Az átlagember miért büszke a használtautójára?
Amit masok lesajnaltak, valojaban csak azert vesznek hasznaltat mert ujra nem telik nekik.
Ez foleg a premium autokra igaz, buszke mind hogy beleul abba amitol jobb helyeken szabadulnak.
Nincs gond azzal ha valaki hasznaltat vesz de amikor erzodik hogy villogni kell a haverok kollegak elott akkor csak szanalmas az egesz.
Miért gondolod, hogy a használt autó önmagában már azt jelenti, hogy egy hulladék?
Az én közel 3,5 milliós autómat 2 éve nem gyártották mikor megvettem, olyat akartam, de új már nem létezett, meg amúgy is 10 millió körül lett volna az az autó null km-esen. Akitől vettem azért adta el, mert változtak az életkörülményei, nem ilyenre volt szüksége
Én azért, mert az utolsó Forintig megdolgoztam érte. Új autóra nem volt pénzem. Neked volt 23 évesen?
Mostanra tudnék venni új autót, de egyrészt házra gyűjtök, másrészt nem cserélném le a mostani autómat egy alap Daciára.
Kedves kérdező, mi a jobb? Egy fapados 3 hengeres (vagy mittudomén mennyi van most benne) Škoda Fabia, vagy mondjuk ugyanennyiért egy 2010-es Audi A6 Avant 3.l TDI-vel? Nem az álomautóm ez az audi, de próbáltam, és tudom, hogy jó. Kényelmes, úgy tol, mint egy mozdony, mindezt 6-8 literes fogyasztás mellett, a duplakuplungos automataváltó villámgyorsan kapcsolatja a sebességeket, maga az autó kényelmes, van benne két zónás automata klíma, szebb zenei hangzás, sok példányban GPS, és bazinagy hely a családnak. Mindezek mellett egy megbízható autó, aminek a karbantartása ugyan drágább, mint a Škodáé, de cserébe nyújt is valamit azon felül, hogy van 4 ereke és elvisz. És ez csak egy példa, nyugottan rakj a helyébe egy használt jól felszerelt Volvót vagy Mercedeszt, vagy egy kabriót, ha olyanra vágysz, ha meg sportkocsit akarsz, akkor egy Civic Type R-t. Te mit választanál, kérdező? A fapados Fabiát/Swiftet, vagy valami mást?
Egy másik indok, hogy az autó pár éven belül elveszíti az ára 65-75%-át. De az értéke marad azonos. Nincs nekem annyi pénzem, hogy 75%-kal túlfizessek bármit is, csak azért, mert megtehetem.
ma 09:32
Ez azért nem a legjobb példa. Mégpedig azért mert a 10éves 3.0 diesel automata váltóval,turbóval,tele minden féle bizbasszal pikk pakk oda hajint egy olyan javítási költséget ha adódik valami hogy bele rokkan az ember. És vajuk be.3.0 dieselt nem hétvégi autónak szoktak megvenni. Éves futás minimum volt 25-30ezer km ami így 10év után 250-300ezer km.
itt már azért bőven lehetnek gondok az automataváltóval,kuplungal,turbóval,elektronikával,futóművel,porlasztókkal amik mind mid sokba kerül még 10éves korában is.
ellenben egy új fostaliga 3 hengeres fabia jó pár évig garanciás illetve nem is nagyon kell azért félni komolyabb kiadástól.
csábító lehet hogy van az embernek pénze A6-ra is de addig nincs pénze rá amég csak megvenni tudja a költségeit finanszírozni meg nem.
Én személy szerint pár éves autókat látok a legjobb vételnek,olyan 3évesek azért már veszítettek a bolti árukból sokat de nem is kerülték meg a földet 10x.
Kedves előttem szóló, igen, tudom, hogy a fenntartási költségei egy ilyen autónak nagyobbak. De nem brutálisak, elvégre ez nem egy RS 6. Persze aki minimál bérért dolgozik, az ne vegyen ilyet, de az az új Fabiát sem fogja tudni sajnos megvenni. Viszont egy átlagos fizetéssel szerintem belefér egy ilyen fenntartási költsége. Az Audi 3,0 TDI motorja nagyon jól eltalált konstrukció. A porlasztók jól bírják, nagyon ritkán romolnak más dízelekhez képest. Elektronikára szintén nem hallottam panaszt, és a turbó is bírni szokta. A futóműjavítás lehet drága, és a vezérlés cseréje, mivel az a motor hátsó részén van, ezért a váltó kivétele nélkül nem lehet hozzáférni. Viszont csere után kibír 250 000-300 000km-t. A váltóra szintén nemnagyon hallottam panaszt. Szóval igen, ha valami elromlik, drágább, de nem egy bugyuta konstrukcióról lévén szó elég jól bírja.
Igen, a fiatal autó természetesen ideálisabb, de kinek mi jön be. Nekem eddigi legfiatalabb autóm 10 éves volt, mikor megvettem. Ha jó állapotban van, akkor felőlem lehet benne 400 000km is. Számomra a megkímélt állapot fontosabb, mint a kevés kilométer.
Az a baj tudod hogy minden használtautó zsákbamacska. Elhiszem hogy sokatér a kíméletesség de egyrészt nem tudod biztosra megállapítani a venni kívánt autórol hogy mi meddig fogja benne húzni,másik pedig hogy kímélheted akár hogy az idő és a megtett kilométer vasfoga akkor is dolgozik. Amúgy a 3.0 motor valóban nem betegágy de azért ha valami adódik az nem lesz olcsó.
az új vezérlés nem tudom meddig bírja. Nekem most a gyári 139 ezernél lett cserés.
Üdv egy audis
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!