Hogy alltok az etel visszaküldeshez?
Egy uj baratikörbe kerültem az egyetemen es azota egy parszor elmentünk együtt etterembe enni. Közep kategoriaju. Nem tul draga de nemis burger king ettermek.
Van egy lany, tök jofej meg normalis de allandoan vissza küldi az egyik fogasat. A leves tul hideg, a zöldseg tul sos, a teszta tul van fözve nem aldente (vagy hogy irjak..). Nemtudom mennyire igaz mert nem rendeltem eddig ugyanazt mint o...csak feltünt es belegondoltam nekem ez valahol ciki lenne. Persze ha szenne van egetve valami vagy ehetetlenül sos..alap hogy szolok. Csak hol itt a hatar nalatok?
Nyilván igaza van csak mint a többi ember bele szoktunk törődni hogy nem tökéletes az étel.
A párom egyszer pl azért sem küldte vissza a grillezett csirkemellet pedig tok érezni lehetett hogy halas olajban sült.
Ha fogyasztható, és nem okoz problémát, akkor megenném, és legfeljebb jelezném a pincérnek/séfnek/tulajnak, hogy ezt tapasztaltam, és nem oké.
Ha ehetetlen vagy komolyabb gond van vele, akkor visszaküldeném.
#2 + 1
KIVÉVE ha valami különleges alkalom miatt egy kifejezetten drága helyre megyek. Nyilván egyéne válogatja, hol a határ, de nekem egy 20 ezres főfogásnál nagyon bökné a csőröm, ha nem "jó".
Egyetértek #4el.
Nem lehetséges, h csak ingyen akar enni?
Szerintem túl válogatós. Azért inkább erre gondolok, nem a trükközésre, mert ha pl. az a kifogás, hogy hideg a leves, azt könnyen orvosolják, melegítenek rajta, és visszahozzák ugyanazt.
Nem sűrűn eszem vendéglátóhelyen, ehetetlen étellel nem találkoztam, így nem küldtem vissza kaját. Én inkább azt szoktam, hogyha nem olyan finom, máskor nem eszek ott. A 3-assal viszont egyetértek, a kis bakikat érdemes úgy is szemlélni, hogy milyen típusú a hely, még ha vannak is pl. tök finom kifőzdék, ott kevésbé lehet apróságokon fennakadni, mintha egy „rendes” étteremben ennél, pláne drágábban. Egy konkrét eset eszembe jut, ajándékba kaptunk akkori párommal vacsorameghívást kupon formájában, elegáns hely, középkategóriás, és a rizs tömbökben állt, nagyon száraz volt… Na, az kiábrándító volt.
Mondjuk én a melegítést nem tenném a többi kifogással egy kategóriába. Én azt nem érzem se cikinek, se eleve kvázi panasznak - vagyis egy rendes étteremben persze, de egy kifőzde jellegű helyen, ahol melegentartóban állnak az ételek, ott nem feltétlen gáz szerintem.
Még a random kínaiban is előfordul, hogy szólok a lányoknak, hogy légyszi, tegyék vissza a kajámat, mert én forrón szeretem. De az átlagvendégnek meg elég, ha meg van langyítva, így természetes, hogy úgy melegítenek rá. Vagy kifőzdében a melegen tartó, ahol *teljesen* nem hül el.
De ilyen szituban a légyszi, melegítsünk rajta kérés nem kritika, és nem lesz rosszabb véleményem se a helyről.
Egy puccos (nem büféasztalos) étteremben viszont nyilván gáz, mert ugye ott - elvileg - frissen készül az étel, alapvető kellene legyen, hogy nem szorul melegítésre.
Visszaküldöm, ha valami nem oké. De van, hogy magam viszem vissza a dolgokat.
Pl kaptam már romlott alapanyagból ételt, volt olyan is, hogy mosogató drótszivacs szál vágta el a számat, nyelvemet, szájpadlásomat.
Volt, hogy tocsogott az olajban a tészta... Pedig aztán pécsen neves helyről volt szó. Stb.
Ha nem oké valami, az a minimum, hogy jelezzük.
Ebben nincsen semmi gáz/ciki az ételt elfogyasztani óhajtónak.
Ez az étterem/hely és alkalmazottak munkáját minősíti.
Sok helyen hozzá vannak szokva, hogy átlag embernek mindegy mit raknak elé. Csak zabálnak.
S vannak, akik odafigyelnek.
Immár x éve nem vagyok hajlandó semmilyen helyen rendelni, beülni. Meguntam a mások keze által készített ételeket és gondok bajokat.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!