Kezdőoldal » Ételek, italok » Vendéglátás, éttermek » Sok étterem google értékelést...

Sok étterem google értékelést olvasok, az emberek miért ennyire érzékenyek?

Figyelt kérdés
Tipikus értékelés, hogy valaki évek óta egy helyre jár enni, de egyik este 10 percig nem szólt hozzá mikor leült vagy véletlenül nem köszöntek neki mikor belépett és már írja az 1 csillagos értékelést.
febr. 7. 14:39
1 2 3 4 5
 1/44 anonim ***** válasza:
59%

Sajnos sokszor nem az étel minőségét hanem a kiszolgálást,fizetési feltételeket bíralják az étterem még kapja a mínuszokat.

Amiért itt is sokan arc nélkül osztanak igazságot.

febr. 7. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/44 anonim ***** válasza:
45%

Ezért kell igen erős fenntartásokkal kezelni az ilyen értékeléseket.

Erre szoktuk mondani, hogy a rossz hír ezerszer gyorsabban terjed, mint a jó.

Ugyanez az elv vonatkozik arra a jelenségre is, amiről te beszélsz.

Ha jó, azt természetesnek veszik, nem értékel, nem írogat, nem dicsér, semmit nem csinál, akár 1000-szer is ehet ott, nulla reakció.

Aztán egyszer valami nem stimmel, és egyből leértékel, kritizál, stb.

A legszebb, hogy következő alkalommal ugyanúgy visszajön, vigyorogva a bugris parasztja, és ugyanúgy eszik.

Hát, ha szerinte annyira szar, takarodjon másik étterembe!

Sajnos ez ilyen.

Például külföldön már nem ennyire sarkos ez a dolog.

Ott is vannak negatív vélemények, de ellensúlyozzák a pozitív visszajelzések, tehát reálisabb a kép.

Nálunk a fikázás a divat, ha nem lehet fikázni, meg se szólalnak.

Ha lehet, akkor az ilyen komplexusos nyomik, az összes világfájdalmukat ráöntik bármilyen szolgáltatóra.

febr. 7. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/44 anonim ***** válasza:
13%

#2-es vagyok.

Még arra, amit a magyarázatban írtál:

Ez már nem érzékenység kérdése, hanem bunkóság, neveletlenség, és pofátlanság kérdése.


Pl: "nem köszöntek neki mikor belépett "


Alapvető illemszabály, korra, nemre, stb-re való tekintet nélkül!!!:

Ha bemegyek valahova, köszönök!

Baromi egyszerű szabály, azért tök jó, mert ez alól nincs kivétel!

Tökmindegy, hogy az egyik a vendég, a másik meg a vendéglátó, vagy nő, vagy fiatal, vagy öreg... irreleváns.

Aki bemegy valahova, annak illik előre köszönni.

Ha nem teszi, akkor egy neveletlen bunkó. Ezen nincs mit szépíteni, vagy megmagyarázni. Egy neveletlen bunkó.

Innentől semmiféle jogalapja nincs arra, hogy bármiféle köszönést elvárhasson.

Ennek ellenére sok f@szparaszt bunkó elvárja, és ha a bunkósága után ahhoz mérten bánnak vele, az már nem tetszik neki.


Vagy pl. mikor egy csóró, de annál nagyképűbb ember egy évbe egyszer elmegy valami lebujba, mert annyit engedhet meg magának, és olyan szolgáltatást vár el az 5000 forintjáért, mint amit egy többszörös Michelin-csillagos hely tud nyújtani, 80.000 forintért.

És sértve érzi magát, ha egy ilyen helyen nem nyalják fényesre a seggét. :)

febr. 7. 15:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/44 anonim ***** válasza:
93%

Azért van haszna is ezeknek a negatív értékeléseknek. Bár sokszor jót mosolygok az illetőkön, ha semmiségeken akadnak ki (kedvenc ilyenem mondjuk nem étterem, hanem szálloda: a (nem foglalható) helyünkön mások ültek, pedig igazán megtanulhatta volna a pincér, hogy mi minden vacsoránál odaülünk!!!) ellenben az adott helyről kb. mindent elárul, hogy milyen stílusban válaszolgatnak.

Ahol flegmák, parasztok, "nemkellidejönni", oda már valóban nem is megyek. :)

febr. 7. 16:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/44 anonim ***** válasza:
94%

"Sajnos sokszor nem az étel minőségét hanem a kiszolgálást,fizetési feltételeket bíralják"

A vendéglátás minőségéhez ezek is hozzátartoznak. Nem fogok menni olyan helyre, ahol egy mogorva pincér kelletlenül szolgál ki és pofákat vág, ha kártyával akarok fizetni.

febr. 7. 16:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/44 anonim ***** válasza:
85%
én pl legritkåbb esetbe adok rossz ėrtékelėst ,de kapot már tölem válalkozås 1 csillagot.
febr. 7. 16:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/44 Sanyi2025 ***** válasza:
100%

Hát azért nekem az a tapasztalatom, hogy ahol sok a rossz értékelés, az nem jó hely. Ennek egy része nyilván túlzó, de az lejön a leírásból.


Sokkal félrevezetőbbek a pozitív értékelések, ahol agyonajnároznak egy helyet mert épp divatos, de amikor ott voltam, akkor kiderült, hogy átlagos és drága.

febr. 7. 19:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/44 anonim ***** válasza:
91%
nem kell ehhez konkrét étteremnek sem lenni, több gyrosos gyorskajás helynél is olvastam hogy azért húzták le, mert nem volt jó a kiszolgálás. ez bizony velejárója a vendéglátásnak ilyen egyszerű formájában is. és valóban én magam is tapasztaltam még a vidéki kisvárosi helyemnél is hogy régi személyzet gondosabban elkészítette ugyanazt, vagy nem olyan életunt képpel fogadták a vendéget hogy miért jöttél ide olvasható le, rögtön megalapoz mindent. odamegy a régi vendég, az van benne hogy a megváltozott helyzet miatt ha már többet fizetek, szeretnék legalább ugyanolyan kiszolgálást is kapni
febr. 7. 22:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/44 anonim ***** válasza:
15%

#8-as, én meg pont erről beszéltem:

"gyrosos gyorskajás helynél is olvastam hogy azért húzták le, mert nem volt jó a kiszolgálás."


Az ilyen helyeken nincsenek felszolgálók, nincs profi kiszolgáló személyzet, a legjobb esetben is sima eladók vannak, de egyre gyakoribb, hogy pár nap alatt betanított alkalmazottak.

A profi személyzet nem olcsó, (már ha egyáltalán elmennének ilyen helyre dolgozni) és együtt járna azzal, hogy a termékek árát is drasztikusan meg kéne emelni.

Ezek a gyorskajáldák, vagy önkiszolgálók viszont ennek az ellenkezőjéről szólnak. Minél alacsonyabb árakkal próbálnak dolgozni, mert a vevőkörüknek az ár a legfontosabb.

Nincsenek csodák. Nincsenek véletlenek.

Ha egy vállalkozó mindenen spórol, annak előbb utóbb valahol érezni lehet a következményét. Minimálbéres eladók, pláne ha előtte soha nem dolgoztak vendéglátásban, napi 12-14 óra munka mellett, nem fognak neked vigyorogni, meg kedveskedni.

Ez hasonló jelenség ahhoz, amit a 3-mas válaszom utolsó bekezdésében írtam.

Hiába van lepontozva, az csak pár ember sértettségét jelzi.

Ettől még igaz. Íme, pont most bizonyította az élet.

Ha nem 2000 ft-ból akarsz jóllakni, hanem 8000-ből, akkor el tudsz menni egy igényes étterembe, ahol jóval magasabb szintű kiszolgálást kapsz.

Ennek ez az ára. Ezért nem kell írogatni.

Ahogy az ételek minőségét, úgy a kiszolgálás minőségét is meg kell fizetni.

Lehet ezzel nem egyet érteni, meg szidni, meg méltatlankodni... ilyen a világ, ezek a tények!

febr. 8. 06:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/44 anonim ***** válasza:
0%

" régi személyzet gondosabban elkészítette ugyanazt, "


De nincs meg a régi személyzet!

Ezt kell felfogni! Nagyítóval kell olyan embert keresni, aki hajlandó egyáltalán dolgozni!

Ha egy alkalmazott nem alkoholista, meg nem lopja szét a munkaadóját, az már jó alkalmazott!

Napi szinten szembesülök ezzel!

Ezt kell felfogni, a világ változik, és gyorsan, és borzalmasan rossz irányba. Nagyon könnyen lehet, hogy soha nem lesz már olyan, mint régen.

febr. 8. 06:52
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!