Kezdőoldal » Felnőtt párkapcsolatok » Egyéb kérdések » Tetszik a fiam egyik tanára,...

Figyelem! A Felnőtt párkapcsolatok kategória kérdései kizárólag felnőtt látogatóinknak szólnak!
Amennyiben még nem vagy 18 éves, a böngésződ Vissza gombja segítségével hagyd el az oldalt.

Tetszik a fiam egyik tanára, mit írjak neki?

Figyelt kérdés

Szeptemberben új tanár jött a fiam iskolájába. Pár szót már váltottam vele. Többnyire a gyerekről beszéltünk. Ismerősnek jelöltem, vissza is igazolt. Ráadásul a szülők közül én vagyok az egyetlen ismerőse. Mikor megyek a fiamért, mindig csak hozzám jön oda beszélgetni, hiába van ott a többi szülő.

Mit írjak neki? Az adatlapján azt sem látom, hogy nős, vagy kapcsolatban van-e. Nem szeretnék nyomulni, mert ha nem tetszek neki, vagy van párja, nagyon hülyén fogom érezni magam, főleg, hogy még 3 évig tanítja a fiamat.

Ti mit írnátok a helyemben?


2021. okt. 19. 17:31
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
91%
Tanár vagyok és szülővel SOHA nem kezdenék! Még az is határeset, ha az iskolámba jár a gyereke, de nem tanítom. Ez nagyon kényes dolog. Max. miután elballagott.
2021. okt. 19. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 anonim ***** válasza:
17%

nem szeretnél nyomulni, de már megtetted.


neked amúgy mi a végzettséged, milyen iskoláid vannak?


csak mert magyarországon a kapcsolati homofília elég erős, tehát hasonló szocioökonómiai státuszú emberek találnak egymásra.

ha pl. nem vagy diplomás, nem sok esély van arra, h. egy tanár téged válasszon.


nem minden a jó külső... csak ha szexre kellesz.

2021. okt. 19. 21:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/20 A kérdező kommentje:
Este ráírtam, és válaszolt is.
2021. okt. 20. 08:59
 14/20 anonim ***** válasza:
85%
Na de mit? :) Van valakije? :)
2021. okt. 20. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 A kérdező kommentje:

Nincs senkije.

Úgy voltam vele, hogy egy életünk van, miért ne próbálbán meg, lesz ami lesz alapon.

2021. okt. 20. 09:40
 16/20 anonim ***** válasza:
53%