Furcsa, chopper-, vagy supermotoszerű hangot ad a 250 ccm-es kawasakim (ninja), mi lehet a baja?
Jaj, ez aranyos, erről eszembe jutott egy vicc :)
Amúgy segítene, ha tudnánk, milyen hangra gondolsz pontosan, az elég kevés, hogy mint egy chopper vagy supermoto. Azért a kettő más, az egyik általában V2, a másik pedig 1 henger, sokfajta hangot lehet előcsalogatni mindkettőből.
Durrog, ahogy elengeded a gázt? Vagy mire gondolsz? Esetleg egy youtube videó, amin ilyen hangot hallhatunk?
off:
A vicc, akit esetleg érdekel :)
"A pilóták minden repülés után kitöltenek egy panaszlapot, melyben közlik a szerelőkkel, hogy milyen
mechanikai problémák léptek fel a repülés alatt, melyeket helyre kell hozni.
A szerelők elvégzik a javításokat és a panaszlap alján leírják, hogy milyen javításokat végeztek.
A pilóta a következő repülés előtt ezeket elolvassa. Azt nem lehet mondani, hogy a földi kiszolgáló-
személyzetnek és a mérnököknek nincs humoruk. Itt van néhány valós karbantartási panasz és probléma,
és a rájuk adott válasz úgy, ahogy egy légitársaság pilótái és mérnökei a panaszlapokat kitöltötték.
Mellesleg ez az a légitársaság, amelynek még sohasem volt balesete.
P. = a pilóta által leírt probléma.
M. = a mérnök által közölt megoldás.
------------------------------------------------------------------
P.: A 3-as motor hiányzik.
M.: A 3-as motort rövid keresgélés után a jobb szárny alatt megleltük.
P.: Mókásan viselkedik a repülőgép.
M.: Figyelmeztettük a repülőgépet, hogy változtasson a viselkedésén, és komolyodjon meg.
P.: A célradar dúdol.
M.: Átprogramoztuk és most már énekel.
P.: Egér van a pilótafülkében.
M.: Üzembe helyeztünk egy macskát.
P.: A bal belső abroncs már majdnem cserére érett.
M.: Bal belső abroncs majdnem lecserélve.
P.: Tesztrepülés OK volt, de a leszállási automatika nagyon húzós.
M.: A gépen nincs leszállási automatika.
P.: Valami lötyög a pilótafülkében.
M.: Valamit meghúztunk a pilótafülkében.
P.: A szélvédőn döglött bogarak vannak.
M.: Kérésére kicseréljük őket élőkre.
P.: A robotpilóta rögzített magasságállásban percenként 70 méterrel süllyeszti a gépet.
M.: A földön nem tudtuk reprodukálni a problémát.
P.: Olajszivárgásra utaló nyomok a jobb futóműn.
M.: Nyomok eltüntetve.
P.: DME hangereje hihetetlenül nagy.
M.: DME hangereje beállítva hihető szintre (DME = távolságmérő berendezés).
P.: A rögzítőkar bekapcsolása után a gázkar nem mozdul.
M.: Azért találták ki.
P.: IFF nem működik.
M.: Az IFF soha nem működik OFF állapotban (IFF = barát-, ellenségfelismerő rendszer).
P.: Gyanítom, a szélvédő megrepedt.
M.: Gyanítom, hogy önnek igaza van."
köszönöm a vicceket, egyébként van 2 videó, amelyekben bár jó állapotú motorok vannak, de a "keresett" hangokat megtaláltam bennük: az enyémnek normál esetben olyan hangja van mint ennek: https://www.youtube.com/watch?v=lb_43t1mcJA
viszont a megadott furdulatszámoknál https://www.youtube.com/watch?v=4FL_K15oi-Q -ilyen lesz a hangja (pl. első motor a videóban) ami ezelőtt nem volt hallható, persze főleg ha elengedem a gázt
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!