Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Randizás » Voltam egy orvostanhallgatókna...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Voltam egy orvostanhallgatóknak szervezett buliban. Egyik haverom hívott el aki oda jár. Eléggé ledöbbentem az ottani lányoktól. Ti értitek ezt?

Figyelt kérdés

nem titkolt célom az volt hogy ismerkedjek lányokkal is a buli mellett, reméltem hogy orvosis lányok intelligensek, normálisak.. ehelyett mit láttam..

szinte minden lány 10centis tűsarkú, miniszoknya, mély dekoltázs, agyonsminkelve. Olyan részegen hogy menni alig tudtak néhányan, cigi lóg a szájukból. Volt aki a wc-ből jött ki egy sráccal.. őszintén szólva eléggé csalódott vagyok

2018. nov. 9. 21:52
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
59%
Én orvostanhallgató vagyok, (abszolút nem az a fajta, amit leírtál) és egyből meg tudtam volna mondani, hogy erre kell számítanod. Ugyanolyan p*cs*k vannak itt, mint bárhol máshol. Sőt garantálom, hogy akár több is, hiszen el vannak szállva attól, hogy milyen egyetemre járnak. De azért itt sem mindenki ilyen, azt is nem árt leszögezni.
2018. nov. 10. 09:09
 12/18 anonim ***** válasza:
66%

Én is voltam egyetemista, és egyetlen egy egyetemi buliba nem mentem el a gólyabált leszámítva. Nyilván aki elmegy egy ilyen eseményre, az alapból is az a típus, aki így engedi ki a gőzt, ők gondolom eljárnak nem-egyetemi bulikba is, diszkóba, ilyesmi, hasonlóan mint ahogy most láttad őket. Az a baj az ilyen helyeken való ismerkedéssel, hogy ott is csak egy válogatott kört fogsz találni. Ugyanúgy, ahogy egy metálkoncerten is hiába keresnéd a tűsarkús mellkidobós cicababákat, vagy a könyvklubban sem éppen a legbulisabb csajok fognak valószínűleg megjelenni, értelemszerűen egy ilyen buliba sem a teljes orvostanhalgató brigád megy el, hogy neked reprezentatív mintát tudjon szolgáltatni.