Náci UFO-k, most már elhiszitek?
Wikipedia cikk:
Itt a megdöthetetlenn bizonyitéknak:
A történelemel kábitanakel.
jól van, hagyjátok már békén szegényt!
szerintem is lehetetlen hogy hitler földönkívüliekkel találkozhatott volna, ugyanis akkor megnyerte volna a háborút!
az első kép az elég érdekes!
van egy elmélet, hogy miután a németek elvesztették a háborút 1 tudós kifejlesztett 1 csészealj kinézetű repülő tárgyat!
ez igaz lehet, de hogy hitler és az ufók szövetkeznek?
ugyan már, az lehetetlen!
Figyelj csak itt az a lényeg,hogy ha azt akarod,hogy elhiggyük,hogy Hitler az UFO-kal szövetkezett,akkor ennél egy kicsit jobb bizonyíték kell!Én elhiszem hogy vannak UFO-k,na de hogy nem "szövetkezgetnek" Hitlerrel az is tuti!Kicsit több az agyuk annál,hogy itt elkezdjenek a mi agyament háborúinkba belefolyni,szerintem maximum akkor jönnek majd ki a sodrukból,amikor észreveszik,hogy itt globális felmelegedés van és kihalnak az állatfajok a MI hibánkból!Szerintem ne próbáld azt bizonygatni,hogy az a kép igazi,mert mit ne mondjak elég agyamentnek tűnsz,ha azt hiszed,hogy a mai technikával nem lehet egy ilyen képet megcsinálni!Remélem nem bántottalak meg!
14/L
Hitler itt ül mellettem, és mondja, hogy ő soha nem traktált le a földönkívüliekkel, és nő sem volt. Még csak emóS sem. Szóval lehet békénhagyni!
Amúgy nekem van egy kicsi még, kérsz?
Itt van lefordítottam parancsoljatok:
A sci-fi, összeesküvés-elmélet, és a földalatti képregény, számos történetek vagy követelést náci UFO-k (a német: Rundflugzeug, Feuerball, Diskus, Haunebu, Hauneburg-Geräte, VRIL, Kugelblitz, Andromeda-Geräte, Flugkreisel, Kugelwaffen, Reichsflugscheiben). Vonatkozik állítólag sikeres kísérletet, hogy dolgozzon a fejlett repülőgép vagy űrhajó a náci Németország előtt és alatt a második világháború, és tovább igényt a háború utáni túlélési e mesterséget titkos földalatti bázisok Antarktisz, Dél-Amerikában vagy az Egyesült Államok, valamint azok náci alkotók.[1]
Ezek a számlák jelennek meg a már 1950-ben, valószínűleg által ihletett történelmi német fejlesztésű speciális motorok, mint a Viktor Schauberger"s" Repulsine "körüli időszakban a második világháború. Elemei, amelyek a követelés már széles körben építeni különböző művek fiktív és állítólag nem fiktív média, többek között a videojátékok és a dokumentumfilmek, gyakran keverve, alátámasztott információk.
Hátér:
Náci UFO mesék és mítoszok nagyon gyakran megfelelnek nagyrészt dokumentált történetét a következő pontokban:
Náci Németország azt állította, a területén új sváb az Antarktiszon, küldött egy expedíciót ott 1938-ban, és a tervezett mások.[2]
A náci Németország végzett kutatásokat a fejlett meghajtási technológia, beleértve a rakétatechnika, Viktor Schauberger motorja kutatási, repülő szárnya kézműves és az Arthur Sack AS6 kísérleti kör szárnyas légi jármű.
Néhány UFO észlelések során a második világháború, különösen az úgynevezett Foo Fighters, azt gondolták, a szövetségesek, hogy prototípus ellenséges repülőgépek célja, hogy zaklatni szövetséges repülőgép elektromágneses zavarok; egy hasonló technológiát a mai elektromágneses impulzus (EMP) fegyverek.[3]
Korai követelések
A legkorábbi nem-fikciós állítását a náci repülő csészealjak úgy tűnik, hogy egy cikk, amely megjelent az olasz újság Il Giornale d'Italia elején 1950-ben. Írta: Prof. Giuseppe Belluzzo, egy olasz tudós és egy volt olasz miniszter Nemzeti Gazdasági alatt Mussolini rendszere, azt állította, hogy "típusú repülő korong volt a célja, és tanult Németországban és Olaszországban már 1942". Belluzzo is kifejezte véleményét, hogy "valami nagy erőt indít lemezeket, hogy tanulmányozza őket."[4]
A Bell UFO az elsők között repülő tárgy kell kötni a nácikkal. Úgy tűnik, már az okkult jelölések rajta, és azt is beszélik, hogy már nagyon hasonlít egy német dokumentum arról, függőleges felszálló repülőgépek. A Bell lezuhant Pennsylvania-ban a 50-es. Ugyanebben a hónapban a német mérnök Rudolf Schriever interjút adott a német hírmagazin Der Spiegel , amelyben azt állította, hogy ő tervezett vízi jármű meghajtásáról egy kör alakú sík forgó turbinalapátok 49 láb (15 méter) átmérőjű. Azt mondta, hogy a projekt által kialakított saját maga és csapata a BMW prágai működik mindaddig, amíg 1945 áprilisában, amikor elmenekült Csehszlovákiában. Ő tervez a lemez, és egy modell ellopták az ő műhelyében Bremerhaven-Lehe 1948-ban, és ő meg volt győződve arról, hogy a cseh ügynökök építtetett a vízi járművek, "egy idegen hatalom."[5][6] Egy másik interjúban a Der Spiegel októberében 1952 mondta, hogy a tervek loptak egy mezőgazdasági volt bujkál közelében Regen május 14-én 1945. Vannak más különbségek a két interjú, hogy növelik a zavart.[7]
1953-ban, amikor a kanadai Avro bejelentette, hogy a fejlődő a VZ-9-AV Avrocar, egy kör alakú repülőgép, amelynek becsült sebessége 1500 km / h (2400 km / h), német mérnök Georg Klein azt állította, hogy az ilyen minták már dolgoztak alatt Harmadik Birodalom. Klein azonosított két feltételezett német repülő lemezek:
A nem forgó lemezt fejlesztett a Wrocław a V-2 rakéta mérnök Richard Miethe, amelyet elfogták a szovjetek, míg Miethe menekült az USA-n keresztül Franciaországban, és végül dolgozó Avro.
A lemez által kifejlesztett Rudolf Schriever és Klaus Habermohl Prágában, amely abból állt, egy gyűrű mozgó turbinalapátok körül egy rögzített pilótafülke. Klein azt állította, hogy tanúja volt ez a hajó az első ember vezette repülést február 14-én 1945-ben, amikor sikerült megmászni a 12400 m (40700 láb), 3 perc alatt, és elérte a sebessége 2200 km / h (1400 mérföld) szintbeli repülésről.
Légiforgalmi mérnök Roy Fedden megjegyezte, hogy az egyetlen vízi jármű, amely megközelítés a képességek tulajdonított repülő csészealjak voltak, hogy tervezte a németek felé a háború vége. Fedden (aki szintén főnök a technikai misszió Németország Minisztérium repülőgépgyártás) kijelentette, 1945-ben:
" Láttam elég, hogy tervek és termelési tervek észre, hogy ha (a németek) sikerült meghosszabbítani a háború néhány hónappal tovább, mi lett volna szembe egy sor teljesen új és halálos fejlemények légi hadviselés.[8] "
Fedden is hozzátette, hogy a németek dolgozik néhány igen szokatlan légiforgalmi projektek, bár nem bonyolult az ő nyilatkozatát.[9]
1959-ben, kapitány Edward J. Ruppeltfőszerkesztőjének, az USAF által Project Blue Book írta:
" Amikor a második világháború véget ért, a németek több radikális típusú repülőgépek és irányított rakéták fejlesztés alatt. A többség a legtöbb előzetes szakaszban, de ők voltak az egyetlen ismert vízi jármű, sőt, a megközelítés a teljesítmény tárgyak jelentett UFO megfigyelők.[10]
Később azt állítja,
reggel a varázslók
Bővebben: A reggeli a varázslók
Le Matin des Magiciens, egy 1960-as könyve Louis Pauwels és Jacques Bergier, számos látványos állítások a Vril Társaság Berlin.[11] Néhány évvel később írók, köztük Jan van Helsing,[12][13] Norbert-Jürgen Ratthofer,[14], és Vlagyimir Terziski, építettek munkáját, összekötő az Vril társadalom UFO-k. Körében azt állítja, hogy azt jelenti, hogy a társadalom már felvette a kapcsolatot egy idegen faj, és elkötelezte magát, hogy létre űrhajó, hogy elérje az idegenek. A partnerség a Thule Társaság , valamint a náci párt, a Vril társaság kifejlesztett egy sor repülő korong prototípusok. A náci vereség, a társadalom állítólag visszavonult egy bázis az Antarktiszon, és eltűnt.
[szerkesztés]Vlagyimir Terziski
Vladimir Terziski, egy bolgár mérnök, aki számlát magát elnöknek az American Academy of Sciences Dissident, azt állítja, hogy a németek együttműködtek a saját fejlett kézműves kutatás tengelyhatalmak mellett Olaszországban és Japánban, és folytatták a űrtevékenység a háború után egy alap New sváb . Azt állítja, hogy a németek esetleg leszállt a Holdon már 1942-ben és létrehozott egy föld alatti bázist is. Terziski elmondja, hogy amikor az oroszok és az amerikaiak titokban leszállt a Holdon az 1950-es maradtak ebben a ma is működő bázist. Szerint Terziski, "van légkör, víz és növényzet a Holdon", amely a NASA eltitkolja, hogy kizárják a harmadik világban a Hold kutatása. Terziski azzal vádolják a gyártását a videó-és fényképfelvételek bizonyítékokat.[15]
[szerkesztés]Ernst Zündel marketing húzás
Bővebben: Zündel: náci UFO-k, az Antarktiszon
Amikor a német holokauszt-tagadó Ernst Zündel kezdődött Samisdat Kiadó az 1970-es, eleinte kiszolgálta a UFOlogy közösség, amelyet aztán a csúcs a nyilvánosság elfogadó. Könyvei azt állította, hogy a repülő csészealjak voltak náci titkos fegyver indított a földalatti bázist az Antarktiszon, ahonnan a nácik remélte, hogy meghódítsa a világot, és esetleg a bolygók.[16] Zündel is árulják (a $ 9999) ülőhely feltárási csapatot, hogy keresse meg a sarki bejárat a föld üreges.[17] Néhányan, akik megkérdezett Zündel azt állítják, hogy ő négyszemközt bevallotta, hogy volt szándékos félrevezetés építeni nyilvánosságot Samisdat, bár még mindig megvédte a végén, mint 2002-ben.[18][19]
[szerkesztés]Miguel Serrano könyve
1978-ban Miguel Serrano, egy chilei diplomata, és náci szimpatizáns, megjelent a Golden Band, amelyben azt állította, hogy Adolf Hitler volt avatar a Visnu , és abban az időben communing a északi istenek egy földalatti antarktiszi bázis Új sváb. Serrano azt jósolta, hogy Hitler vezetne a flotta UFO-től az alap létrehozására a negyedik birodalom.[20] A populáris kultúra, ez az állítólagos UFO flotta nevezik a náci repülő csészealjak az Antarktiszról.
---Na remélem elég, nem olvasom el, hiszen írtam már róla egy klassz cikket is. stb.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!