Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Akik szerint a kabrió csak...

Akik szerint a kabrió csak egy felvágás, nem gondolják, hogy inkább az emberek rájöttek, hogy a hétköznapokon is lehet élvezni az autózást?

Figyelt kérdés

Milyen is egy mai kabrió?

Kicsi, alacsony, mint egy sportkocsi.De, cserébe nem olyan ronda, hanem szép.

Jól fekszi az utat, mint egy versenyautó (jó esetben), szerpentinenen megállja a helyét, lehet vele gyorsan haladni.

Viszont nem olyan hétköznapi, mint mondjuk egy Swift.


Vagyis, a kabrió rendelkezik egy versenyautó és egy élményautó részleges előnyeivel.


Én Swiftrőról váltottam Z3 kabrióra és nagyon elégedett vagyok vele.

Nem csak közlekedsz,hanem élvezed.Számomra egy kabrió sokkal élvezetesebb.


2017. szept. 9. 21:26
 1/10 anonim ***** válasza:
Azért egy Z3 kabriós és egy Golf3 kabrió között van némi eltérés, például a fent felsoroltak nagy része nem igaz a Golfra :D :D
2017. szept. 9. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:

Oké, most a kabrió jött.


Mi lesz a következő? Terepjáró? Mikrobusz? Coupé?

2017. szept. 9. 21:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:
52%

"Mi lesz a következő?"


A villanyoszlop vagy az árok után újra Swift :D

2017. szept. 9. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
46%
Egy szó: irigység. Illetve a másik: a magyar ember nem tolerálja, ha valaki kicsit más mint a többiek, nem hétköznapi módon viselkedik, nem hétköznapi autója van, stb.
2017. szept. 9. 22:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
49%
A Z3 nem cabrio, hanem roadster.
2017. szept. 9. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:

" Illetve a másik: a magyar ember nem tolerálja, ha valaki kicsit más mint a többiek, nem hétköznapi módon viselkedik, nem hétköznapi autója van"


Jah, tipikusan begyepesedett a társadalom egy része. Minek kabrió? Minek két ajtós autó? Minek nagy autó? Minek erős autó?


Hányszor halljuk ezeket..

2017. szept. 9. 22:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 crudy ***** válasza:
Mint irtam. A szepseg divat vagy ezoteriabn van fontossaga ezeknek a 'kerdeseknek'. De nem, ez nem az. Elmondod h a cabrio szuper. Van egy z3asod ami csakis azert iszonyat szuper mert cabrio. Megbeszeltuk. Es most? Mi a kerdes? Miben tudunk segiteni a muszaki ismereteinkel? De gondolom mint a masik ket SUV-os kerdesnel a kerdezo itt is eltunik es mar gondolkodik a kovetkezo hasonloan felesleges kerdesen.
2017. szept. 9. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:

Amúgy nagyon életszerű, hogy valaki a swift után azonnal egy Z3-at vesz.


Főleg, hogy az előbb még Octaviáról váltott Sorentóra.

https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__88..

2017. szept. 10. 00:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
GTA-ba is van Octavia meg Swift is valószínűleg :), Ha meg mégsem lenne tuti lehet patchelni
2017. szept. 10. 06:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 anonim ***** válasza:

Emberek! Azért tisztázzunk valamit, mert itt sokan nem tudják hogy mi a kabrió, és mi a roadster!


Cabrio- egy gyártó meglévő kétajtós modelljének kvázi levágott tetejű változata


roadster- már a tervezés folyamán, az első egérmutató megmozdulásától, direkt nyitott tetejűnek tervezett sportos autó.


tehát a kabrió nem más mint egy kocsi amit úgy módosítanak a gyárban, hogy a tetőt elhagyják. DE! Mivel a tető teherviselő elem a karosszériában, ezért, ha azt eltávolítják, akkor a kocsi karosszériájának a merevsége rettentően meggyengül. Ezért a gyártók a kabriók padlólemezét, és egyéb elemeit kénytelenek módosítani. A baj csak az, hogy egy meglévő, eredetileg lemez tetős autóhoz tervezett padlólemezt, csak korlátozott módon lehet modosítani. Ezért egy kabrió soha nem lesz olyan merev, mint egy lemeztetős autó. magyarul, a kanyarokban, úthibákon, kátyukban a karosszéria tekeredni fog.


A roadster, egy másik tészta. Ott az egész autó úgy van építve, hogy a karosszéria ellen tudjon állni a csavaró igénybevételnek. A padlólemez sokkal merevebb, erősebb, nagyszilárdságú acélból, vagy más anyagból készül. Aztán még a küszöbökben, a toronycsapágyaknál, az ülés mögött is plusz merevítések vannak. Mindez azért, hogy a kocsi ne kígyó módjára tekeregjen az úton.

NA EZ A SPORTKOCSI! Ez szól a vezetési élményről. A kabrió úgy viszonyul a roadsterhez, mint a simson a gsxr-hez. Mindkettőben fújja a hajad a szél, de igazán vigyorogni a roadsterben fogsz.

A kabrió csajozni, a strandon páváskodni, vagy a siófoki aranyparton esténként öregurasan krúzolni jó. DE ne vidd versenypályára, mert csalódni fogsz. Nem oda való.

2017. szept. 10. 18:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!