Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Sok étterem google értékelést...

Sok étterem google értékelést olvasok, az emberek miért ennyire érzékenyek?

Figyelt kérdés
Tipikus értékelés, hogy valaki évek óta egy helyre jár enni, de egyik este 10 percig nem szólt hozzá mikor leült vagy véletlenül nem köszöntek neki mikor belépett és már írja az 1 csillagos értékelést.
febr. 7. 14:39
1 2 3 4 5
 31/44 anonim ***** válasza:
90%

29!

"Akkor ne gyere hozzám"

Gondolom a bezárt Balaton-parti éttermek tulajdonosai is úgy gondolkodtak, mint te.

Te tényleg a régi iskolát képviseled.

A tipikus kádári vendéglátóiparban szocializálódott ügyeskedő, vendégeket lehúzó típus, aki nem is érti, hogy miért nem akar senki nála rabszolgáskodni minimálbérért. A vendég meg örüljön, ha az 5000 ft-os olajban tocsogó lángosát nem vágják hozzá! Még hogy mosolyogni, köszönni meg ilyen úri huncutságok!

Na még mit nem! Esetleg ha német, de csak ha euróval fizet! Nem tetszik a koszos kajáldám? El lehet menni máshova!

febr. 8. 10:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/44 anonim ***** válasza:
0%

"Gondolom a bezárt Balaton-parti éttermek tulajdonosai is úgy gondolkodtak, mint te."


Sokadszorra helyettesíted a mérgező, pitiáner fantáziáddal a valóságot, nem hoz az jó dolgokat, ha elkezdesz gondolkodni! Ha valamit nem tudsz, kérdezz, segítek!


"a Balaton-parti éttermek 40%-a bezárt, mert nem talált személyzetet! "


Várj, tudom, nem elég 2-szer leírni, kiemelem a lényeget:

"mert nem talált személyzetet!"

"mert nem talált személyzetet!"

"mert nem talált személyzetet!"

Na, sikerült felfognod a mondat második felét? :)


Gyere vissza holnap is, ismételd át, az ismétlés a tudás anyja! XD)))


Jó lehet veled együtt élni! :D))

febr. 8. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/44 anonim ***** válasza:
89%

Bocs, ahol egy jó napot-ot nem képes odanyögni egy pincér vagy felszolgáló az szerintem nagyon gáz és piszok nagy bunkóság.


Lehet szépíteni, de ahol nem köszön, esetleg még pofákat is vág - volt rá példa - oda nem megyek, és igen, lehúzom az éttermet, mert a kiszolgálás az egy fos.

febr. 8. 11:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/44 anonim ***** válasza:
89%
30-as mesélsz. Nem ez állt a kérdésben, nem kell költeni valami teljesen mást.
febr. 8. 11:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/44 anonim ***** válasza:
12%

"ahol egy jó napot-ot nem képes odanyögni egy pincér"


Ahogy mondtam, alapvető illemszabály, aki bemegy valahova, az köszön először! Vitának, megmagyarázásnak, helye nincs!

Ettől persze a felszolgáló akkor is köszönni fog, ha a vendég nem, de ez nem mentesíti a vendéget a megítélése alól.


És akkor itt köszön vissza a bunkó ember nyekergése:

"A vendéglátósnak mindig igaza van, minden vendég bunkó."


pont az ilyen neveletlen bunkókról beszélek, akik alapvetésekkel sincsenek tisztában.

Jelen esetben pl. vitathatatlan tény, hogy ebben a szituációban a vendéglátósnak volt igaza, és a vendég volt a bunkó.

Aki ezzel nem ért egyet, az magát minősíti.

Ezért mondom, a vendégkör meghatározza az étterem színvonalát.

Biztos sokan örülnek olyan véglények pénzének is, akik egy barlangi troll szintjén mozognak, és annyit se bírnak kiböfögni, hogy szevasz te f@sz, nekem speciel erre a rétegre hál'istennek, nincs szükségem.


Lassan ott tartunk, mint a hülyék paradicsomában, mikor az egyetlen épeszűt nézte mindenki hülyének.

Itt meg akkora a bunkóság, hogy azt nézik bunkónak, aki tisztában van a normákkal.

febr. 8. 12:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/44 anonim ***** válasza:
100%

Kedves Kérdező! Attól, hogy 10x rendesen szolgáltak ki, még elvárás,hogy 11.x is rendesen szolgáljanak ki.

Kedves Vendéglátósok! 4 dolog érdekel: milyen a hely kialakítása (berendezés, stílus, kényelem), milyen az étel minősége, milyen a kiszolgálás, jó-e az ár/érték arány. MINDEN más a Ti dolgotok.

febr. 8. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/44 anonim ***** válasza:
77%

#35 Rossz hírem van: üzletben, vendéglátóhelyen a személyzet köszön előre.

Örülök, hogy személyedben él egyetlenegy épeszű ember is a Földön.

febr. 8. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/44 anonim ***** válasza:
89%

"Meglátjuk, mennyi időd marad majd a pultba állni! Vagy hugyozni elmenni!"


De arra van időd, hogy 24 órában gyakorizzgass... komoly vendéglátós lehetsz. 🤣

febr. 8. 13:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/44 anonim ***** válasza:
14%

20 éve járok - nagy ritkán, évente 3-4X egy biliárd terembe, ahol konyha is van, így 3 óra játék után enni is szoktunk. Múltkor kerestem a telefonszámukat asztalfoglaláshoz, és szemem elé kerültek az értékelések. Meglepően sok volt a gyenge 50-50%) értékelés, fenntartásokkal folytattam a foglalást, féltem, hogy lepukkant a hely. Hárman mentünk, 4 órát játszottunk, utána vacsoráztunk. Midennel elégedett voltam, és - még mindig a kíváncsiságtól hajtva - másnap bementem ebédelni. Fergeteges volt az is. Ugyanakkor árgus szemekkel figyeltem, az értékelésekből ismert kedvtelen, bunkó pincéreket, és kerestem a rágós húsokat. Arra lyukadtam ki, hogy előző este, amikor teltház volt, a pincérek nem sokat foglalkoztak a vendégekkel, csak sietve felvették a rendelést, majd 5-10 per múlva hozták az italokat, letették és mentek tovább. Szóval, egy pörgős helyet itt azért húztak le, mert az egy pörgős hely. A konyha is remek, de aki otthon kizárólag csirkemellet eszik, itt meg bevág egy steak-et, mondhatja, hogy rágós volt a hús.

Írtam is 1 pozitív értékelést, mert rájöttem, hogy szükséges megírni a jót is.

febr. 8. 14:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/44 anonim ***** válasza:

#32 Biztos, hogy minden étterem azért zár be, mert nincs személyzet? Nem lehet,pl. azért, mert rossz helyen van? Pl gond a megállás is kocsival, a parkolásról nem is beszélve; rosszul lövik be a szintet, túl jó/drága, vagy ellenkezőleg, nem elég elegáns a környezethez képest.

Vagy egyszerűen a bunkó vendég nem képes alkalmazkodni a vendéglátós igényeihez. Itt, a GYK-n olvastam pl., hogy egy vendégnek szóltak, álljon más helyre a kocsijával, mert megjött a főnök, és a vendég a főnök helyére mert parkolni. Természetesen ebben az esetben is a vendég volt a bunkó.

febr. 9. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!