Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Terhesség » Hány hetes korotokig dolgoztok...

Hány hetes korotokig dolgoztok/dolgoztatok?

Figyelt kérdés
2009. nov. 26. 21:27
1 2 3
 11/25 anonim ***** válasza:
Eügyben dolgozom.5hetesen mentem táppénzre.Unalmas volt,de eltelt valahogy.
2009. nov. 26. 22:36
 12/25 anonim ***** válasza:
Tanár vagyok,a 33.héten lett vége a tanévnek. nagyon jól éreztem magam kismamaként az iskolában!
2009. nov. 26. 23:28
 13/25 anonim ***** válasza:
Én műkörmözés mellett pedikűröztem. A 31. hét után már nem bírtam a babával, mert annyit mozgott, ahogy összegörnyedve ültem. És szikével a kezemben ez nem valami biztonságos.
2009. nov. 26. 23:37
 14/25 anonim ***** válasza:

Lovas oktató vagyok. A 32. hétig.

39+4km

2009. nov. 27. 06:27
 15/25 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm, hogy válaszoltok.
2009. nov. 27. 06:51
 16/25 anonim ***** válasza:

Ülőmunkát végeztem. Több gond is volt ezért a 24. héten eljöttem táppénzre. A lábam olyan mértékben vizesedett, hogy alig tudtam lábra állni+ a gerincferdülésem miatt (viszonylag nagy hasam volt már akkor is)annyira fájt a hátam, hogy nem tudtam üldögélni egész nap. Még lehet, hogy dolgoztam volna egy hónapot, már agyaltam is rajta, hogy milyen megoldást találjak rá, amikor az irodában elkezdtek gondok lenni a főnökség között (veszekedések, verekedések!...) és úgy döntöttem jobb kimaradni. Azóta már megszűnőfélben van az iroda, azt sem tudom, hogy mi lesz a munkaviszonyommal. Most 32 hetes vagyok. Utólag nézve nem bántam meg, hogy eljöttem. Nagy fájdalmaim voltak az elmúlt két hónapban a hátamban (gyógytornára is járok)+ örülök, hogy a cirkusz egy részétől legalább megóvtam a babánkat.

Szerintem ez olyan sok mindentől függ, hogy ki meddig dolgozik. Én örültem volna, ha tudok tovább dolgozni. Hiányzik nagyon.

2009. nov. 27. 07:35
 17/25 anonim ***** válasza:

Szia!

Ápolónő vagyok és én a 30 hétig dolgoztam. Körülbelül a 20 hétig 12 órában, onnantól meg napi 8 órában.