Komolyan mondom nem tudom mit csináljak a BMW-vel (időzített bomba)?
BMW E46 Compact 2004 Faceliftes utáni.
Kívülről nagyon pöpec állapotban van, motorikusan viszont van benne úgy 254.000km körül vissza lett tekerve utólag utána néztem, így vettem sajnos 190 körül.
A motor eszi a vizet és az olajat is sajnos. Környéken nem tudom hova vigyem mert ezek nem kimondottan értenek a BMW-hez ...
Szelepszár szimering vagy hengerfejes ez a kettő lehet ha utóbbi akkor felejtős az autó. Nem ér nekem 4-500ezret.
Mikor megvettem le volt pucolva a nívópálca ezért nem vettem észre a gondokat.
Vagy még az van ha beviszem egy kereskedésbe és beszámítatom egy másik árába.
————-
Valaki hasonló helyzetben
A 254000 km az nem lenne sok, én 330000 km-es visszatekert BMW-t vettem 4 éve, amiben akkor 163000 volt.
Az N47-es motorkódú, szintén németből behozott kocsi volt, viszont hihetetlen jó volt, a visszatekerésen kívül semmi bajom nem volt.
Persze a használt autó esetében mindig az az egyik legnagyobb zsákbamacska, hogy hogy hajtották, ezt soha senkitől nem fogod megtudni. Belátható, hogy nincs az a kocsi, amelyiket akár napok alatt ne lehetne tönkretenni, sőt talán még ha valaki nagyon akarja, egy nap alatt is tönkretehető egy kocsi.
Én eladnám így ahogy van, a hiba feltüntetésével, igaz ez esetben ennek az árban is meg kell mutatkoznia.
Opció lehet a motorcsere, de mi a garancia arra, hogy nem kerülsz cseberből vödörbe?
Ha a pert választod, nem biztos hogy megnyered, viszont az ügyvéd az lehúz, az 100%.
Amit javaslok -úgy se fogadod meg- legközelebb Toyotát, Suzukit vagy Hondát vegyél, abból is inkább benzineset.
Ez tanulópénz volt!
Háát az időzített bomba már csak ilyen. Ketyeg...... vagyis egyre közelebb kerül az detonáció pillanata.
Szállj ki és fuss onnan, ahogy csak bírsz! ;)
hallgass a #21-esre
csak benzines, és csak japán autó, toyota, honda, suzuki
azokkal nagyon mellényúlni nem lehet, nincsenek komoly tervezési problémák bennük, az igénybevételt pedig jobban bírják, mint a többi márka, ezen felül a suzukihoz még olcsó az alkatrész is
"Most beletolsz a motorba 2-300 000-ret...és talán jó lesz 1 max két évig."
Úgy akartad mondani, hogy 2 + 300ezret.
Ki csinál egy motorgenerált 200-ért egy béjenvén??!
"Úgy akartad mondani, hogy 2 + 300ezret.
Ki csinál egy motorgenerált 200-ért egy béjenvén??!"
Nem tudjuk mi a baja, lehet egy hengerfejezés után megszűnnek a problémák és ha bemákolja akkor megáll 200ban. Azért ez csak egy 4 hengeres E46, nem egy 12 hengeres Ferrari :D
Ez a kocsi olyan lesz mint a feneketlen hordó, egyik probléma jönni fog a másik után, a végtelenségig, miközben a kocsi ára megy egyre lejjebb és lejjebb.
Ez a kocsi minden hónapban ki akar majd téged rabolni!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!