Mi a véleményetek a kompetencia mérésről, amelyben a 4. -es,6. -as és a 8. -asok tudását mérik fel?
Köszönöm a válaszokat!
Igen, azt én is túlzásnak tartom, hogy négy óra alatt közel 150-200 feladatot KELL megoldani.
Szerintem baromság...már rég nem arról szól mint kéne.Olyan mint a cooper...a coopernek az állóképességről kéne szólnia.Ehhez képest nálunk pl ha valaki nem fut annyit mint előző félévben egyest kap,ha annyit fut mint akkor kettes,és félkörönként javul a jegy.Kiszoktuk számolni,hogy hogyan lesz ötös,és annyit futunk.Csakhogy a tanár mint kiderült erre rájött,és mindig egyel többet ír be,mint amennyit futottunk,így csak hármast kapunk -_-"""
A kompetencia is már teljesen másról szól.Ez elvileg a logikát meg az ilyeneket méri fel....ehhez képest sok helyen külön készülnek rá,ugyanolyan feladatokkal,sőt van ahol meg sem írják.
Szerintem pont azért kellenek ezek a feladatok, hogy idővel már ne legyenek nekik olyan nehezek. És ha sikerül valakinek jól megírni az nagy dicsőség és jó érzés neki.
Ha meg nem sikerül neki, de szeretné, hogy sikerüljön majd a következőnél, akkor az tanulásra ösztönzi, az megintcsak hasznos; ha többiek pedig a reménytelen eset...
Az egyik dolog, amit utálok a sunlinkban, hogy év végén "vizsgázni" kell megadott tantárgyakból KÖZÉPISKOLÁBAN. Igen, vizsgázni. És úgy van hogy ha valakinek 65% fölött sikerül a matek kompetenciája, akkor nem kell vizsgáznia matekból. Ezért nálunk ennek a sz.arságnak is tétje volt...többször nem lesz, mert jövőre 12.-es leszek...
17/F
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!