Ha este 8 kor már elalszik a gyerek a törin természeten és ha hajnal 5 kor kelve is tanulunk es így is csak 2.es minden nagydoga, engedjem én ezt el?
Altalaban 6 kor kelunk a munkahelyem miatt 6 40 van suliban 16 40 ig.
17-18 vacsi kaja lazulás, 18:30 korul tanulás de van hogy csak 7 től(mivel en is totál ki vagyok ütve a munka miatt)
18-20:00 ig kb 1 tárgy fér bele hogy felzárkoztassam vagy felkeszitsem dogákra.
Nagyon gyakran marad akár reggelre is higy 5 40-6 20 ig is nyomjuk.
Tegnap speciel a töri 200%-os dogára hajnal 5 kor is tanultunk.
Ez nem megy minden nap, napi szinten nem tudunk tanulni.(én hullaként rogyok ágyba már 8 kor)
(Napkoziben zero semmit nem tanul csak max irásbeli házik a maga módján)
Na és ezek után hogy félhullán meg hajnal 5 kor is készülünk 2 es lett a 200%-os dogája.
Mi a jóistent csináljak már?
Az egész még nekem felnőttnek is kínzás 10 ora munka/suli után, nemhogy a gyereknek.





Én meg abban reménykedtem hogy ahogy idősödik majd, egyre jobban érti mit kell tanulnia.
Felvételiket ahogy elnéztem, már most rosszul lettem tőle csak a tájékoztató anyagoktól is. Eleve az iskolaválasztás is már káosz. Már ez is betett..
Na és a házik dogák helyett inkább amit én csinálnék vele ha tehetném
Az pl a képességfejlesztések (logikai egyéb gondolkodás)
Úszás sport mozgások (gyenge az allóképessége)
IT
Nywlvvizsgára rámenni
Saját szemelyiség kibontakoztatása
Hangszerek
Élet (vidampark kalandpark mászás tűzoltók katonák meg a mindenség hogy formálodhasson is a képe önismeret mik a gyengei erősségei egyéni szemelyisége stb)
De nem ez van. Hanem magolás kifulladásig de még az is értelmetlenül mert ketteeees.:(
Ja es a felvetelikre rámenni. Vannak 6 es 8 osztályos gimik, nem is az a lényege most hogy áttenném mert nem (hát 2 essel hogyis..), hanem a felvételi feladatsorok lapokra is rámennék hogy ne 8.ban kelljen majd hanyatt homlok.
A saját gyerekemmel még a szabadidönkben is az iskola rendelkezik csak és nem én. A házik készülés magolás nonstop.
És nem ez szolgálná az érdekeit se. Igy valiban egy felvételi is csak vértizzadás lenne.
A nyelvvizsga meg elérhetetlen állommá foszlik szét. Mert ez mellett komoly nyelvtanulás bele se fér.
Angolbol soha egy mukkot se tanultam vele. (Német vizsgám van. De örülnék pedig ha tanulhatnám vele az angolt én is! Mert már egyszer elkezdtem a kicsi előtt, de gyerekkel még jobb lenne! Dehát a törit stb kell mert a görög istenek meg szombathely ősneve aztan nagyon fontos..meg a kihagyhatatlan himnusz meg sorolhatnám.)
De odatesszük magunkat becsülettel hajnalban is. Már álmában is matekozott is.
És akkor kettes töri 2 es természet 200 as dogák.
Valami nagyon nincs rendben az egészben.





Nem azzal a baj hogy nem tudna tanulni hanem nem vagyok képben hogy mit kell tanulni.
A pun haborúkat isteneket is atvettük mégse az volt a dogában (pedig a krétába azt irta az lesz..), plusz a portréképekről még én se tudtam volna megmondani melyik görög isten melyik.
Na azt meg nem is lattam a töritankonyvben sem hogy szombathely meg obudárol hol van benne szó. Merthogy nem a róma alapitas meg julius cézárnál amibol a doga volt elvileg, az biztos.
Tehát olyan kerdesek vannak a dogában hogy nem egyszer azt kerdezem a gyerektol ez hol az istenben van a tankönyvben?
A matek még hagyján mert az kb követhető. Ha a törtek a házi, akkor törtekből lesz doga is.
Arra gondoltam hogy ugyis itt lesz a sok szünet munkaidőben persze, hogy a munkahelyemre ugyis be kell vinnem a kicsit és hívok mellé vmi diákot addig tanulni vele, az egyik helységben elvonulva.
De ugye fizetni is csak ilyen alkalmijelleg szerűen tudnám csak, az, hogy folyamatos magántanárt fizessek egész évre minden pontvivő tárgybol az kizárt. Es az mellett a nywlvvizsgára megint nem maradna a nyelv az még plusz.
De ez az életmódunk ez egyikünk érdekét se szolgálja jelenleg, mindketten kikészülünk és a semmiért, a kettesért. Meg azért hogy még a nyelvet se tudja mert arra se marad semmi. Meg hogy felvetelinél véetizzadjunk csak mert elmentek értelmetlenül az évek, de ugy hogy bele is őszültem pedig.










1. Aki nincs tisztában a mai helyzettel, az minek válaszol? Már több éve nem csak a 6., 8. és 10. évfolyamokon van kompetenciamérés, hanem jóval többön. Az pedig, hogy nem a "leadott anyagot" kérdezik, az természetes, mivel a kompetenciamérés az a kompetenciákat méri (elvileg).
2. Ha egy 5. évfolyamos gyerek ennyire meggyűlik a baja a tananyaggal, egyáltalán nem tud magától tanulni, és nem lehet néhány órát otthon egyedül, mert félő, hogy felgyújtja a házat, akkor ott komoly problémák vannak! Irány a pedagógiai szakszolgálat (az osztályfőnöknek jelezzétek, hogy segítsen intézni)!
3. Ez a napirend ebben a formában embertelen egy 5.-es gyereknek, még akkor is, ha nincs tanulási nehézsége, és ép értelmű is (ebben a helyzetben viszont valamelyik gyanúsan fennáll).
4. Kérdező, magad sem tudsz még magyarul helyesen írni, értelmesen és lényegre törően fogalmazni sem. Így hogyan segítesz a gyerekednek a tanulásban?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!