Kezdőoldal » Gyerekvállalás, nevelés » Kamaszok » Kamaszfiúk és kamaszlányok ti...

Kamaszfiúk és kamaszlányok ti hogyan látjátok ma a tanítást, illetve mi az, amiben változtatni kellene szerintetek az oktatási rendszeren? Mi a tanárok legfőbb hibája?

Figyelt kérdés
2014. dec. 8. 23:26
1 2
 1/17 anonim ***** válasza:
88%

kevés a tapasztalás, gyakorlati ismeretnyújtás


valamint nincs felkészítés arra, hova tovább, milyen helyekre milyen követelmények vannak, nem véletlen hogy szülő választ pályát, nem a gyerek..

2014. dec. 8. 23:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
72%

- Én kitolnám + 1, vagy 2 évre az iskola kezdését.


- Általános iskolában hagynám a rajz - ének - és hasonló órákat, 9.ik osztálytól viszont eltörölném ezeket! Vannak külön dráma, illetve rajz iskolák.


- Egy órával később kezdetném meg az órákat.


- Mindennap, az első óra egy laza testnevelés lenne, értékelés nélkül!


- Eltörölném a 4-ig bent maradunk, közmunkát végzünk törvényt.


- Sokkal nagyobb figyelmét fordítanék az érettségi tárgyakra, a fölöslegeseket eltörölném. / Ha szakiskolákról van szó, erősíteném az érettségi tárgyak mellett, a szaktárgyakat.



Egyenlőre ennyi jutott eszembe.

2014. dec. 9. 00:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
66%
én nem tenném kötelezővé a tesit
2014. dec. 9. 10:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 moonlightsentinel ***** válasza:
87%

Az iskolában tanultak 99%-át a büdös életben nem fogjuk használni. Inkább tanulnánk pénzügyi alapismereteket (rengeteg ember van sz.rban azért mert 0 lövése van a banki és közgazdasági dolgokról...), alap pszichológiát (problémakezelés, konfliktuskezelést, nem lenne ennyi depressziós, sikertelen fiatal), hogy hogy kell megjavítani otthon a mosógépet, stb. A szexuális oktatás is lehetne több, meg még sok minden...

Ehelyett tanuljuk József Attila életét, a pápaság-császárság harcát a XI. században, azt, hogy milyen érceket bányásznak Hokkaido-ban, meg a párhuzamos szelők tételét.

Biztos rengetegszer fogom használni az életemben mind a négyet!

19/F

2014. dec. 9. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
21%

Utolsó, azért túlzás, amit írtál. Szerintem rengeteg dolgot lehet hasznosítani az iskolában megtanultakból. A matek például remekül fejleszti a logikát. Magyarból szövegértést tanulsz, emelett vannak csomó versek, szövegek, amelyeknek köszönheően megtapasztalhatunk, átélhetünk olyan dolgokat, amiket amúgy lehet, hogy nem. A töri álatal megismerheted, hogy miért is ilyen a jelenünk, hogy hogyan is juthattunk el idáig, a jelenlegi állapotig. Természetesen fontos a jó tanár, aki ezeket megtanítja és megérteti.

Szeritem az már nagyon lebutítaná az oktatást, ha csak olyasmiket tanítanának, amiket az előttem szóló írt, a többi tantárgyat pedig lesz*rnák.:D

A jelenlegi oktatás is hagy némi kívánni valót maga után. Szerintem ki kéne venni a heti 5 tesi órát. Növelni kéne a természettudományos órák számát. Nehezíteni kéne a középszintű érettségiket. A szakközépiskolákban szigorítani a szaktárgyak tanítását. De ezekhez szükséges a megfelelő tudással rendelkező, jól képzett tanárok is.

2014. dec. 9. 15:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 anonim ***** válasza:
100%

Nagyjából hasonló dolgokat vezetnék be, mint amiket a második válaszoló írt:

- fél8-8 helyett 9kor lenne a kezdés

- a készségtantárgyakból nem lenne osztályzás

- felesleges tantárgyakat eltörölném, vagy minimális óraszám lenne belőlük

- több választható tárgy lenne

- a mindennapos első órás értékelés nélküli tesi is jó ötlet, de nem megoldható, hogy 10-20 osztály egyszerre tesizzen

-a tesi csak általánosig lenne ilyen nagyon általános szintű, középsuliban pedig mindenki választhatna, hogy mivel szeretne foglalkozni egész évre vonatkozóan; mivel nem mindenki jó minden sportban; aki pedig semelyikben sem jó, az választhatna valami olyan sportot, ami csak lazításra, kis megmozgatásra való

2014. dec. 9. 16:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
0%

19 éves vagyok.

Az emberek 100 éve, 200 éve, sőt 500 éve is tudtak teljes értékű emberek lenni.

Ma az számít menőnek, és sikeresnek ha valakinak van 2-3 diplomája, és jó munkaheye.

Régen mi számított menőnek?

jaaa, hogy régen nem akartak az emberek, menőzni, tényleg :)

2014. dec. 9. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
63%

előző vagyok. nulla százalékát használom az iskolában tanultaknak.

Nehezíteni az érettségiket? te nem tudom hol élsz :D

sokkal inkább kellene felkészíteni a diákokat arra, hogy az életben mi következik.

milyen egy normális család, egy normális párkapcsolat, hogy legyünk lelkileg is kiegyensúlyozottak.

az a baj hogy akkor én nem leszek jó munkaerő ha a lelki egyensúlyomra koncentrálok.

oktatás?

azt se tudom miről beszéltek

2014. dec. 9. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
88%
Ha tőlem függne, nem lenne mindennapos tesi. Rajz, ének és hasonlók helyett pedig nyelvórák lennének. Illetve a matekot nem kellene sokszor egyetemi szinten tanítani... (nem tudom, hogy ez mindenhol így van-e, vagy csak a mi tanárunk ilyen nyomorék, de mi sokszor egyetemi anyagot veszünk...)
2014. dec. 9. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
93%
9-kor kéne kezdődnie a sulinak, a diákoknak és a tanároknak is jobb lenne, nem véletlen, hogy több más országban is így csinálják. 9-től jó lenne, ha le lehetne adni 1, vagy 2 tárgyat, amik nem kötelező érettségi tantárgyak, helyettük pedig lenne szabadon választható pszihológia, társadalomismeret, vagy valami, persze lehetséges lenne megmaradni az eredeti tárgyaknál, illetve a faktokat akár már 7. osztálytól el lehetne kezdeni, hadd tanulja mindenki azt, ami érdekli és amiben jó. Mindenki azon panaszkodik, hogy a szórakozóhelyek tele vannak tizenévesekkel. Ezen segítene, ha lennének iskolai szervezésű bulik. Értem, hogy a tanároknak erre nem lenne ideje, de a nagyobb diákok is meg tudnák oldani. Rengeteg ostoba írásbeli feladat helyett sokkal több projektmunka lehetne. Az éneket 7.-től eltörölném. Tudom, hogy alapműveltség, de a jelenlegi oktatási színvonalon csak rabolja az időt. Tesiórán sokkal több választási lehetőséget kéne adni a gyerekeknek; ha mindenkinek fociznia kell, abból mindig csak káosz van, meg az ügyetlenebb gyerekek cseszegetése. Összességében: sokkal személyreszabhatóbbnak kéne lennie. 14/f 8. osztály (hatosztályos gimnázium)
2014. dec. 9. 17:41
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!