Nem indul se tolásra se rugásra simsom s51n motorom.1éve ment tegnap benzint cseréltem benne kitakaritottam a karbit és lecseréltem az olajat, szikra van. Mi lehet a baj?
Ott a kulcs szó: kitakarítottam a karbit.
Találtál benne pár apró szemetet, pl. egy darabka tömítőpapírt, talán egy fémpálcikát, vagy egy pici golyót, netán egy vékonyka rugót?
Legyen rend, mondtad, és kidobtad. :D
Tisztelt Kérdező!
A legelső lépés a gyújtás ellenőrzése, a megfelelő előgyújtás gyújtásszögének beállítása, ez tolómérő és multiméter segítségével könnyen ellenőrizhető. a gyújtásvezetékre tesz a multiméter egyik vezetékét, mig a másik vezetéket egy stabil testpontra, a multiméter szakadásvizsgálatra kell állítani, vagy Ohm mérésre a sipol a multiméter, vagy ohmikus értéket olvas le a műszerről, akkor zárt állapotban van a megszakító, ha nyit a megszakító, akkor a csipogás megszűnik az ohmikus mérés esetén szakadást mutat. lassan óvatosan az óramutató járásával meg egyezően tekerje a lendkereket a felső holtpontig, onnan vissza 1,8mm a megfelelő szög.
Gyertyahézag és a megszakítóhézag nyitott állapotban 0,4mm helyett 0,3 mm legyen. Ha ez megvan, akkor jöhet az ellenőrzés!
Juttasson egy kevés üzemanyagot a gyertyanyílásba, majd tekerje a helyére a gyertyát és "pöffenni" kell a motornak, vagy indulni. Ha csak pöffen, akkor a karbit szétszedni, átnézni és a gyári értékre beállítani, ezt azért nem irom le, mert 2 fajta karburátora lehet a motorján 16N1 vagy 16N3 és mind a két modellnél másként kell beállítani, irja meg milyen karbit használ és irom a megoldást.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!