Komolyan mondom nem tudom mit csináljak a BMW-vel (időzített bomba)?
BMW E46 Compact 2004 Faceliftes utáni.
Kívülről nagyon pöpec állapotban van, motorikusan viszont van benne úgy 254.000km körül vissza lett tekerve utólag utána néztem, így vettem sajnos 190 körül.
A motor eszi a vizet és az olajat is sajnos. Környéken nem tudom hova vigyem mert ezek nem kimondottan értenek a BMW-hez ...
Szelepszár szimering vagy hengerfejes ez a kettő lehet ha utóbbi akkor felejtős az autó. Nem ér nekem 4-500ezret.
Mikor megvettem le volt pucolva a nívópálca ezért nem vettem észre a gondokat.
Vagy még az van ha beviszem egy kereskedésbe és beszámítatom egy másik árába.
————-
Valaki hasonló helyzetben
"Castro olaj" ;)
Az öreg kubai forradalmár 2016 novemberében meghalt. Nem hinném, hogy bármi köze is lett volna a Te BMW-d hez.
Jah' tényleg, ahogy előttem is írták, pontosan hol van Miskolcon ez a kék-fehér propelleres márkaszerviz?
38# meglátnád elsírnád magad annyira egyben van... felgyújtani a roncs 1-es swift suzukit , ople f astrád meg a többi cigány autót lehet kéne.
41# nem kimondottam hivatalos BMW szervíz... De minden cuccuk BMW-re van szakosodva, BMW-nél dolgozott a tulaj évekig, majd szervízelést is vállalt.
Nevet nem mondok inkább...
De egy X6-os volt bent legútobb náluk 70 ezer km-nél kiment a moci, qrva kölykök kihajtották szegényt.
Én azt mondom hogy komplett motorcsere. Szelepzárszimmering ha az a baja alsó hangon 20 ezer+ munkadíj. 40 ezerért meg kapsz már bele 316i motort (kompakt úgyhogy feltételezem az) erre rádobod még a munkadíjat és egy kicsit vagy a szelepzár felett de sokkal a hengerfej alatt. És marad egy rakat pótalkatrészed a régiből.
Ha motorkód egyezik papiroztatni sem kell.
Vagy add el. De akkor légyszíves ne hallgasd el ezeket.
20 ezret úgy számoltam hogy legnagyobb kedvezménnyel, nem a legmárkásabb alkatrésszel mert látom nem vet fel a pénz.
40 ezer meg facebook marketplacen kéz alatt. Én ennyiért vettem 316i-be komplett motort. Itt pihen, hogyha a mostani beszrna.
Persze ez mehet feljebb. Azon múlik milyen ügyes vagy és milyen kapcsolataid vannak.
Még semmi, még van egy kis dolgom amihez kell az autó így nem viszem a kocsit sehova.
Amit megfigyeltem, hogy nem annyira csapadékos (fehér trutyi) a nívó pálca, és az Olaj szint is a helyén van. A hűtővizet nem tudom megnézni ugyanis a hülye haverommal sikerült átfordítani a szint jelzőt.
Ami a kocsit illeti, nem nagyon akarom eladni, mert szeretem, tényleg ültem más kocsikban és vezettem is.
Skoda Fabia 1,2, Suzuki Alto 1,1, Renault Clio 1,2 (1 gen)
De egyik se adja vissza azt vezetési élményt, stabilitást, erőt amit ez a kocsi tud.
Meg belenézek egy másik kocsiba, Audikat és csoportját kivéve, na meg a suzkát.
Elhányom magam annyira ronda belülről, 1 millióért nagyon kevés azon kocsik száma amit megvennék.
Honda Accordokat kezdtem kinézni nagyon megbízható és erős is csak a BMW-hez képest hát nem egy Ferrari szerintem.
Megjavult nincs csapadékos nívópálca most, de a fagyálló mintha fogyna egy kicsit.
Meg szemügyre vette spanom, több lada motort hengerfejesre hajtott (rally) és azt mondta akkor más lenne a szitu. Be se indulna többek között.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!