Ha nem tartjátok igazságosnak a tanár dolgozatjavítását, szóltok?
Én ezt nem érzem igazságtalannak. Rossz helyre írt be egyet a sorrendben, tehát utána minden rossz számozást kapott… hiába volt akkor már sorban. Nem értem ezzel mi a probléma, rossz helyen volt, nem?!
Másrészt meg a fogalomnál, gondolom nem egy ‘és’ lett kihagyva, hanem valami fontosabb. Én még emlékszem az iskolás éveimre és ennél voltak sokkal szigorúbb tanáraim is.
Esetleg ha a gyereked kicsit figyelmesebb lenne, akkor nem lenne ilyen problémája.
Hogy gondolod, hogy felulbiralod a tanárt, már ne haragudj?!
Egyik valasz sem került jó helyre, tehát teljesen jól csinálta. Nehogymar a tanárt hibaztasd basszus, a gyerekednek magyarázd el miért nem kapott pontot!
Ne azt tanítsd, hogy más a hibás ha ő elront valamit, hanem, hogy figyeljen oda jobban!
Főleg ne egy oktatóját hibaztasd.. És csodálkozunk miért van nagy pofája, még a tanárral szemben is a kis taknyoknak..
"Esetleg ha a gyereked kicsit figyelmesebb lenne, akkor nem lenne ilyen problémája."
Esetleg ha minden gyerek úgy születik, hogy mindent tud, akkor nem is kéne iskolába járni, nem?
"Egyik valasz sem került jó helyre, tehát teljesen jól csinálta."
Nem. Az 5-ből 4 válasz jó helyre került.
Mi értelme az ilyen feladatnak akkor?
Amúgy tanári diplomám van, és tanítottam is, és soha nem értékeltem így egy dolgozatot, azért is lepődtem meg rajta.
Lányom egy egyenletben már az elején elszúrt egy dolgot. Hiába jó a levezetés végig, 0 pont, mert az eredmény nem jó.
Nem hiszem, hogy jó ötlet a tanárt "egreciroztani" ezzel, csak a gyerekkel szursz ki. Ráadásul a feladat sincs jól megoldva.
Értem én hogy rész pont járhatott volna, de igazságtalan lenne. És aki pld a 3-as pontnál szúrja el?
Az, hogy egy olyan sorrendes feladatra miképp ad pontot a tanár, az tőle függ. Ha az elején valahol elrontja a diák a sorrendet, de utána jó, akkor az szimplán tanári jófejség, ha még úgy is ad rá valamennyi pontot a tanár. Ez a tanár viszont 0 pontot adott. Érthető. Megtehette volna, hogy még is ad rá valamennyi pontot, de ő úgy látszik, hogy így szokott pontozni. Ha adott volna pontot rá, az jófejség lett volna, de nyilván a sorrendbeállítást tényleg elrontotta a gyereked, szóval ez nem igazságtalanság. Amúgy meg a definíciónál meg tényleg, mit hagyott ki? Gondolom egy fontos szót.
Az lenne az igazságtalanság, ha más gyereknek máshogy pontozott volna. Szóval ha a te gyerekednek 0 pontot adott a sorrendesre, de más is ugyanúgy elrontotta a sorrendbeállítást, de ő kapott volna pontot érte. Na, az lenne az igazságtalanság. Viszont ha nem ez a helyzet, és mindenkinél így pontoz, akkor nincs ezzel probléma.
,, Esetleg ha minden gyerek úgy születik, hogy mindent tud, akkor nem is kéne iskolába járni, nem?”
Senki nem mondta, hogy mindent tudnia kell. Azért van az iskola, hogy megtanulja. Ha nem tudja a dolgozatban visszaadni, akkor nem kap rá pontot. Ennyi. Látja, hogy rosszul írta és megjegyzi.
Arra értettem konkrétan a figyelmességet, hogy ha esetleg a fogalmat átolvasta volna, akkor lehet eszébe jutott volna, hogy valami hiányzik. Vagy nem. De ha nem tud valamit a gyereked és nem kap a nem tudásért pontot, azért nem a tanár a hülye.
Ha a sorrend az hogy 1,2,3,4.5
És a diák beírja, hogy 4,2,3,1,5, akkor több pont jár érte, mint az 5,1,2,3,4 megoldásért, mert némelyik szám éppen véletlenül jó helyre került, bár semmi köze a szöveg struktúrájának a dologhoz, csak eltalálta a díszítősort? Értem én, hogy ő a tanár, de azért nem lenne baj, ha gondolkodna is.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!