Sok étterem google értékelést olvasok, az emberek miért ennyire érzékenyek?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
29!
"Akkor ne gyere hozzám"
Gondolom a bezárt Balaton-parti éttermek tulajdonosai is úgy gondolkodtak, mint te.
Te tényleg a régi iskolát képviseled.
A tipikus kádári vendéglátóiparban szocializálódott ügyeskedő, vendégeket lehúzó típus, aki nem is érti, hogy miért nem akar senki nála rabszolgáskodni minimálbérért. A vendég meg örüljön, ha az 5000 ft-os olajban tocsogó lángosát nem vágják hozzá! Még hogy mosolyogni, köszönni meg ilyen úri huncutságok!
Na még mit nem! Esetleg ha német, de csak ha euróval fizet! Nem tetszik a koszos kajáldám? El lehet menni máshova!
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"Gondolom a bezárt Balaton-parti éttermek tulajdonosai is úgy gondolkodtak, mint te."
Sokadszorra helyettesíted a mérgező, pitiáner fantáziáddal a valóságot, nem hoz az jó dolgokat, ha elkezdesz gondolkodni! Ha valamit nem tudsz, kérdezz, segítek!
"a Balaton-parti éttermek 40%-a bezárt, mert nem talált személyzetet! "
Várj, tudom, nem elég 2-szer leírni, kiemelem a lényeget:
"mert nem talált személyzetet!"
"mert nem talált személyzetet!"
"mert nem talált személyzetet!"
Na, sikerült felfognod a mondat második felét? :)
Gyere vissza holnap is, ismételd át, az ismétlés a tudás anyja! XD)))
Jó lehet veled együtt élni! :D))
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Bocs, ahol egy jó napot-ot nem képes odanyögni egy pincér vagy felszolgáló az szerintem nagyon gáz és piszok nagy bunkóság.
Lehet szépíteni, de ahol nem köszön, esetleg még pofákat is vág - volt rá példa - oda nem megyek, és igen, lehúzom az éttermet, mert a kiszolgálás az egy fos.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
"ahol egy jó napot-ot nem képes odanyögni egy pincér"
Ahogy mondtam, alapvető illemszabály, aki bemegy valahova, az köszön először! Vitának, megmagyarázásnak, helye nincs!
Ettől persze a felszolgáló akkor is köszönni fog, ha a vendég nem, de ez nem mentesíti a vendéget a megítélése alól.
És akkor itt köszön vissza a bunkó ember nyekergése:
"A vendéglátósnak mindig igaza van, minden vendég bunkó."
pont az ilyen neveletlen bunkókról beszélek, akik alapvetésekkel sincsenek tisztában.
Jelen esetben pl. vitathatatlan tény, hogy ebben a szituációban a vendéglátósnak volt igaza, és a vendég volt a bunkó.
Aki ezzel nem ért egyet, az magát minősíti.
Ezért mondom, a vendégkör meghatározza az étterem színvonalát.
Biztos sokan örülnek olyan véglények pénzének is, akik egy barlangi troll szintjén mozognak, és annyit se bírnak kiböfögni, hogy szevasz te f@sz, nekem speciel erre a rétegre hál'istennek, nincs szükségem.
Lassan ott tartunk, mint a hülyék paradicsomában, mikor az egyetlen épeszűt nézte mindenki hülyének.
Itt meg akkora a bunkóság, hogy azt nézik bunkónak, aki tisztában van a normákkal.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kedves Kérdező! Attól, hogy 10x rendesen szolgáltak ki, még elvárás,hogy 11.x is rendesen szolgáljanak ki.
Kedves Vendéglátósok! 4 dolog érdekel: milyen a hely kialakítása (berendezés, stílus, kényelem), milyen az étel minősége, milyen a kiszolgálás, jó-e az ár/érték arány. MINDEN más a Ti dolgotok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#35 Rossz hírem van: üzletben, vendéglátóhelyen a személyzet köszön előre.
Örülök, hogy személyedben él egyetlenegy épeszű ember is a Földön.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"Meglátjuk, mennyi időd marad majd a pultba állni! Vagy hugyozni elmenni!"
De arra van időd, hogy 24 órában gyakorizzgass... komoly vendéglátós lehetsz. 🤣
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
20 éve járok - nagy ritkán, évente 3-4X egy biliárd terembe, ahol konyha is van, így 3 óra játék után enni is szoktunk. Múltkor kerestem a telefonszámukat asztalfoglaláshoz, és szemem elé kerültek az értékelések. Meglepően sok volt a gyenge 50-50%) értékelés, fenntartásokkal folytattam a foglalást, féltem, hogy lepukkant a hely. Hárman mentünk, 4 órát játszottunk, utána vacsoráztunk. Midennel elégedett voltam, és - még mindig a kíváncsiságtól hajtva - másnap bementem ebédelni. Fergeteges volt az is. Ugyanakkor árgus szemekkel figyeltem, az értékelésekből ismert kedvtelen, bunkó pincéreket, és kerestem a rágós húsokat. Arra lyukadtam ki, hogy előző este, amikor teltház volt, a pincérek nem sokat foglalkoztak a vendégekkel, csak sietve felvették a rendelést, majd 5-10 per múlva hozták az italokat, letették és mentek tovább. Szóval, egy pörgős helyet itt azért húztak le, mert az egy pörgős hely. A konyha is remek, de aki otthon kizárólag csirkemellet eszik, itt meg bevág egy steak-et, mondhatja, hogy rágós volt a hús.
Írtam is 1 pozitív értékelést, mert rájöttem, hogy szükséges megírni a jót is.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
#32 Biztos, hogy minden étterem azért zár be, mert nincs személyzet? Nem lehet,pl. azért, mert rossz helyen van? Pl gond a megállás is kocsival, a parkolásról nem is beszélve; rosszul lövik be a szintet, túl jó/drága, vagy ellenkezőleg, nem elég elegáns a környezethez képest.
Vagy egyszerűen a bunkó vendég nem képes alkalmazkodni a vendéglátós igényeihez. Itt, a GYK-n olvastam pl., hogy egy vendégnek szóltak, álljon más helyre a kocsijával, mert megjött a főnök, és a vendég a főnök helyére mert parkolni. Természetesen ebben az esetben is a vendég volt a bunkó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!