vagy Ohm mérésre a sipol a multiméter, vagy ohmikus értéket olvas le a műszerről, akkor zárt állapotban van a megszakító, ha nyit a megszakító, akkor a csipogás megszűnik az ohmikus mérés esetén szakadást mutat. lassan óvatosan az óramutató járásával meg egyezően tekerje a lendkereket a felső holtpontig, onnan vissza 1,8mm a megfelelő szög.

Gyertyahézag és a megszakítóhézag nyitott állapotban 0,4mm helyett 0,3 mm legyen. Ha ez megvan, akkor jöhet az ellenőrzés!

Juttasson egy kevés üzemanyagot a gyertyanyílásba, majd tekerje a helyére a gyertyát és "pöffenni" kell a motornak, vagy indulni. Ha csak pöffen, akkor a karbit szétszedni, átnézni és a gyári értékre beállítani, ezt azért nem irom le, mert 2 fajta karburátora lehet a motorján 16N1 vagy 16N3 és mind a két modellnél másként kell beállítani, irja meg milyen karbit használ és irom a megoldást.

2020. jan. 2. 21:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim válasza:
58%
Szia! Ha privátban leírod a telefonszámodat akkor felhívlak valamikor, és adok néhány jó kis pöpec tanácsot! :)
2020. jan. 4. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!