Hogy lehetne az autózást visszaszorítani?
Nem lehet visszaszorítani. Tömegközlekedésen tanuló meg nyugdíjas van csak 99 százalékban.
Engem nem is a környezetszennyezés zavar leginkább, hanem hogy borzalmasan sok a jármű az utakon, rengeteg a baleset, rengeteg az idióta. Valamint nagy a forgalmi torlódás mert a legtöbb ember egyedül használja az autóját, érdemes figyelni, hogy minden második autóban egyedül ül az ember. Ezek akik egyedül autóznak városon belül, sokkal jobban járna mindenki hogy ha nem létszükséglet az autó akkor inkább menne robogóval. Robogó fele annyit sem fogyaszt, nem kell beállni vele a dugóba, előremehet a lámpánál, nem kell parkolódíjat fizetni, könnyen letud parkolni, ezer előnye van a robogónak városban. És akiknek meg muszáj autóval menniük azok tudnának normálisabban haladni. Persze van amikor kell az autó, havi nagybevásárlás, vagy szakadő eső, vagy valami fuvar. De az esetek 90 százalékában bőven elég lenne a robogó, napo bevásárlást meglehet vele oldani, és mindenhova el lehet vele jutni a városokban. Nem értem hogy miért nem vesznek többen robogót. Ha a motoros balesetektől félnek, az is kevesebb lenne ha kevesebb autós lenne, mert általában az autósok ütik el a motorosokat.
Egy használt robogó 200 ezer körül van. Csak egy biztosítás kell rá. Alkatrészárak fillérek, fenntartási költsége kb semmi. És vissza hozza az árát pár hónap alatt.
"Nem lehet visszaszorítani. Tömegközlekedésen tanuló meg nyugdíjas van csak 99 százalékban."
Nyilván a nyugdíjas nem ember, se a tanuló. Mondjuk az egész állítás nettó baromság, még akkor is, ha nyilvánvalóan túlzol.
"Ja és nem a tömegközlekedés fejlesztését gondolom a legjobb megoldásnak. Azok zsúfoltan szoktak lenni, mint pl villamos, aztán jár 5-10 percenként, mégis tele van általában. Buszok se üresen mennek, nem fér fel rájuk akárhány ember, vonatok is csúcsidőben tele vannak. Tanulókkal meg nyuggerekkel, az jó is van úgy. Azokat kell kiváltani akik dolgozó emberek, és egyedül járnak autóval, azok menjenek robogóval, motorral, biciklivel."
Te ember fia, most írtad le, hogy miért kell fejleszteni :D Nem csak a metró járhat másfél percenként.
Nem lehet visszaszoritani csak minimalisan azzal ha javitjak a tomegkozlekedest.
Ugy is lesz lyan aki akkor sem hasznalna a tomegkozlekedest ha ingyen lenne es 10 percenkent menne jarat videki telepuleekre is.
Akinek a munkajahoz kell az auto annak nem alternative a tomegkozlekedes. Lehet hogy 1 nap 2-3 helyen is megfordulsz munka kozben ami busszal lassabb lenne, foleg ha a buszmegallo messze van.
Van aki szerszamokat is visz magaval, arut, anyagot, stb.
En kulfoldon elek, itt nincs jo tomeg kozlekedes de ha jo is lenne akkor sem jarnek busszal mert tovabb tart munkaba eljutni, a kocsiban tudok mindent vinni ami kell a munkahoz es elofordul neha hogy munka kozben mashova is el kell menni valamit befejezni.
Izzadtan, koszosan nem szivesen szallok buszra es az utasok sem orulnenek ennek.
Utakat kell epitani, parkolokat, parkolohazakat, melygarazsokat.
ezt érdemes megnézni: [link]
ahogy a túlzsúfolt légtér is egyre sűrűbb, úgy a földi közlekedés is egyre bővül..
...mert a telefon, az óriás lapostévé, vagy az esőtől, hótól, naptól, koszos utastól védő saját autó a nagy álom..
....Indiában falvak százaiban nincs ivóvíz, több ezernyi faluban nincs egyetlen WC sem...de van holdrakétájuk, atomfegyverük, és autógyártásuk...méghozzá nagyon sok autót gyártanak..
Kezdetnek abba kellene hagyni azt a több évtizedes, elavult koncepciót, hogy a közlekedésben mindent a gépkocsik igényei szerint alakítunk ki. Fél évszázada más nem történt, mint plusz sávok kialakítása, parkolók építése, a kerékpárosok letiltása az utakról a járdára festett gyászokra, a tömegközlekedés ritkítása és járatok megszüntetése, stb... Vonzóvá tették az autóhasználatot, hát azt használják... Most itt az ideje, hogy a fejlettebb országokhoz hasonlóan itt is megtörténjen a paradigmaváltás: innentől azokat kell támogatni, akiket eddig hátrányba hoztak és a gépjárművek különleges helyzetét meg kell szüntetni; ezáltal az autózás márnem lesz olyan vonzó, sőt sok esetben sokkal kedvezőbbek az alternatívák.
A kérdés nem az, hogy ezt megtesszük-e, hanem hogy mikor - és minél tovább halasztgatjuk, annál rosszabb lesz és többe fog kerülni. Ha a rendszerváltás kor nem mentünk volna be ebbe a zsákutcába, most a világ közlekedésügyileg legfejlettebb régiói közé tartoznánk...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!