Szerintetek mennyire nehéz egy prémium kategóríás autót fenntartani, ha imádom az autókat és ez a hobbim?
Ha ez a hobbid, akkor ne szamolgass!!
Élj a hobbidnak :)
Ha nincs olyan fizetésed amiből havi szinte félretudsz annyit tenni a kocsira használat mellett, hogy egy 80-150ezres vagy még nagyobb összegű hirtelen jött javíttatást megoldj akármikor, akkor elgondolkodtató.
Pár éve én is akartam nagy ccm-es autót, tudtam is beszélni Audi Bmw tulajjal, de amilyen számlákról beszélgettünk, elgondolkodtam hogy kell-e nekem?
Egy 2008-as 328-335i is már horror, egyrészt a kora miatt, másrészt nagy blokkos, nyeli az üzemanyagot.
Én Havi 200-210e ft-ból egy 1.8as Civic-et és jelenleg egy GSR600-as motort épp hogy győzök pénzzel, mondjuk az szól mellettük hogy japán holmik, tehát szokásos izzókon vagy más apróságon kívül, nem szerelős gépek.
De ha a táblákat nem nézem és csak hajtom őket, akkor már maga az üzemanyagköltség elég szép összeg, és sajnos volt már hogy a családtagnak azt kellett mondani hogy nem tankolunk mert nincs miből, fizetés előtt 1 héttel mondjuk.
Egy ilyen dízeles bmw-ben ha valami elmegy, az 150-300ezres tétel is szokott lenni, vagy még több.
Ilyen autókra nettó 600-1M-es jövedelemhez éri meg beruházni, ha mellette élni szeretnél, mert ami tartalékod most van abból fedeznél váratlan kiadásokat is 200ezres TV, akármi.
Hobbinak drága mulatság ezekből a márkákból nézelődni.
Sajnos a fent említett fizetésemhez, nekem is ekkora járművek férnek bele, de már egy ideje fontolgatom hogy az autót lecserélem egy Civic 1.6ra, és megpróbálok egy Gsxr1000-re beújítani, mert nekem a motorozás a fő hobbi, abból meg jó lenne minél fiatalabb,erősebb motor.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!