Lada 2105 1.5 láncos. Mit kéne módosítani, hogy 110 le körül legyen?
Tervezek venni egy 2105-ös Ladát 1.5 láncos motorral. Viszont a 75 le nekem elég karcsú.
Mit kéne módosítani ahhoz, hogy 110 le körül legyen, de ne legyen üzemórás és megbízható maradjon?
Illetve ennek a fejlesztésnek milyen anyagi vonzata van?
Itt gondolok a motorfejlesztés költségeire, illetve ha kell módosítani a hajtást, kuplung szerkezetet...stb.
Gratulálok #10-nek, hogy föltette ezt a tákolmányt!
Erre biztos rábukik majd a kérdező, biztos ilyen lehet az álmai autója. ;)
Hát... köszönöm a sok jóindulatú kommentet.
Nem motort szeretnék benne cserélni, nem is kell V8, nem kell Havassy, pont az ilyen versenymotorokat szeretném elkerülni amire (utána olvasásnál tudtam meg) 400 ezreket kell költeni versenyenként.
A beszólogatásért is hálás vagyok, nagyon.
Közben sikerült beszélnem egy Ladással és neki az apja versenyzett sok ideig velük, a fiának pedig van egy 120+ lovas 1.5-ös motoros Ladája. Azt mondta neki az apja, hogy ha oda van rá figyelve ez kimegy a vilagból.
Innen kb senki sem tudott normális választ adni, csak kötekedni. Kösz...
Ó te bohóc... :D Figyelj ide. Azt kérdezted mit kell cserélni benne, hogy 75-ből 110 legyen. Arra mondtuk, hogy motort.
Azt hitted, hogy egy gyertyaszett, meg sportlégszűrő és probléma megoldva?
Kevesebb öntudatot javaslok.
Normális keretek között, úgy hogy nem költöd rá csak a motorra az autó árának 10x esét NEM LEHET.
Azt, hogy te beszéltél a szomszéd fiának az apjával aki annyit mondott ha figyelve van rá kimegy a világból ... :D Érted? Istenem.. de komolyan... jössz az öntudattal, de közben halvány lila fingot sincs az autóról, az autó építésről, sem semmiről. De kikéred magadnak, hogy le vagy ostobázva.
Mondom még egyszer hogy megértsd: nem tudsz csak pár alkatrészt kicserélni hogy 75-ből 110 legyen. Remélem fel tudod fogni.... ha nem fuss neki még egyszer.
75-ből 110-t csinálni az valóban sok. Azonban egy minőségi alkatrészekből, normálisan megépített 296-os motor 100 Le körül tudhat. Utcára elég, ez még normálisan, kompromisszumok nélkül vezethető. Ha normálisan épült, nemcsak összegányolt, elmegy annyit mint egy széria. Ha állandóan örült módjára vezeted (hirtelen padló) a gyári hajtást idővel kinyírja. Egy normálisan megmunkált, beállított karburátorral, ésszel közlekedve nem fogyaszt többet mint egy széria. Az árát nehezen lehet megmondani pontosan ugyanis nem egy webshopból emeled le a kész motort. Gépmunkák, alkatrész árak (valamiből jó a széria, valamiből erősebb kell), sok utánajárás. Nálam már elmúlt, és nem is tudom már pontosan mennyit költhettem a ladázásra, de most azt mondanám, hogy egy motor olyan 300 körül lehet ha magadnak rakod össze. Egy ilyenre szakosodott szerelőnél meg gondolom minimum fél millió igényektől függően. Persze az a minimum, hogy az erősebb motorhoz a kasztni, futómű, fékek rendben legyenek. Ez sem kevés pénz, főleg ha nem gyárit akarsz. Nem tudom hány éves vagy, anyagilag hogy vagy eleresztve, de minden pénzed erre költeni hülyeség. És persze van rendőr, aki előszeretettel vadássza a Ladákat (bár már egyre kevesebb van). Ő úgyis tudja, hogy "piszkált" és úgyis talál valamit amiért elveszi a forgalmit. Eleve ilyen szándékkal állít meg.:)
Még egy kis szösszenet: Egy 1,6-os blokkból épített 296-os (már 1.7) még jobb. Marad a barátságos vezethetőség, viszont van plusz 100 ccm-d). Viszont itt már a blokk nem típusazonos, ami a rendőr szemében sem olyan mint egy nyitott levegőszűrőház.:)
#12:
Láthatóan semmit nem fogtál fel a leírtakból.
És azt sem, hogy ha valaki valami eszement ötletedre azt mondja, hogy nem lehet, akkor az nem rosszindulat, hiába akarsz nagyon, csak nem tudsz.
Másfélszeres teljesítményt akarsz.
Fillérekből.
Utcai forgalomképesen, anélkül, hogy a rendőr helyben lelőjön az illegális átalakításokért.
Anélkül, hogy az eredeti hajtásláncra, futóműre, fékrendszerre is ki kelljen adnod a SZÜKSÉGES pluszt.
És még meg se haljál vele az első próbakörön.
"Közben sikerült beszélnem egy Ladással és neki az apja versenyzett sok ideig velük, a fiának pedig van egy 120+ lovas 1.5-ös motoros Ladája. Azt mondta neki az apja, hogy ha oda van rá figyelve ez kimegy a vilagból."
Aha. Azt is mondta, mennyit kellett költeni rá pluszban?
És még mennyit kéne, hogy közútra legális és biztonságos is legyen?
Jó ideig benne voltam a tuning-mániában.
Én alapból 168 lóerős kocsit piszmogtam fel 190-re, arra is majd a gatyám ment rá, főleg hogy mindez street legal is legyen.
Álmodj, királylány.
Ennyi sz@rfaszú, undorító embert mint ami itt van...:(
Mikor mondta a kérdező, hogy:
- fillérekből szeretné,
- nem adná ki a SZÜKSÉGES plusz pénzt a biztonságos futóműre, fékre stb...
-meghalna vele a próbakörön, (világosna leírta, hogy megbízhatót szeretne)
- illegális átalakításokat szeretne?
Hm, te szerencsétlen? Pl. te, #14-es, hm? Mikor? Szerencsétlen...
Mi az, hogy eszement az ötlete? Mi? 110 Le-s Ladát csinálni? Hm, te szerencsétlen?
#16:
A kérdés egyértelműen utcai használatra, nem versenyzésre szóló átalakításról beszélt, "CSAK" a plusz másfélszeres lóerő motormódosításáról.
Totál laikusként.
A minimum, hogy megkapja válasznak, hogy
- a biztonságos használathoz nem elég a motort mókolni
- a legális használathoz még egy vagyont kell rákölteni
- az erre szükségesen ráköltendő pénzből röhögve vesz más autót a kívánt lóerővel.
Természetesen vannak autóépítő fanatikusok, hobbisportolók, akik l'art pour l'art jelleggel, csak a hobbi kedvéért képesek vagyonokat beleölni egy iylen projektbe.
Csak azok építők, akik szakértelemmel maguk képesek szerelni, átépíteni, nem laikusok, akiknek mindent valakivel csinálTATNIUK kell.
Éppen ezért teljesen jogos, ha a laikus elsőre pont azokat a válaszokat kapja, amit kapott. Ha valódi fanatikus lenne, nem sírdogálna a válaszában a sok gonosz válaszolón, hanem kifejtené, hogy ácsi, ő nem mókolni akar pár plusz lóerőért, hanem tényleg komoly, nagy anyagi beruházással elvégezhető átépítést akar és erre rá is szánja a költséget.
Addig továbbra is érvényes az, hogy "Ne fogjon senki könnyelműen A húrok pengetésihez".
Érted?
A saját szavaiddal élve, te szerencsétlen.
Magyarázhatod a szegénységi bizonyítványod nyugodtan.:)
A kérdező normális hangon és normális dolgot kérdezett. A nagyágyú szerencsétlenek meg ahelyett hogy válaszolnának, minden lelki frusztrációjukat az arcába vágva, torkon harapják. Remélem elégedett vagy magaddal.
Én nem haraptam torkon, reális választ kapott, a nulla segítség sírdogálást véleményeztem a másodikban.
A kérdés információtartalma a kérdés laikusságát a "szeretnék építeni egy holdrakétát, segítsetek" kategóriába teszi.
Egy-két válasz stílusa esetleg erős volt, tény, de a nulla felkészültséggel álmodozásból ébresztéshez lehet, hogy kellett is.
Amúgy szegénységi bizonyítványnak az is remek, ha valaki egy fórumba válaszolókat köpködni tud csak jönni.
Konkretizáljuk a kérdést.
Tisztelt kérdező!
Menyit akarsz rászánni az utcai legális 110 lóerős Ladára?
Mondj egy költséghatárt.
És lássuk, ki álmodik, ki rosszindulatú.
Azért az ugye meg van, hogy egy ilyen kérdésre SOHA nem fogsz épkézláb választ kapni? Nem azért mert az összes válaszadó szemét/kötözködő/nagyarcú/arrogáns/túlképzett -válaszd ki a neked tetszőt- hanem azért mert erre nem is lehet normális választ adni. Aki egy valaha 75lovas(nak mondott) 40 éves konstrukcióból 110lovat akar kihozni, az számítson a mosolyogtató válaszokra.
Amennyiben nincs humorérzéked, és nem bírod a kritikát, akkor viszont ne kérdezz ilyesmit.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!