2 T 50 ccm motor karburátort szeretném beállítani . Főtengely szimering , henger furás , gyűrűzés meg van . A karburátor beállító csavarokat elállítottam és nem tudom hogyan kell belőni optimálisra. A levegő beállítás megy.
Minden jó válaszért megy a ZÖLD pacsi köszönetem jeléül.
Biztoa van itt valaki aki tud segíteni csak az a kérdés akar e ?De hiszek az emberek jóindulatában ezért hiszek bennük
2020. jan. 21. 16:35
1/6 anonim válasza:
Hát, ha nem érkezne pontosabb válasz, márpedig ezt nem lesz nehéz felülmúlni, akkor ez hátha segít. A legtöbb 2T 50-es karbin amit eddig láttam az alapjáratállító csavar mellett van egy másik amit ha teljesen betekerek akkor ku^vasokat fog kapni, egy picit visszatekerem, majd beindítom és üzemmelegen addig tekerem kifelé míg jó nem lesz.
2020. jan. 21. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
#1 persze mindezt úgy teszem hogy a súbertű középső állásban van.
2020. jan. 21. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 A kérdező kommentje:
Értem , viszont melyik a levegő és melyik az üzemanyag csavar ? Az egyiken van rugo a másikon nincs.Az egyik csavar be megy egy furatba a másik kiáll.Melyik melyik?
Ment a zöld pacsi.
2020. jan. 21. 19:20
4/6 anonim válasza:
A rugós az alapjáraté. Elsőhöz még annyit tennék hozzá (hogy ne vaktában lövöldözz), levegőcsavar teljesen be, majd másfél kört vissza. Ez egy alap beállítás, így a motornak indulni kell. Ettől lehet/szabad eltérni, de finomhangolást csak üzem meleg motornál csinálj.
2020. jan. 21. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
5/6 anonim válasza:
Egy féklevegős karburátor ha jól gondolom (írhattál volna egy típust) azon nincs levegőcsavar. Vagyis van, de az anyagot állítja úgy, hogy a levegőt a főfúvókába engedi. Tehát minél jobban kitekered anál :) kevesebb üzemanyagot fog kapni. Koppra be és másfelet ki ez az alapérték kb. minden 50esnél. Beindítod és akkor állítgatod mikor üzemmeleg. Sztender, nyél és megkeresed finomhangolással a legmagasabb fordulatot. Amikor megvan a pont mikor legjobban visít, fülre egy kicsit folytod anyaggal azaz befele tekered a csavart de tényleg kicsit, mert kormozni fogja a gyertyát. Osz jó lészen meglásd he!
2020. jan. 21. 20:24
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat ! Megy mint a doxa óra . Derby Hunter tipusról van szó.Az az érdekes,hogy mindent megtudok csinálni rajta ,variator,kuplung,gyújtás,kompresszió stb.De ez a karburátor kifogott rajtam, ez egy fehér folt volt elöttem.Javítgatok más gépeket is.Tudom,ez nincs rendjén,hogy minden oldalát megtudom csinálni a vasnak és a karburátor meg kifog rajtam.De a segítségetekkel ez a probléma is megszünt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!