Tanítónink, nektek jó, ha a gyerek már tud írni/olvasni mire iskolába megy?
31: ez egy nagyon tanulságos történet, de ma ez nagy valószínűség szerint úgy nézne ki, hogy te lennél a család kis kedvenckéje, a géniusz, akire büszke mindenki, a nővéred meg a szégyen. Ahogy látom a stílusod, neked ez még tetszett is volna.
Megértem a nézőpontod, de a szerénység néha többet ér minden tudásnál. Lehet ez hiányzott csak, és akkor itthon is tudtál volna érvényesülni. Jó, ez nem mentség, hogy nővéred árnyékában éltél, de mint ahogy írtam, nem is látom ennek a lényegét.
Ja, amúgy mi lett nővéreddel, végül mit csinált, mit dolgozott? Sikerült munkát találnia?
Manapság amúgy szegény kódot kapott volna már szinte ovis korában, hogy mentálisan sérült.
#34
Fogalmam sincs, kb 40 éve nem láttam, nincs kapcsolatunk. Én az ő árnyékában szenvedtem, ő meg az enyémben, mert neki szegénynek sorozatos kudarc volt, hogy én megoldottam mindent kb fél perc alatt, ő egész hétvégén agyalt rajta. Ruhaipari szakközépbe járt, be is fejezte amolyan éppen-átcsúszik-kegyelem-kettessel. Utána anyámék bekönyörögték egy közeli szabóságba, onnan kirúgták pár hónap után, utána csak otthon volt és nem csinált semmit, amig én ott voltam. Miután eljöttem, sohasem beszéltem velük, azt sem tudom, hogy anyám él-e vagy sem (bocs, de nem is érdekelnek).
Én az egészségügyet olyan formában "folytattam", hogy állatorvosi rendelőm van egy 100ezres kisvárosban.
30. Nincs semmi baja, ki van vizsgáltatva. Én sem tudok 40 percig mozdulatlanul ülni a padban, ha unatkozok akkor meg főleg. Minden bajom van. Én is pluszban oldottam meg feladatokat, versenyeztem a TIT orszagosában, helyezéseket értem el...
Másfél órás Taekwondo edzésre jár 8 évesen és nem fárad ki a végére. Zongoraórán 2-3 gyakorlás után tökéletesen játszik a hangszeren csukott szemmel minden új dalt. Sakkból nem tudok már újat tanítani neki, mert túl van a színtenem, sajnos itt nincs hozzá tanár, pedig menne. Egyszerűen ilyen, le kell foglalni fizikailag és szellemileg. A tanár erre képtelen, inkább bűnteti. Egy halat nem itélhetsz meg az alapján, hogy hogyan tud fára mászni... Egy vadlovat sem tudsz karámban tartani. Nem figyelemzavaros, papírja van róla, mert a tanár kikényszerítette, hogy vigyem el kivizsgálasra, amikor megkapta a papírt meg hárított, hogy hát ő nem úgy gondolta... Egyszerűen csak le kellene foglalni plusz feladatokkal. Ennyi.
#37
Pontosan erről beszélek. Ha a gyerek az intelligenciájával, tehetségével kilóg az átlagból, akkor a tanár nem plusz feladatokkal segíti, hanem rákényszerít egy nem igaz-itéletet, hogy figyelemhiányos meg hasonlók. A tanárok nagyon nagy százaléka sajnos alkalmatlan a gyerekek megitélésére, a tehetség, vagy a pszichológiai problémák felismerésére. Ha a gyerek más, mint a többi, akkor az szerintük csak rossz lehet, biztos SN gyerek. Az meg sem fordul a fejükben, hogy a gyereknek esetleg magasabb az IQ-ja, mint az övék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!