Hogyan jövünk ki legjobban autó tartásból?
legegyszerűbb felkeresni egy jósdát, ott majd megjósolják előre, h melyik autót lesz érdemes megvennetek.
(halkan megsúgom, h nincs olyan 15 éves autó, amire nem kell költeni.)
egy vezérműszett csere munkadíjjal együtt sem szokott több lenni, mint 100 ezer forint
az olajevésnek is ezer és egy oka lehet, ami nem arról árulkodik, hogy a motor dögrováson van
a karosszérialakatolás sem azt jeletni, hogy már nincs hova becsavarni a szilentnek a csavarját meg könyököl ki a golyaláb
egy autó akkor jó, hogyha használva van, az a dolga, hogy munkát végezzen, befektetési eszköznek meg vegyél aranyrudat annak nem fog csökkeni az értéke
Ha jó, patika állapotban van az a 15 éves autó, akkor hogy lehet úgy lelakni 5 év alatt, hogy egyből lakatoltatni kellene? Bár jobban belegondolva értem. Ha a spórolás az elsődleges szempont, akkor gondolom teszkós pakurát is 3-4 évente kap, olaj gyanánt. Ha valamit cserélni kell, jó a legolcsóbb utángyártott, hiszen csak pár évet kell kibírnia, utána úgyis megy a piacra. Odafigyelést nem kap az autó, akár tapossák a belét hidegen is, garázst sosem lát, jól el van hanyagolva a spórolás miatt, aztán úgyis el lesz adva... szopjon vele a következő tulaj.
Na én soha nem lennék képes így bánni egy autóval. Valószínűleg ezért is költök rájuk relatív sokat.
Amúgy egy régebbi autóra olyan horror összeg egy vezérműszíj csere, hogy megéri az időt, energiát, fáradtságot eladni, másikat keresni, kifizetni az átírást és még így is pluszban vagy? Mert gondolom a másik 15 éves autót sem márkaszervizes számlával igazoltan friss vezérléscsere és nagyszerviz után veszed...
#2: Virágnyelven azt jelenti, hogy a kedves ismerős lelakja az autót, aztán talál egy balekot, aki elviszi.
Egyébként értékcsökkenést nem nagyon lehet megkerülni, mert pusztán azzal csökken, hogy telik az idő.
Szerintem a legjobb megoldás, ha a lehetőségekhez mérten a legjobb állapotú autót kell megvenni, aminek a rendes karbantartására is futja.
Hülyeség szerintem csak azért 15 éves autót venni, mert annak nettó összegben keveset esik az értéke, mint egy 5 évesé.
Megbízható autó kell, amire nem kell sokat költeni, olcsó hozzá az alkatrész, és nem nagyon romlik el?
Suzukit kell venni
2003-tól suzuki ignis 5-600 ezer körül
2005-tól suzuki swift 650-800 ezer körül
2005-tól opel astra G, H is jó lehet, ha találsz jó állapotút, de azok már drágábbak, illetve a többi japán autó is drágább.
Otthon kell szervizelni, de megéri a drágább alkatrészt belerakni, mert nem sokkal drágább, de sokkal jobb és strapabíróbb. Én sem szeretek sokat bukni az autón, de a legjobb alkatrészeket rakom bele.
Egyébként a legnagyobb bukta az átírás, adók, meg az azonnali olajcserék stb. ami egy friss kocsinál azonnali költség, ezért nem érdemes túl sűrűn cserélgetni az autót, és meg kell adni neki a törődést, mert amúgy nagyon hamar tönkremegy az autó, ha nem cseréled a kopó alkatrészeket, sokkal nagyobb baj lesz, és nagyon kevés az a hülye, akit át lehet verni, és nagyon csúnya dolog arra utazni.
utolsó vagyok
van még a suzuki wagon r +
az a legolcsóbb minden szempontból, csaka felárat megéri mondjuk a swift vagy ignis
Autó mindíg ráfizetéses, ha bevallják ha nem .
Ha egy autót megvennél 1 milláért és 5 év mulva eladnád 1.5-2 milláért , na akkor nem fizetnél rá csak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!