Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Szerelem » Beleszerettem az orvos kollégá...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Beleszerettem az orvos kollégámba. Mi a véleményetek erről?

Figyelt kérdés
Jelenleg negyed éves orvostan hallgató vagyok. Körzeti orvoshoz kellett mennünk a gyakorlati időnk letoltesere. Egy nagyon kedves dr úrhoz kerültem. Ő közel 60 éves én 22. Úgy vettem észre hogy tetszem neki,láttam hogy hosszasan néz engem, amikor kettesben maradtunk megdicsert hogy csinos vagyok, érdeklődött hogy van e kapcsolatom. Kitert arra is hogy milyen fiúk jönnek be nekem. Ő házas, de bevallom megdobogtatta a szívemet. Lehet hogy csak én gondolok többet a dologba? Nektek mi a velemenyetek?

2021. okt. 31. 19:34
1 2 3 4 5 6 7
 21/61 A kérdező kommentje:
Szándékosan írtam más nevet és évfolyamot...
2021. okt. 31. 20:41
 22/61 anonim ***** válasza:
100%

19

utánanéztem, hatodévben van, a semmelweisen, bár állítja nem odajár, ezért sztem pont odajár.

"Az egyetemi kurrikulum szerint a VI. éves tanulmányaik során a hallgatóknak egyhetes családorvostani gyakorlatot kell teljesíteniük. Oktatásuk hetében egy oktató családorvos mellett, oktató családorvosi praxisban egy hallgató képzése folyik."

2021. okt. 31. 20:54
 23/61 anonim ***** válasza:
100%

sztem szegeden, debrecenben, és ahol még van orvosi, szintén hatodévben van, max. ötödév.

sztem is kamu a kérdés.

2021. okt. 31. 20:56
 24/61 anonim ***** válasza:
100%

Hogyne... Azt mindenki tudja, hogy mikor van az adott gyakorlat, ezért erről kár lenne kamuzni. Arról nem is szólva, hogy valaki nem nagyon szokott egy sikeresen elvégzett évet letagadni, még kamuból sem, akkor inkább felfelé csal.

Mellesleg így már a korod sem stimmel, egy évvel idősebbnek kellene lenned...

2021. okt. 31. 20:58
 25/61 anonim ***** válasza:
100%