Elsős gyermekemről az az értékelés érkezett, hogy lassú. Mivel tudnám gyorsítani? Mindig lassú volt, viszont lelkiismeretes nagyon. Ezért kapott gyengébb érdemjegyet, mert lassú.
köszönöm, ha tudnátok tippeket adni. Okos, nagyon kis művészlélek, de hát nem lehet mindenki egyforma tempójú.
A házit mindig készre csinálja a napköziben. Bármit kérek tőle, leül és elolvassuk. Nem lehet egy szavam sem tényleg, egy kbsztt szavam sem, komolyan mondom. És most kaptam, hogy lassú, ezért kapott gyengébb érdemjegyet.
És most a sok itthoni szorgalma ellenére álljak elé, hogy te legyél már gyorsabb. Hát mennyire lenne motviáló ez tőlem?
:(
Az anyai szív ilyen ;)
Tudom, mert küzdöttem vele. 8 kemény hónapunk (és a tanítónéninek is 8 hónap kemény munka) volt, mire a gyerekem végre kezdte jól érezni magát az osztályban. A legelső héten letisztáztam a tanítónénivel, hogy vannak gondjaink, fenntartásaink az osztállyal kapcsolatban. Sokat lendített a hozzáállásán az őszinteség. Szenvedhettünk is volna, de így könnyebb volt.
Szia! Átérzem a gondodat, az én fiam is hasonló típus. Jól írták előttem, menj, beszélj a tanítónőnek, mondd el őszintén a dolgokat, akkor van esélyed a változásra.
Azzal tudlak biztatni, hogy ez „lassúság” azért idővel változik, a fiam pl. a 6.-os felvételit simán és tök jól megírta, pedig több másik, egyébként „normális tempójú” társa elvérzett, nem tudták időben befejezni a feladatsort.
„Aki alsóban tanít, senki nem emberevő, még jól is kijöhettek belőle!”
Ezzel sajnos vitatkoznom kell, nekünk iskolát kellett váltanunk, mert kifejezetten rosszindulatúak voltak a tanítónők (az osztály harmada így tett, mielőtt azt mondanátok, hogy hisztis anyuka vagyok :)). Nos, náluk nem jött be az őszinteség, mert mint kiderült, semmilyen „eltérést” nem toleráltak a gyerekek esetében.
Persze, értem, hogy biztatásképp írtad a kérdezőnek, és azt is elhiszem (és nagyon remélem), hogy inkább a mi rossz tapasztalatunk a kivételes. :)
Sok év távlatából és saját tapasztalat alapján azt gondolom, alsóban mindennél fontosabb, hogy elfogadják a gyereket. Pláne, ha érzékeny típus. Különben taníthatja bármilyen jó matektanár, nem sok eredménye lesz…
köszönöm, nagyon kedvesek vagytok, hát képzelhetitek, egész éjjel nem aludtam. De beszéltem a férjemmel és fogadóórát fogunk kérni jövőhétre vagy az utánra, mert ő most dolgozik valami projekten és nem ér rá előbb, viszont ott szeretne lenni a beszélgetésen.
remélem lesz késő a 2 hét
Hogy ősznte legyek, nem várnék.
2 hét a gyereknek úgy, hogy fél a tanítónénitől, maga a pokol.
Csak fogadóórán lehet vele kommunikálni? Én bármikor odamennék a miénkhez délután azzal, hogy szeretnék vele beszélni, azonnal megoldanánk ott helyben. Volt rá többször példa.
Bocs, hogy offolok.
„Én bármikor odamennék a miénkhez délután azzal, hogy szeretnék vele beszélni, azonnal megoldanánk ott helyben. Volt rá többször példa.”
Ebből is látszik, micsoda különbségek vannak iskolák és tanítók között! A fiam régi sulijában 1. évfolyam 3. hetétől kizárólag pénteken mehettek fel a szülők a termekhez. A portás Kerberoszként őrizte e rendet. Akkor se nagyon álltak szóba az emberrel a tanítónők, telefonon kellett fogadóórát kérni – amit a folyosón tartottak meg (ricsajban, a rohangáló gyerekek között). :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!