Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.
Nők szerint a nettó 250 ezer Ft már egy korrekt fizetés Budapesten?
Vagy mennyi az annyi?
39/F
22-es
Kaja (napi 1700 kalóriával, 100 g fehérjével számolva): 50 000 ft
Rezsi: 25 000 ft
Tisztálkodási szerek, beleértve a bőrápolási rutinom is, ami 3 hónapra 35000: 15 000 ft
Kondibérlet: 10 000 ft (ott ahova én járok legalábbis)
Budapest bérlet: 3500 ft (diák vagyok)
Ruhák és egyéb: 10 000 ft
Programok(étterem, kirándulás, házibuli nagyjából heti egyszer): 30 000 ft
Kutya költségek (kaja, sampon, symparica): 10 000 ft
Fogamzásgátló: 3000 ft
Összesen kb 160 000 ft
Orvost nem fizetek, a körzeti fogorvosom és a háziorvosom is csodás szakember, szép munkát végeznek. És egyébként is, elég gyász lenne, ha rendszeres sport és normális táplálkozás mellett minden hónapban a magánorvosi számlát kellene rakosgatni. Taxit nem fizetek, mert minek. Szervízbe nincs mit vinnem, vigyázok a dolgaimra és nem tartok fenn autót. A háztartási gépeimre és a kütyüjeimre meg nem jellemző, hogy gondolnak egyet és meghalnak.
Szívesen!
32
Erről beszélek, baszki. :DDD
Szarul élni sokkal kevesebb pénzből is lehet...
Tök fölöslegesen bizonygatjátok nekem, hogy meg lehet élni kevés pénzből, mert TUDOM. Én a minőségi életről beszélek.
Amúgy meg ügyeset ferdítettél a tisztálkodási szerekkel. :D Benne volt ebben a mosószer, mosogatószer, öblítő, vécéillatosító, ablaktisztító, zsíroldó, szivacs, törlőpapír, zsebkendő, vécépapír, gumikesztyű, alufólia, sütőpapír stb. Szóval MINDEN fogyóanyag, ami egy háztartáshoz kell? Ha nem, akkor számolj utána.
#34-es nem beszélsz te semmiről, csak mindjárt elvisz a szívroham, annyit ventillálsz.
Már értem, miért kell havonta tízezreket elverni orvosra, engem is elvinne a szívroham, ha ennyit pattognék, mikor látom, hogy valaki valamit jobban csinál nálam.
Szar dolog a női irigység.
36
Ennyire hülye vagy, vagy teszed magad? :DDDDDD