Kezdőoldal » Fogyókúrák » Egyéb kérdések » Mennyi idő alatt fogyhatók...

Mennyi idő alatt fogyhatók 10kg-ot, mit egyek sportoljak?

Figyelt kérdés
86kg vagyok most
2011. ápr. 14. 18:02
 1/4 Darcy01 ***** válasza:
100%

Szerintem mindenképpen kell kardio-mozgást csinálnod (futás, úszás, aerobik), ahhoz, hogy fogyjál. Én is utálok futni, de valóban nagyon hasznos, és nem kerül semmibe. Én azt ajánlom, hogy mindenképpen fokozatosan kezdj el bármit is sportolni, így még szerintem örömödet is leled majd benne:-)

Étkezés: hát én elég laikus vagyok ebben a témában, de az a véleményem, hogy semmit se vonj meg magadtól hosszú távon. Szerintem mindent lehet, csak mértékkel.

Én vacsorára tudom ajánlani:pár sonkaszelet paradicsommal, paprikával, kenyér nélkül. Szépen felvágok mindent, és villával fogyasztom el.

Hetente-kéthetente egy gyümölcsnap, és rengeteg folyadék.

2011. ápr. 17. 12:01
 2/4 anonim ***** válasza:
Én a kerékpározást választottam, 19-22km/h sebességgel tekerek átlagban, egy viszonylag forgalommentes útszakaszon pedig beleadok mindent:)Emellett súlyzózok, leg-magic-ezek, és beszereztem egy fittballt is. Futni nem szeretek, így ez kilőve:).A kajára is odafigyelek, de nem számolgatom a kalóriát.
2011. ápr. 17. 20:03
 3/4 anonim ***** válasza:
Szia! Én kipróbáltam ezt a kenyér/tészta/krumpli diétát, vagy mit. Már 3 napja csinálom, e mellett naponta olyan 20-30 percet tornázok (mikor mennyit bírok)este 6 óra után szigorúan nem eszek semmit és az édességet (csoki, cukor) is kerülöm. Eddig 55 kiló voltam, mára a mérleg már csak 53.4-et ír ki, szerintem jól haladok :)
2011. ápr. 26. 15:24
 4/4 anonim ***** válasza:
kenyér/tészta/krumpli: ezeket nem eszem
2011. ápr. 26. 15:25

Kapcsolódó kérdések:

Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu